Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

B&J

nu har jeg ikke lige set hvad de andre skriver men spiser du 6 gange om dagen??? og i små mængder???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Nalle

B&J skriver:

nu har jeg ikke lige set hvad de andre skriver men spiser du 6 gange om dagen??? og i små mængder???

Altså, igår spiste jeg:

Morgenmad: 1 banan, ½ stykke rugbrød. ( er ikke god til at spise morgenmad )

Formiddag: 1 banan.

Middag, en sandwich med kylling og salat.

Eftermiddag: 1 stykke rugbrød og ½ honningmelon.

Aftensmad: 1 tortilla pandekager med kylling og salat.

Sen aften: ½ honning melon.

Kan ikke selv se hvor " fejlen " er

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Nalle skriver:

Altså, igår spiste jeg:

Morgenmad: 1 banan, ½ stykke rugbrød. ( er ikke god til at spise morgenmad )

Formiddag: 1 banan.

Middag, en sandwich med kylling og salat.

Eftermiddag: 1 stykke rugbrød og ½ honningmelon.

Aftensmad: 1 tortilla pandekager med kylling og salat.

Sen aften: ½ honning melon.

Kan ikke selv se hvor " fejlen " er

man må max spise 2 stykker frugt ved der er mange siger man skal op på 6 osv men jeg har fået afvide max 2 og nej der er  ingen ting galt i det du spiser det er en god ting... men vægten kan jo også stå stille ind i mellem da man danner jo musker eller du taber væske

Anmeld

11. januar 2011

..

Nalle skriver:

Ifølge madlog kan jeg spise mere end det jeg gør, det burde vel ikke have noget at sige?

Feks idag har jeg spist i alt: 2 bananer, 1 stykke rugbrød med fiskefrikadelle, 2 tortilla pandekager med salat og kylling, en sandwich med kylling og salat.

Er det for meget, eller?

Og du har indtastet ALT, så som dressing i din sandwich og vejet al maden?

Tænker at det er ret mange kcal at du alligevel får idet du vælger bananer i stedet for fx æbler, kyllingsandwich i stedet for salat med kylling og de der tortilla pandekager

Prøv at spis lidt mindre brød, måske det hjælper?

Anmeld

11. januar 2011

TR

Som jeg kan se  nogle har skrevet, vil det være en rigtig god ide at du måler dig , f.eks. arm,  lår, mave, bryst osv . for der er simpelthen nogle der ikke taber sig kg mæssigt til at starte på men cm ..

-  Men det flot det du gør, så det skal nok komme

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

B&J skriver:

man må max spise 2 stykker frugt ved der er mange siger man skal op på 6 osv men jeg har fået afvide max 2 og nej der er  ingen ting galt i det du spiser det er en god ting... men vægten kan jo også stå stille ind i mellem da man danner jo musker eller du taber væske

Hvis der ikke er sket noget om en måneds tid, ringer jeg til lægen og hør om det kan være mit stof skifte.

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Nalle skriver:

Hvis der ikke er sket noget om en måneds tid, ringer jeg til lægen og hør om det kan være mit stof skifte.

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Macrolf skriver:

Og du har indtastet ALT, så som dressing i din sandwich og vejet al maden?

Tænker at det er ret mange kcal at du alligevel får idet du vælger bananer i stedet for fx æbler, kyllingsandwich i stedet for salat med kylling og de der tortilla pandekager

Prøv at spis lidt mindre brød, måske det hjælper?

Alt brød jeg spiser er groft, og det vil jeg ikke undvære.

Det spiser jeg af den simple årsag det mætter 10 x mere, og bliver jeg ikke mæt spiser jeg hele tiden, og det er heller intet sundt i.

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

Jamen der vil helt sikkert også ske noget når du træner, men giv det lidt tid, en uge eller 2 er ikke nok at regne efter kg mæssigt:-)

Og maden, jamen diskutionerne er jo mange hvad måltider angår,...jeg synes ikke det lyder som lidt mad du spiser som en skriver. Du spiser såmænd mere end mig på en dag, men jeg er det klassiske eksempel er ved hvad jeg skal spise, men ikke orker at gøre så meget i mad :-)

Nå, men det handler jo bare om hvad slags mad oven i hatten med motionen.

til morgenmad kunne et stykke rugbrød, evt ristet så det smager lidt anderledes med f.eks hytteost være godt. Vælger du banan skal du have mindre kalorier andre steder fra da der er meget energien banan.

Og igen, kiwi og grape er gode saftfyldte frugter,især grapen.

Til frokost kunne du spise en god blandet salat med et par peanuts, peanuts er ikke fedtfattige, men de giver den del i smagen så salaten ikke bliver for kedelig.

Og en en grovbolle med magert pålæg.God ide med kun 2 stk frugt, resten skal være grøntsager i form af tomater, rodfrugter, bønner eller hvad du nu bedst kan lide. Og steg maden i den gode fedt i stedet for margarine hvis du steger med fedt.

Ris og fisk, lækkert spise og kan tilberedes på mange måder:-)

Der er så mange muligheder hvis man først tager sig sammen til at gøre noget ved det, og det har du jo gjort.

Jeg synes det er fedt du gør noget, sidder som så mange andre og tænker det kunne være rart at tabe lidt kg, men gider åbenbart ikke nok, for gang på gang sidder jeg og gnasker chokolade eller ships eller colaer eller hvad det måtte være. Er glad for fisk og ris og grøntsager, men eeeelsker også flødesovs

Så jo, kunne jeg selv efterleve den gode stil jeg ved skal ti, så ville jeg sikkert tabe mig ret hurtigt, men motivationen er bare ikke til stede pt.

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Nalle skriver:

Alt brød jeg spiser er groft, og det vil jeg ikke undvære.

Det spiser jeg af den simple årsag det mætter 10 x mere, og bliver jeg ikke mæt spiser jeg hele tiden, og det er heller intet sundt i.

Nu det heller ikke fordi jeg lever af pandekager, vi får det 1 gang hver 2 måned, eller sådan noget.

Idag skal vi have pasta salat med kylling.

Imorgen skal vi have pita brød ( GROFT )

Torsdag skal vi have medister med rugbrød.

Fredag skal vi have kyllinge frikadeller med salat.

Lørdag skal vi have steak med pasta salat og GROVE flute.

Jeg spiser hverken ris eller kartofler, men vil også gerne have noget ordenligt mad der smager godt, det skal ikke være træls for mig at skulle tabe mig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.