Opgiver snart mor rollen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2011

Mor til Frederic og Freya

Laulund87 skriver:

Det er hun desværre ikke

Hvor er det øv at du har det sådan

øv altså...

Syntes også bare alle omkring os ligger med snot - hoste - feber osv.

Ønsker jer en god bedring...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2011

Laulund87

Mor til Frederic skriver:

øv altså...

Syntes også bare alle omkring os ligger med snot - hoste - feber osv.

Ønsker jer en god bedring...

Ja

Tak og mange gange i lige måde!

Anmeld

15. januar 2011

B&J skriver:

forstår jeg godt... jeg kan slet ikke sætte mig ind i hvor hårdt det må være ved bare hvor hårdt det er når daniel ikke vil spise og ikke spiser så meget... også stå i dit sted det må være dobbelt så hårdt..

håber også på torsdag i får bare et eller andet

Det er en utrolig svær balance gang, især når vi også har i baghovedet at han hver evige dag mangler 4-500 ml væske og spiser for lidt.

Uanset om der står væske på alle borde mm, tager han det ikke selv. Enten skal vi sige til ham at han skal drikke eller vi blot giver ham glasset/ juice karton lign i hånden uden at sige noget. 

Fælles drikke pauser har vi også.

Det værste er at der ingen system er i det ang spisning og da han kan lide alt er det ikke fordi han er kræsen. Men vi har levet længe på at bare han spiser ok i dp, så går det at han ikke vil have noget herhjemme.

Igår og idag har intet spist til aften, nogle ville tænke; panik... Hvor vi mere tænker; det er bare frederic, sådan er han bare. Selvom det er træls mm, det hjælper jo intet og det for heller ikke ham til at spise noget.

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/

tak, tak...

Hvor gammel er han? For så kunne du prøve med en kop istedet for flaske. 

he he... kigger også efter de små grå hår, men det er kun farmand der har fået høje tindinger og nogle enkelte grå hår.

Ej. det er hårdt, men også blevet en form for hverdag - at sådan er frederic bare og så tager vi den derfra.

Han sov fra 1 dag 8-9 timer ca om natten uden at vågne og uden mad. Spurgte på barsels afd om det var normalt, den ene sagde at vi skulle nyde det så længe det vared og den anden at vi skulle vække ham hver 3 time og give ham bryst. Han har aldrig vågnet eller ligget og skreget på bryst, det var en kamp. Nogle dage kunne han leve på 3 gange amning i døgnet. 

Han kom ud i uge 38+2 ved pks pga tværleje, så det er ikke fordi han er født for tidlig. 

Hans første leve år fik vi jo at vide; bare vent når i begynder på grød så kommer det. Senere igen; bare vent, når han begynder at spise mere jeres mad, så skal i bare se. 

Så længe de kloge ikke har været nervøse, var vi det heller ikke. Men da de begyndte - ja så smidted det også af på os. 

han er 4 mdr, startet på grød da han var 3½ måned da han nægter flaske og ikke fik nok næring, og når han endelig spiste kunne han ikke finde mæthed i mælk, men har haft et par dage hvor han nægtet alt mad, fik nok kun sammelagt 300 ml i ham på et døgn,

har allerede mistet meget hår så kunne lige forstille mig hvis det var sådan hver dag,  tager virkelig hatten af for jer,

er ked af at høre i har været alt det igennem, også en operation ikk?

min dreng sov fra han var 2 dage kunne sove fra 20-10 hvis han fik lov, dejligt nok men nok ikke det bedste for barnet,

men håber virkelig det snart vender for jer(:

du må lige give update når der er nyt(:

Anmeld

15. januar 2011

victoria2008 skriver:

Det er godt nok hårdt at læse, den lækre dreng på det billede, han er bare så dejlig og ser så smilende og glad ud. Sådan kan han ikke se ud, hvis du er en dårlig mor, og det tror jeg bestemt ikke at du er. Jeg kan godt forstå hvad du skriver, jeg har også dage hvor jeg bare tænker at jeg ikke er tilstrækkelig for min datter. Du må ikke tabe modet, det skal nok gå altsammen

det har du selvfølgelig ret i... nu du siger det...

Jeg kan som mor falde af hesten (mor rollen) ufattelige mange gange, men kommer skam altid op på den igen. Nogle fald tager bare længere tid at rejse sig fra...

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

det har du selvfølgelig ret i... nu du siger det...

Jeg kan som mor falde af hesten (mor rollen) ufattelige mange gange, men kommer skam altid op på den igen. Nogle fald tager bare længere tid at rejse sig fra...

Du skal være velkommen til at skrive privat besked til mig, hvis du har behov for at læsse af, fordi jeg ved hvordan det er. Nogle gange føler jeg bare at jeg kan bryde sammen, fordi det bare bliver for meget...

Anmeld

15. januar 2011

Alberts/ skriver:

han er 4 mdr, startet på grød da han var 3½ måned da han nægter flaske og ikke fik nok næring, og når han endelig spiste kunne han ikke finde mæthed i mælk, men har haft et par dage hvor han nægtet alt mad, fik nok kun sammelagt 300 ml i ham på et døgn,

har allerede mistet meget hår så kunne lige forstille mig hvis det var sådan hver dag,  tager virkelig hatten af for jer,

er ked af at høre i har været alt det igennem, også en operation ikk?

min dreng sov fra han var 2 dage kunne sove fra 20-10 hvis han fik lov, dejligt nok men nok ikke det bedste for barnet,

men håber virkelig det snart vender for jer(:

du må lige give update når der er nyt(:

Ih, så har du da også en kamp igang...

Mistet meget hår? Det gjorde jeg også efter frederic kom til verden og gør det stadig, dog ikke i samme omfang. Noget med hormonerne, tror jeg...

Han blev opereret akut som 5 uger med akut indeklemt lyskebrok. Vi lagde ham på op. bordet efter små 2 timer på børne afd og så ham først efter 6½ time. turbo heeler og vi var hjemme efter 1½ dag...

9uger gammel røg han i direkte i isolation og første dom var 2-3 uger med medicin hver 8 time - 2 poser pr gang, da det var så stærkt at det måtte fortyndes for ikke at ætse hans årer op. Det var med det SSSS også kaldet de 4 S'er. Men igen et pragt eksempeltplar og efter 6 dage måtte vi komme hjem på åben indlæggelse og en mixtur han skulle have hver 8 time.

6 mdr, der aned de ikke hvad han fejled ud over at han skreg i vilden sky så snart man flytted ham eller rørte ved ham.

Børne amb med kontrol - prøver - test mm hver 2 mdr siden han var 1 år - der er vi stadig...

2,3 år indlagt i 5 dage i dec, grundet spiseproblemer.

Skal jeg nok, spørgsmål er skrevet ned og ligger klar.

Anmeld

15. januar 2011

victoria2008 skriver:

Du skal være velkommen til at skrive privat besked til mig, hvis du har behov for at læsse af, fordi jeg ved hvordan det er. Nogle gange føler jeg bare at jeg kan bryde sammen, fordi det bare bliver for meget...

tak. 

Jeg græder også, bare i smug... 

Anmeld

15. januar 2011

afrobabies

tak. 

Jeg græder også, bare i smug... 

Det er jo det... Børnene har jo ikke godt af at se mor græde, selvom min datter ikke er så gammel og ikke forstår det, så synes jeg ikke at hun behøver at se mig ked af det

Anmeld

15. januar 2011

SussieThyssen

Du er helt sikkert IKKE en dårlig mor, tværtimod.
Men jeg kan godt forstå, at man kan komme derhen, hvor man mister sin selvtillid og tro på, at man gør det godt nok.
Sådan havde jeg det også med Nickolai, da han var mest syg.
Men tro på, at du gør det godt nok.
Det er det eneste tov din lille skat har at holde fast i når alt andet er noget møg.

Men jeg syntes det er så godt at SP vil til at følge jer.
Måske kan hendes "titel" hjælpe jer til bedre gennemslagskraft, så I omsider bliver hørt.
Somme tider er det at have en bisidder, som ved hvad det drejer sig om og som har den fornødne ekspertise, få de andre til at vågne op og tage sagerne seriøst.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.