Hvordan er du som gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

AnneBJ

ønskebarn74 skriver:

Har engang klasket en herre i bussen en fordi han ikke kunne nære sig.. Hans kommentar var, at kvinder var aller smukkest gravide... UUUUF... Kan kun have dem jeg kender mærker på maven...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

AnneBJ

Nalle skriver:

Jeg har bare aldrig nogensinde skrevet jeg havde det nemt, skrev bare at jeg ikke beklagede mig hele tiden.

Super, så er der en tudemarie mindre i den trælse folk vi andre udgør!

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

Ja, og du irretere mig, jeg siger det i stedet for at fyrer en masse p*s af.

fyrer skam ikke en masse pis af..

men det kunne jo være man skulle se indad, istedet for at føle hele verden er imod en.

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Det er jeg efterhånden så vandtil herinde

Søde spis mig nu ikke, men jeg tror du engang imellem ser spøgelser. Jeg synes nu ikke folk direkte er efter dig, de har bare en anden mening end dig. Sådan ser jeg det Og hvis du VIRKELIG føler din grænse er overtrådt, skal du da endelig anmelde indlægget

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

AnneBJ skriver:

Jep.

Der var en der bad om min mening og det fik hun

Anmeld

12. januar 2011

Maja88

AnneBJ skriver:

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

Laulund87 skriver:

Søde spis mig nu ikke, men jeg tror du engang imellem ser spøgelser. Jeg synes nu ikke folk direkte er efter dig, de har bare en anden mening end dig. Sådan ser jeg det Og hvis du VIRKELIG føler din grænse er overtrådt, skal du da endelig anmelde indlægget

Så har du vidst ikke set den anden tråd jeg også blev angrebet i idag.

Anmeld

12. januar 2011

MetteMTH

Anonym skriver:

Hejsa Piger

Nu er jeg simpelthen nød til at oprette denne tråd, og holder mig lige Ano for gider ikke en masse sure ansigter om mig som person for at have oprettet tråden....

Nu er jeg nr 3 gravide i vores omgangskreds, og tænker ærlig talt ved mig selv omkring de andre at de sku er en tand for sippet.... Altså, selvom man er gravid må man jo gerne leve...

Den ene spiser overhovedet ikke tun, en anden vil ik besøge mandens forældre fordi moren ryger, og det er ik godt for fosteret osv osv....

Hvordan er du som gravid, hvornår er man for sippet og hvad kan du ryste på hovedet over ved andre gravide???

Krammer

har det på samme måde som dig..

Anmeld

12. januar 2011

MetteMTH

Man skulle da tro i alle sammen var gravide herinde, sådan som i angriber hinanden

Anmeld

12. januar 2011

Laulund87

Nalle skriver:

Så har du vidst ikke set den anden tråd jeg også blev angrebet i idag.

Nej jeg kan kun udtale mig om den her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.