Hvordan er du som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

JustMe

Nalle skriver:

Hvad har de med sagen at gøre?

De er i min verden et eksempel på, hvordan man på mange områder ikke kan undgå kommentarer, prædikener eller andre ting, der irriterer én. Nogle gange kan ét eksempel fremhæve pointen i et andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

DET SJOVT HVER GANG JEG HAR EN MENING, SKAL ALLE ANGRIBE MIG!!

KAN I IKKE BARE LUKKE ØRENE OG SPRINGE MIT SVAR OVER?

Håber ikke du føler jeg angriber søde

Der er tydeligvis bare forskellige meninger omkring det her

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

DET SJOVT HVER GANG JEG HAR EN MENING, SKAL ALLE ANGRIBE MIG!!

KAN I IKKE BARE LUKKE ØRENE OG SPRINGE MIT SVAR OVER?

prøv at lade være med at føle dig så angrebet hele tiden og lad være med at gå i forsvarsposition.. så kunne det være det hele var lidt nemmere...

det er forskel på hvordan man skriver ting og måske skulle man til at kigge på hvordan man skriver tingene igen. det er måske en grund til folk føler jeg provokeret eller andet.

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Laulund87 skriver:

Ja det må man sige..Rigtig øv

Godt, der kom en dejlig lille guldklump ud af anstrengelserne

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

JustMe skriver:

Godt, der kom en dejlig lille guldklump ud af anstrengelserne

Ja ellers var jeg nok blevet pænt sur efter alt det

Anmeld

12. januar 2011

Dorthe1986

Jeg tror lige jeg vil føje lidt til mit første indlæg Det med at jeg kan blive træt af at høre folk brokke sig, er mere dem der brokker sig over "små" ting... hele tiden... for synes det er synd hvis de ikke kan nyde deres graviditet Men igen, det er jo meget forskelligt fra person til person, hvor meget de forskellige ting fylder....

Men er også enig med jer i at graviditet kan blive en sygdom, og man kan aldrig vide 100 % hvad man går ind til... Og håber for jer, der har en slem graviditet, at i snart er friske igen, så der er også bliver lidt mere plads til bare at nyde det mirakel der er ved at udvikle sig

Og så fik jeg ikke svaret på min livsstil i første indlæg.. Jeg lever af pco-kost, men det har jeg gjort før jeg blev gravid, stoppede også med at ryge inden. Jeg har ikke rørt en eneste dråbe alkohol, både fordi det går imod mine principper, og fordi det ikke siger mig en døjt

Med hensyn til light-sodavand, har jeg ikke været så god til at holde igen, men trøster mig med at det faktisk er eneste last

Jeg har også skiftet mit make-up ud med parfumefri og parabenefri - det vil sige jeg har købt en øjenskygge og en mascara

Jeg bruger kun neutral, både når jeg går i bad, som deo og når jeg vasker tøj og vasker op.

Og jeg gør det simpelthen fordi jeg er så bange for at gøre skade på min lille guldklump, med parabener og parfume og skidt og møg... 

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Laulund87 skriver:

Ja ellers var jeg nok blevet pænt sur efter alt det

haha, det kan jeg sgu godt forstå!

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Håber ikke du føler jeg angriber søde

Der er tydeligvis bare forskellige meninger omkring det her

Overhovedet ikke, men det synes jeg godt nok mange andre gør.

Jeg sagde bare at jeg personligt er træt af at høre på det fordi jeg ikke selv var sådan.

Og jo folk ved de kan få kvalme i 9 måneder, de ved de kan få bækkenløsning, det jo ikke noget der kan komme bagpå dem

Det var det jeg ville frem til.

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Maja88 skriver:

prøv at lade være med at føle dig så angrebet hele tiden og lad være med at gå i forsvarsposition.. så kunne det være det hele var lidt nemmere...

det er forskel på hvordan man skriver ting og måske skulle man til at kigge på hvordan man skriver tingene igen. det er måske en grund til folk føler jeg provokeret eller andet.

Folk kan s*u bare lade være med at svare mig.

JEG har en mening, og det vil jeg have lov til.

Føle mig angrebet, prøv for f*nden at læs det der bliver skrevet til mig, og lad være med at bland dig hvis du ikke har noget fornuftigt at sige.

Diskutionen slut!!

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Overhovedet ikke, men det synes jeg godt nok mange andre gør.

Jeg sagde bare at jeg personligt er træt af at høre på det fordi jeg ikke selv var sådan.

Og jo folk ved de kan få kvalme i 9 måneder, de ved de kan få bækkenløsning, det jo ikke noget der kan komme bagpå dem

Det var det jeg ville frem til.

Jeg kan godt se hvor du vil hen, men jeg er ikke enig (Mht graviditetsgener)

Omkring det andet, synes jeg du skal skrive til folk hvis du føler de er efter dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.