Anjamichell skriver:
Først og fremmest vil jeg gerne understrege at det er fuldstændig individuelt hvordan man har det under sin graviditet!! Og her er jeg sikker på at der sidder nogle der ikk tør svare på denne tråd fordi andre skriver at " graviditet ikk er nogen sygdom"... Hmm nej det er det ikk - MEN det kan det sgu gå hen at blive.. Og så er det altså ikk sjovt at være gravid længere..
Jeg har for min egen del haft kvalme fra dag 1... Har det stadig og er gravid i 14 uge og er stadig sygemeldt pga det.. Her vil jeg gerne sige at nogen har det HVER DAG med flere opkastninger!!
Oven i købet indtil den dag de skal føde! Ydermere er der forhøjet levertal, graviditetssukkersyge, svangerskabsforgiftning, fosetrvandsforgiftning, vand i kroppen, hovedpine, bækenløsning osv osv.... Så sig IKKE at graviditet ikk kan være en sygdom... Vær' hellere glade for at I ikk fejler noget 
Jeg havde det også fantastisk da jeg ventede min søn... men denne gang er det kvalme, hovedpine og humørsvingninger så jeg enten er rigtig glad, ivrig, eddikke-sur eller bare tuder overingenting og føler at næsten alle er imod mig!!
jeg stoppede med rygning da jeg blev gravid..
Jeg tømmer ikk kattebakke..
Jeg drikker ikk alkohol...
Jeg tør desværre ikk at spise røde bøffer og sushi ( men elsker det )!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeg maler heller ikk...
Til gengæld spiser jeg alt andet... også blødkogte æg og kan også sagtens opholde mig i rum med rygere... Jeg har idag fundet ud af at man godt må ta' solarium hvis man lægger noget over maven... Juhuuu!!! Og jeg skal da også snart have farvet hår...
Men søde piger... Se aldrig ned på nogen andre gravide fordi de har det anderledes end jer... de kan ikk gøre for at deres krop reagerer anderledes end jeres... de synes jo nok heller ikk det er særligt sjovt!! De bruger ikk noget som undskyldninger... hormoner er hormoner og de kan have en meget stærkere virkning på en, end man selv er klar over...
Så vær' nu søde ved hinanden... 

du må gerne gå i sol UDEN at dække maven.
den eneste grund til man skal dække maven kan være på grund af strækmærker eller pigmentpletter.
men man kan altså godt gå i sol uden at dække maven. det KAN IKKE SKADE BABYEN.