Mht. brok over selve graviditeten så tror jeg det er meget forskelligt hvad folk er vant til - og hvad man har prøvet før. Har man fx aldrig haft ondt i hovedet, men pludselig får det gennem længere tid i graviditeten, så tror jeg det er sværere at kapere end hvis man normalt ofte har hovedpine..
Jeg selv - Undgår at farve hår, alkohol, har hele tiden været ikke-ryger så ingen forandring dér. Til gengæld har jeg oplevet at rygere især i familien tager mere hensyn til mig nu - lidt dumt egentlig. Prøver så vidt muligt at finde sæbe osv uden parabener og parfume - men under mig selv min shampoo og balsam fra Ole Henriksen. Dem er jeg bare afhængig af selvom der er parfume i. Til gengæld går jeg ikke med alm. parfume.
Ellers tænker jeg lidt mere på at få godt med grøntsager, men spiser altså junk ligesom før, hvilket egentlig heller ikke er så tit.
Det værste for mig har nok været den psykiske omstilling til at ens krop lige pludselig er blevet centrum for alles opmærksomhed og at man lige pludselig ikke selv er 100 % herre over hvad der sker med én 
Anmeld