Hvordan er du som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Bondepigen

Nynne88 skriver:

EnigJeg tager også alle de forbehold jeg kan og det er MIN graviditet og synes derfor det er ret tosset når folk siger "ej du kan altså godt drikke lidt".. Jeg synes folk skal gøre som de har lyst - men jeg tænker da også det hvis jeg ser en gravid stå og ryge eller drikke alkohol..  

Ja, men der er osse stor forskel på at tænke det, og så sige det højt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Kløver

bondepigen skriver:

Jamen jeg kender det kun alt for godt, er selv tidligere ryger... Men jeg synes dog de værste er dem der er blevet ikke-rygere, som hele tiden skal komme med kommentarer til rygere.. Dem der altid har været ikke-rygere, synes jeg slet ikke er de værste..

Jeg vil godt indrømme jeg som eks-ryger er slem, ikke til at kommentere, synes det er folks eget valg, og de må også selv om, om de vil ryge i eget hjem, men jeg er en af dem, som kan blive rigtig irriteret, når man feks går i Føtex, og man næsten ikke kan komme ind eller ud, fordi der både skal stå 4 tanter og snakke, og så lige 10 rygere, så man går igennem en klam sky af røg Der er grænser for hvornår jeg synes dte er SÅ vigtigt at ryge, fair nok man ryger ude på resturanter, men igen, behøver de at stå lige midt i eller omkring indgangen, frem for at gå 2-3 meter væk

Så ja jeg er nok en anelse sippet på nogle ryger punkter

Anmeld

12. januar 2011

Bondepigen

Maja84 skriver:

Jeg vil godt indrømme jeg som eks-ryger er slem, ikke til at kommentere, synes det er folks eget valg, og de må også selv om, om de vil ryge i eget hjem, men jeg er en af dem, som kan blive rigtig irriteret, når man feks går i Føtex, og man næsten ikke kan komme ind eller ud, fordi der både skal stå 4 tanter og snakke, og så lige 10 rygere, så man går igennem en klam sky af røg Der er grænser for hvornår jeg synes dte er SÅ vigtigt at ryge, fair nok man ryger ude på resturanter, men igen, behøver de at stå lige midt i eller omkring indgangen, frem for at gå 2-3 meter væk

Så ja jeg er nok en anelse sippet på nogle ryger punkter

Hehe ja, det er da heller ikke den dejligste duft i verden, men jeg synes nu osse godt man kan gå på kompromis... Nu er rygerne blevet jaget udenfor, så er det da en lille ting at man skal gå igennem en enkelt røgsky...

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

JustMe skriver:

Undskyld mit sprog, men det er altså noget vrøvl!

Du kan hverken før 1., 2., 3. osv. graviditet vide, hvordan det kommer til at blive. Så hvis man til en sengeliggende gravid med bækkenløsning, der kun kan komme rund vha. rullestol eller krykker pga smerter (eller til en gravid, der har kastet opdøgnet rundt alle 9 måneder) blot konstaterer, at de vidste hvad de gik ind til og ikke kan tillade sig at beklage sig, så synes jeg godt nok man mangler empati og evne til at sætte sig i andres sted

Tak for det!

Jeg var netop en af dem der kastede op 24/7 og røg ind og ud af sygehuset flere gange..Nøj hvor var det hårdt!

Det gør mig lidt trist at høre at man selv har valgt det, for det gør det da bestemt ikke nemmere at være syg konstant

Men hvor ville jeg da ønske jeg havde kunne føre et helt normalt liv mens jeg var gravid..Men desværre blev alt sat på stand by.

Anmeld

12. januar 2011

Alberts/

altså jeg brugte normal shampoo, sminke,  var i rygerhjem ved min mor, spiste normal mad,

jeg drak ikk og har aldrig røget, men ellers levede jeg helt som jeg plejer

Anmeld

12. januar 2011

Kløver

bondepigen skriver:

Hehe ja, det er da heller ikke den dejligste duft i verden, men jeg synes nu osse godt man kan gå på kompromis... Nu er rygerne blevet jaget udenfor, så er det da en lille ting at man skal gå igennem en enkelt røgsky...

joh men synes nu også det er fordi, man ofte næsten ikke kan komme hverken ind eller ud, men ja jeg er nok sart på det punkt, men det værste for mig er nu også foran indgangen til supermarkeder, for synes jo det er fjollet at man ikke kan få røget af hjemmefra og så vente med at ryge til man kommer hjem, eller i det mindste så ryge et andet sted end foran indgangen, også foran sygehuse, hvor der jo kommer mennesker som ikke kan tåle røgen

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

JustMe skriver:

Ja, så bliver kunsten jo at lukke det ind ad det ene øre og ud af det andet...ligesom alle de lækre kommentarer fra femmede mennesker, om hvor stoooor man allerede er blevet (eller omvendt)

Hvad har de med sagen at gøre?

Anmeld

12. januar 2011

JustMe

Laulund87 skriver:

Tak for det!

Jeg var netop en af dem der kastede op 24/7 og røg ind og ud af sygehuset flere gange..Nøj hvor var det hårdt!

Det gør mig lidt trist at høre at man selv har valgt det, for det gør det da bestemt ikke nemmere at være syg konstant

Men hvor ville jeg da ønske jeg havde kunne føre et helt normalt liv mens jeg var gravid..Men desværre blev alt sat på stand by.

Nogle gravide trækker desværre et nittelod af format. Er ked af at høre, du var en af dem

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

DET SJOVT HVER GANG JEG HAR EN MENING, SKAL ALLE ANGRIBE MIG!!

KAN I IKKE BARE LUKKE ØRENE OG SPRINGE MIT SVAR OVER?

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

JustMe skriver:

Nogle gravide trækker desværre et nittelod af format. Er ked af at høre, du var en af dem

Ja det må man sige..Rigtig øv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.