Opgiver snart mor rollen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Alberts/ skriver:

ja lige præsis,

ja det må være forfærdenligt at gå i uvished,

håber snart de finder ud ad noget og tager jer seriøse

vi håber at blive kloge på tordag.

Håber at der er + på vægten, for ville ikke vide hvad han vejed til kontrol/ opfølgning på børne afd sidste gang.

Den der rutsje tur hver evige gang, holder jeg bare ikke til..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

B&J skriver:

såååå dejligt... syntes det er så sødt han syntes piger er søde... mon ikke dagen kommer han siger ad pige lus hihihihihi

helt klart...

Han kalder alle de andre piger for; tøsse tøs.. Men et kys må de godt få alligevel...

Anmeld

16. januar 2011

B&J

Mor til Frederic skriver:

helt klart...

Han kalder alle de andre piger for; tøsse tøs.. Men et kys må de godt få alligevel...

ihhihihih så kært sikke en charmetrold

Anmeld

16. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Havde sp på besøg idag. Til en snak om lidt af det hele og evt hun havde nogle råd.

Er inde i en dum periode, hvor jeg bare føler at alt jeg gør mislykkeds helt og aldeles.

Syntes jeg bare render panden mod døren - snakker for døven øre mm. når vi prøver at finde svar på hvorfor Frederic er som han er ang mad og drikke.

AT alt vi kommer med bliver fejet væk med; det er nok en tilfældighed - bare vent han skal nok rette ind på kurverne igen - vi ser lige tiden an osv.

Alt i alt om det JEG gør for Frederic er godt nok. Leger jeg nu nok med ham, kan han det han skulle kunne ved den alder han har nu, er han bagefter i nogle ting, hvor kan jeg støtte ham mere osv.

Mit hjerte græder over at jeg ikke tror jeg er der nok for ham, vil så gerne give ham de bedste sten at bygge sit liv - uden at vide om det er godt nok.

Ved min egen mor opgav mig da jeg var 2½ og når jeg ser på Frederic - hans sprog / empati følelse / kærlighed osv. tænker jeg; kaldte jeg på min mor - ledte jeg efter hende som Frederic leder og kalder på mig?

Sp optog et klip hvor frederic spiser, men mente ikke der ville være noget at komme efter der - da vi kører lige efter bogen. 

Hun havde en hel anden indgangs vinkel på det med han ikke spiser, hun tror at det hele ligger i hans tarme. Da han altid har været afhængig af aff hjælp og at hun syntes vi helt klart skulle snakke med en diætist. 

Hun havde ingen guldkorn at give ud af, men ville gerne følge med Frederic og høre hvordan det går på torsdag og i fremtiden. Hun mente at hans eksempel ville hun kunne lære noget af.. 

Alt noget jeg vil spørge om til Frederic's næste kontrol her den 20. januar. Samtid med de spørgsmål vi havde med sidst, men som der ikke blev svaret på.

hvis der er nogen der kan beskrives som en god mor, så er det da dig!!!!

du kæmper med næb og klør for at hjælpe jeres lille Fredric! og du gør det GODT! du er en kanon god mor, og det ville være fjollet at give op nu! jeg skriver ikke ret ofte på dine indlæg, men jeg læser dem hver gang, og hepper!

jeg synes du klarer det møg hamrende godt!

Anmeld

16. januar 2011

Alberts/

vi håber at blive kloge på tordag.

Håber at der er + på vægten, for ville ikke vide hvad han vejed til kontrol/ opfølgning på børne afd sidste gang.

Den der rutsje tur hver evige gang, holder jeg bare ikke til..

krydser finger for noget + på vægten, og at de kan give jer nogle svar i kan bruge,

tror gerne det er hårdt, tror ike jeg var stærk nok til ikke at gå ned i et meget sort hul så du er virkelig en sej mor

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.