Hvordan er du som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2011

june1987

jeg er ikke til at være i nærheden af 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2011

Kløver

Sabina skriver:

Altså jeg er træt af at folk behandler mig som en gravid. :-)
De skal da ik tage hensyn til mig. og opvarde mig i hoved og røv. Er en meget selvstændig person, så det går mig på at der er nogle ting jeg ik må. Men det hører jo med

Jeg har desværre bare været syg i hele min graviditet indtil videre næsten. så for mig har min graviditet indtil nu været en mega sygdom- har faktisk ik kunne gå ud af sengen. har ligget med feber og det hele. men er enedelig blevet rask. og nu nyder jeg at være gravid.

Spiser stort set alt. Undtaget sushi :-)

Kender det, det var faktisk også først i uge 15-16 jeg fik det rimelig godt, led en del af kvalme og opkastninger, så var ikke sjovt.

Man bliver meget identificeret som den gravide nu mere maven vokser

Anmeld

13. januar 2011

Frk.S

Efter jeg er blevet gravid har jeg ændret følgende:

Jeg drikker ikke alkohol

Jeg har skåret lidt ned på produkter med parfume og lign. i

Jeg drikker ikke kaffe og cola (men simpelthen fordi jeg har mistet lysten til det)

Jeg spiser ikke rødt kød

Mht. rygning, så ryger jeg ikke, og har altid forsøgt at holde mig væk fra røg, fordi jeg simpelthen synes det er så klamt. Det passer meget fint med, at der ikke er ret mange i min omgangskreds der ryger, og dem der gør, går ud. Så der er ikke så meget at ændre der, nu hvor jeg er gravid.

Anmeld

18. januar 2011

Trinemusen

Nalle skriver:

Folk kan s*u bare lade være med at svare mig.

JEG har en mening, og det vil jeg have lov til.

Føle mig angrebet, prøv for f*nden at læs det der bliver skrevet til mig, og lad være med at bland dig hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Diskutionen slut!!

Ja du har din mening, og vi andre har vores??

så vidt jeg kan se er det her en debat, vi er individualister og alle har en mening. Det er derfor bare ikke sikkert vi er enige..

Men derfor må vi vel også have lov at sige vores mening, som du må?

Du er mig en lille smule hys... 

Tror du skulle overveje din tone lidt, JEG hævede personligt øjenbrynene da jeg læste dine svar. Roolig nu, der er ingen der er ude på at angribe dig - Igen- Blot folks forskellige meninger!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.