Opgiver snart mor rollen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2011

Barbamama

Mor til Frederic skriver:

Tak. 

Føler bare jeg kæmper og kæmper uden at komme nogle vejne.

Aner ikke hvor og hvilken vej jeg skal gå for at Frederic for den hjælp - støtte mm han har brug for. 

Jeg ville skære mine ben af med en neglefil, hvis det kunne hjælpe ham bare lidt. 

Siger til mig selv som sp sagde; han er en velfungerende dreng, han er kærlig, selvstændig, flot sprog, god leg, vel afbalanceret og helt i gennem et herlig stykke barn, med et stort hjerte.

Det sidste du skrev må blive dit mantra! Du ER en god mor!!!! KRAM til dig også!!!

Men jeg kan FANME godt forstå hvis du føler du banker hovedet mod muren!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Alberts/ skriver:

okay,

det å være utrolig hårdt at gå igennem

det værste er at man ikke ved hvorfor - om han vokser fra det osv. Hvor slemt et tilfælde han skal gå hen at blive før end de åbner øjnene...

Havde en kunde med, hvis kone havde kræft og han sagde; Lægerne idag skal huske ikke kun at behandle sygdommen, men også patienten...

Anmeld

16. januar 2011

B&J

Tja... Syntes ikke rigtig man kan finde ord der beskriver det 100%.

Det der er værst er at vi ikke ved om de helt har overset et eller andet, fordi de kun kigger tal. 

Det at vi ikke kan sige når folk kommentere hans str eller det han sover så meget; jamen det er fordi han mangler ***. Vi kan blot sige, det er bare frederic, sådan er han bare.

Ærligt, så føler vi ikke at lægerne lytter særlig meget - er så træt af sætningen; vi ser lige tiden an. det kommer nok osv. Jeg skal forsvare frederic konstant. Da jeg ved hans udskrivelse spørger til hans vægt tab, siger lægen; det kommer jo an på hvornår på dagen, med og uden tøj osv. Kunne så atter skyde den til jorden med at han både mandag og fredag var blevet vejet uden tøj og begge gange kl 9, så den skulle han ikke komme med.

Spurgte til at han havde reageret på nogle boller derude, med tynd mave og udslæt. At jeg uden at kunne se posen, kunne sige hvilket mærke og fabrikant det var. Da selvsamme varedekrelation ligger sammen med nogle andre i hans journal. Lægen; det er nok bare en tilfældighed.. 

Kunne blive ved.. Så nej, når man har et barn der ikke kan fikses med en omgang pencilin - drop - piller, så er der ikke megen hjælp at få.

Og er utrolig ked af at vores system er sådan.

Fremmed folk ser jo kun hans str og ikke alle de andre ting han kan. Man kan nærmest fornemme taleboblen over deres hoveder: ej, han er godt nok til den tynde side - gade vide om de sulter ham.

Har tænkt at få trykt på en bluse til frederic; godt være jeg er lille, men har et stort hjerte. 

Ved når han 'render løs' i stor center mm, at han får smil frem hos utroligt mange.

jaaa systemet er skruget helt forkert sammen, og jeg skammer mig også over vores system og kan især godt forstå i gør når i ingen hjælp kan få og når de kun kigger tal...

og forstår slet ikke hvorfor folk slet ikke kigger på hvor dejlig jeres frederic er... syntes virkelig han er verdens største charmetrold.. og glemmer aldrig den video du lagde ud hvor han ser på nogle piger der hopper på trampolin det smelter virkelig ens hjerte

Anmeld

16. januar 2011

michella80 skriver:

Det sidste du skrev må blive dit mantra! Du ER en god mor!!!! KRAM til dig også!!!

Men jeg kan FANME godt forstå hvis du føler du banker hovedet mod muren!

Det bliver også sagt ofte og tak..

Folk; ej han godt nok ikke stor hva? Mig eller farmand; naj, men han herlig og trives på alle andre punkter.

Ja, det har vi gjort nogle gange nu. Men igen siger de kloge at det er i modvind en drage stiger. Men det er svært når man ikke ved hvor man så skal få hjælpe henne...

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Det bliver også sagt ofte og tak..

Folk; ej han godt nok ikke stor hva? Mig eller farmand; naj, men han herlig og trives på alle andre punkter.

Ja, det har vi gjort nogle gange nu. Men igen siger de kloge at det er i modvind en drage stiger. Men det er svært når man ikke ved hvor man så skal få hjælpe henne...

Ja det er nemt for andre at sige. Men så længe I ikke giver op, så synes jeg sgu det er sejt kæmpet!

Anmeld

16. januar 2011

Alberts/

det værste er at man ikke ved hvorfor - om han vokser fra det osv. Hvor slemt et tilfælde han skal gå hen at blive før end de åbner øjnene...

Havde en kunde med, hvis kone havde kræft og han sagde; Lægerne idag skal huske ikke kun at behandle sygdommen, men også patienten...

ja lige præsis,

ja det må være forfærdenligt at gå i uvished,

håber snart de finder ud ad noget og tager jer seriøse

Anmeld

16. januar 2011

B&J skriver:

jaaa systemet er skruget helt forkert sammen, og jeg skammer mig også over vores system og kan især godt forstå i gør når i ingen hjælp kan få og når de kun kigger tal...

og forstår slet ikke hvorfor folk slet ikke kigger på hvor dejlig jeres frederic er... syntes virkelig han er verdens største charmetrold.. og glemmer aldrig den video du lagde ud hvor han ser på nogle piger der hopper på trampolin det smelter virkelig ens hjerte

he he... ja lidt pigeglad starter tidligt... Pu ha, der var han jo bette dreng på 15 mdr... 

Han har også en fast lege veninde i bh, når de er dernede hver uge og sige hej - lege mm.

De ser ham skam også, nok også derfor de ikke syntes det er så alarmernde at han ikke vokser og ikke tager på. For det komme jo nok... 

Anmeld

16. januar 2011

michella80 skriver:

Ja det er nemt for andre at sige. Men så længe I ikke giver op, så synes jeg sgu det er sejt kæmpet!

Jeg giver aldrig nogen sinde op, aldrig...

Anmeld

16. januar 2011

B&J

he he... ja lidt pigeglad starter tidligt... Pu ha, der var han jo bette dreng på 15 mdr... 

Han har også en fast lege veninde i bh, når de er dernede hver uge og sige hej - lege mm.

De ser ham skam også, nok også derfor de ikke syntes det er så alarmernde at han ikke vokser og ikke tager på. For det komme jo nok... 

såååå dejligt... syntes det er så sødt han syntes piger er søde... mon ikke dagen kommer han siger ad pige lus hihihihihi

Anmeld

16. januar 2011

Barbamama

Jeg giver aldrig nogen sinde op, aldrig...

Dejligt at høre!!! Men der er sgu ikke noget at sige til at du ryger i et hul engang imellem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.