AnneBJ skriver:
Jeg er fuldstændig afslappet, nogle vil nok mene på grænsen til uansvarlig
Har ikke farvet hår, eller røget. Rygning gør jeg aldrig, men længes da efter nogle striber i håret.
Men jeg HAR tilgengæld:
- fået et par genstande fordelt over de sidste 6-7 mdr.
- spist tun
- spist en rosa bøf
- spist blødkogte æg
- misset både jern- og vitaminpiller flere gange
- løftet ting jeg ikke burde
- gået med rygere ud, for at være i selskab med dem
- "fravalgt" motion (pga. kvalme og andre gener), går stadig en del
- brugt make-up
- brugt shampoo som jeg ikke aner hvad indeholder
- brugt parfume og creme
- osv....
Og både jeg og min baby har det fint
Jeg tror på, at så længe det er med måde, så skal det nok gå. Vælger at lytte til min fornuft...
Haha, du lyder som mig.
Bortset fra at alle de der madvarer ikke er i så høj kurs pt pga kvalme. Men når den går væk liiiiige om lidt, har jeg sgu tænkt mig at spise hvad jeg plejer.
Jeg har også fået et par glas vin jule-og nytårsaften, og har også tænkt mig at snuppe et glas eller to til mit bryllup den 29. Hvis jeg vel og mærke er ovre kvalme-stadet der.
Har været ryger i mange år, og selvom jeg har skåret meget ned (med fare for en masse vrede kommentarer fra antiryger-gimperne), gider jeg ikke slå mig selv i hovedet for et par smøgers skyld. Må sgu stadig være bedre end de 20 jeg røg før.
Er ikke bevidst gået op i at undgå parfumer osv, men er kommet helt automatisk da jeg ikke kan holde lugte ud. Har dog aldrig brugt meget parfume eller creme, kun når jeg skulle ud, og det har jeg tænkt mig at fortsætte med.
Får farvet hår inden brylluppet, dog økologisk og jeg skal komme efter dig. Men har ikke tænkt mig at gentage det resten af graviditeten.
9+0
Anmeld