Alberts/ skriver:
han er 4 mdr, startet på grød da han var 3½ måned da han nægter flaske og ikke fik nok næring, og når han endelig spiste kunne han ikke finde mæthed i mælk, men har haft et par dage hvor han nægtet alt mad, fik nok kun sammelagt 300 ml i ham på et døgn,
har allerede mistet meget hår så kunne lige forstille mig hvis det var sådan hver dag, tager virkelig hatten af for jer,
er ked af at høre i har været alt det igennem, også en operation ikk?
min dreng sov fra han var 2 dage kunne sove fra 20-10 hvis han fik lov, dejligt nok men nok ikke det bedste for barnet,
men håber virkelig det snart vender for jer(:
du må lige give update når der er nyt(:
Ih, så har du da også en kamp igang...
Mistet meget hår? Det gjorde jeg også efter frederic kom til verden og gør det stadig, dog ikke i samme omfang. Noget med hormonerne, tror jeg...
Han blev opereret akut som 5 uger med akut indeklemt lyskebrok. Vi lagde ham på op. bordet efter små 2 timer på børne afd og så ham først efter 6½ time. turbo heeler og vi var hjemme efter 1½ dag...
9uger gammel røg han i direkte i isolation og første dom var 2-3 uger med medicin hver 8 time - 2 poser pr gang, da det var så stærkt at det måtte fortyndes for ikke at ætse hans årer op. Det var med det SSSS også kaldet de 4 S'er. Men igen et pragt eksempeltplar og efter 6 dage måtte vi komme hjem på åben indlæggelse og en mixtur han skulle have hver 8 time.
6 mdr, der aned de ikke hvad han fejled ud over at han skreg i vilden sky så snart man flytted ham eller rørte ved ham.
Børne amb med kontrol - prøver - test mm hver 2 mdr siden han var 1 år - der er vi stadig...
2,3 år indlagt i 5 dage i dec, grundet spiseproblemer.
Skal jeg nok, spørgsmål er skrevet ned og ligger klar.