Hvordan er du som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

AnneBJ

Nalle skriver:

Overhovedet ikke, men det synes jeg godt nok mange andre gør.

Jeg sagde bare at jeg personligt er træt af at høre på det fordi jeg ikke selv var sådan.

Og jo folk ved de kan få kvalme i 9 måneder, de ved de kan få bækkenløsning, det jo ikke noget der kan komme bagpå dem

Det var det jeg ville frem til.

Jeg skrev det heller ikke for at angribe dig! Er glad på dine vegne over at dine graviditeter har været nemme En graviditet med mange gener er ikke at ønske for sin værste fjende, så det er nok derfor man "farer op" med det samme - mig selv inklusiv

For selv om man ved man KAN få kvalme, BL osv., så er det svært at forestille sig hvad det faktisk gør ved kroppen og psyken før det er prøvet!

Intet angreb, så undskyld hvis du følte det som sådan!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

Folk kan s*u bare lade være med at svare mig.

JEG har en mening, og det vil jeg have lov til.

Føle mig angrebet, prøv for f*nden at læs det der bliver skrevet til mig, og lad være med at bland dig hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Diskutionen slut!!

netop det du skriver lige nu. gør måske at folk har en negativ stemning.. for ærligt- så alt hvad du skriver synes negativt...

og du må regne med at folk svarer hvis du kommer med en mening, de er dybt uenige i...derfor kaldes det en debat og ikke angrib Nalle tråd.

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Jeg kan godt se hvor du vil hen, men jeg er ikke enig (Mht graviditetsgener)

Omkring det andet, synes jeg du skal skrive til folk hvis du føler de er efter dig

Folk kan vel selv læse?

Irretere jeg dem så meget, skulle de måske overveje en ekstra gang om de burde skrive noget.

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Folk kan vel selv læse?

Irretere jeg dem så meget, skulle de måske overveje en ekstra gang om de burde skrive noget.

Træls du synes andre er efter dig

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

AnneBJ skriver:

Jeg skrev det heller ikke for at angribe dig! Er glad på dine vegne over at dine graviditeter har været nemme En graviditet med mange gener er ikke at ønske for sin værste fjende, så det er nok derfor man "farer op" med det samme - mig selv inklusiv

For selv om man ved man KAN få kvalme, BL osv., så er det svært at forestille sig hvad det faktisk gør ved kroppen og psyken før det er prøvet!

Intet angreb, så undskyld hvis du følte det som sådan!

Hvor har jeg nogensinde nævnt at mine graviditeter var nemme?!

For det første havde jeg bækkenløsning ved dem begge, blev sygemeldt fra uge 16 med den sidste, havde kvalme konstant begge gange! det har smadret min ryg!!!

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Træls du synes andre er efter dig

Det er jeg efterhånden så vandtil herinde

Anmeld

12. januar 2011

AnneBJ

Nalle skriver:

Hvor har jeg nogensinde nævnt at mine graviditeter var nemme?!

For det første havde jeg bækkenløsning ved dem begge, blev sygemeldt fra uge 16 med den sidste, havde kvalme konstant begge gange! det har smadret min ryg!!!

Nåh nej, beklager mange gange så! Men så er du en helt istedet, at du undlod at brokke dig, eller hvad det var pointen var. Jeg er stået af, jeg gider ikke debattere med en, der svarer mig så negativt, når jeg forsøger at aflevere en undskyldning jeg føler jeg skylder!

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Maja88 skriver:

netop det du skriver lige nu. gør måske at folk har en negativ stemning.. for ærligt- så alt hvad du skriver synes negativt...

og du må regne med at folk svarer hvis du kommer med en mening, de er dybt uenige i...derfor kaldes det en debat og ikke angrib Nalle tråd.

Ja, og du irretere mig, jeg siger det i stedet for at fyrer en masse p*s af.

Anmeld

12. januar 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Nu er jeg simpelthen nød til at oprette denne tråd, og holder mig lige Ano for gider ikke en masse sure ansigter om mig som person for at have oprettet tråden....

Nu er jeg nr 3 gravide i vores omgangskreds, og tænker ærlig talt ved mig selv omkring de andre at de sku er en tand for sippet.... Altså, selvom man er gravid må man jo gerne leve...

Den ene spiser overhovedet ikke tun, en anden vil ik besøge mandens forældre fordi moren ryger, og det er ik godt for fosteret osv osv....

Hvordan er du som gravid, hvornår er man for sippet og hvad kan du ryste på hovedet over ved andre gravide???

Krammer

Jeg er hormonella hidsig når manden prøver godmodigt at drille mig, og totalt lallglad for maven.. Jeg er en løvemor, ingen jeg ikke kender skal gramse maven.. Har engang klasket en herre i bussen en fordi han ikke kunne nære sig.. Hans kommentar var, at kvinder var aller smukkest gravide... UUUUF... Kan kun have dem jeg kender mærker på maven...

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

AnneBJ skriver:

Nåh nej, beklager mange gange så! Men så er du en helt istedet, at du undlod at brokke dig, eller hvad det var pointen var. Jeg er stået af, jeg gider ikke debattere med en, der svarer mig så negativt, når jeg forsøger at aflevere en undskyldning jeg føler jeg skylder!

Jeg har bare aldrig nogensinde skrevet jeg havde det nemt, skrev bare at jeg ikke beklagede mig hele tiden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.