Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Frøken J.

june1987 skriver:

styrketræning er lige så effektivt som spinning feks.

men ja løb som du siger er klart også en winner

Styrketræning forbrænder slet ikke lige så mange kalorier som spinning, men kan give nogle andre gode ting. Jeg, og mange andre på madlog, træner med pulsur, og mange forbrænder 300 kalorier pr. halve times spinning, men 100 kalorier ved styrketræning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

Når jeg læser om alle andre der taber sig, spiser de mindre frugt?

ja men så skær ned på frugten og så bank en masse grøntsager ind....

gerne 200g per måltid..

og 100g kulhydrater kun..

da jeg tabte mig fik jeg fx. en 1dl ris eller pasta til..

og så spis noget kroppen kan arbejde med. havregryn. rugbrød, gulerødder. osv.

Anmeld

11. januar 2011

Maja88

Secrets skriver:

At du spiser for lidt skulle være årsag til manglende vægttab er MEGET usansynligt. Det er lidt af en skrøne, at det sætter vægttabet i stå. Spørg bare de kloge hoveder på madlog, de plejer at kunne linke til en masse gode undersøgelser. Når det  er sagt, så er det vigtigt at spise mindst 1000 kcal om dagen, fordi der så er større chance for at få nok vitaminer og mineraler. Det ved jeg jo så ikke, om du allerede gør

Men ellers: Ro på! Spørg Chris McDonald: TTT! Ting Tager Tid, og du VIL opleve stilstand flere gange under dit vægttab. Nogen gange uden logisk årsag. Min vægt har stået stille i snart en uge trods motion og overholdelse af kalorier, men det lader jeg mig ikke slå ud af, for jeg har oplevet det flere gange i  mit vægttab, og pludselig går det nedad igen.

vil bare gerne lige påpege at det at du spiser for lidt kan sætte det i stå.

min svigerinde er selv diætist og ja.. hun tabte sig 25kg på hvad 5 måneder og så snart hun spiste for lidt gik det i stå

Anmeld

11. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

Altså, igår spiste jeg:

Morgenmad: 1 banan, ½ stykke rugbrød. ( er ikke god til at spise morgenmad )

Formiddag: 1 banan.

Middag, en sandwich med kylling og salat.

Eftermiddag: 1 stykke rugbrød og ½ honningmelon.

Aftensmad: 1 tortilla pandekager med kylling og salat.

Sen aften: ½ honning melon.

Kan ikke selv se hvor " fejlen " er

netop det at du ikke er god til morgenmad kan ødelægge sååååå meget.

kroppen har behov for noget den kan leve af...

og der er 1 banan og ½rugbrød bare ikke nok for den i den forstand at den skal have noget at forbrænde.

Anmeld

11. januar 2011

Amso

Når man er i gang med at tabe sig, kan der godt komme tidspunkter hvor vægten står stille et stykke tid.... Og det er helt normalt... Kroppen skal også kunne følge med... Bare vent og se, om en uge eller 2 er der nok så småt gang i det igen. Og de første kg, er altid de letteste at tabe..

Anmeld

11. januar 2011

wiebking

Jeg smider lige et link til dig... prøv bare en uge at leve efter denne plan, og så vil du helt sikkert kunne se en forskel på din vægt og du er mæt konstant..

http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/10148/25/DDV_A4_Ugeplan_2010-01-28.pdf

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

wiebking skriver:

Jeg smider lige et link til dig... prøv bare en uge at leve efter denne plan, og så vil du helt sikkert kunne se en forskel på din vægt og du er mæt konstant..

http://www.masterpiece.dk/UploadetFiles/10148/25/DDV_A4_Ugeplan_2010-01-28.pdf

Tusind tak

Anmeld

11. januar 2011

wiebking

Nalle skriver:

Tusind tak

Det var så lidt...der er planer til 4 uger hvis du skulle blive hooked

Anmeld

11. januar 2011

Tkcuf

Jeg tabte 13 kg- og så stod vægten stille i et stykke tid- nu er jeg så endelig begyndt at falde i vægt igen.. Damn jeg synes det er møgtræls ikke at kunne se resultater. Men gi op gør jeg ikke!

Anmeld

11. januar 2011

Frøken J.

Maja88 skriver:

vil bare gerne lige påpege at det at du spiser for lidt kan sætte det i stå.

min svigerinde er selv diætist og ja.. hun tabte sig 25kg på hvad 5 måneder og så snart hun spiste for lidt gik det i stå

Det er altså ikke rigtigt. Så er der andre faktorer der sætter ind. Hvordan vil du ellers forklare at anoretikere taber sig helt vildt, når de intet spiser? Det er ikke ondt ment, men det er en udbredt misforståelse.. OGSÅ blandt diætister!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.