Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.436 visninger
107 svar
0 synes godt om
10. januar 2011

Nalle

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Noneother

Har du prøvet med et målebånd i stedet?

Muskler vejer mere end fedt.

Anmeld

10. januar 2011

Nalle

Noneother skriver:

Har du prøvet med et målebånd i stedet?

Muskler vejer mere end fedt.

Det kunne være jeg skulle prøve det.

Drikker også 3 gange så meget vand som jeg plejer, så forstår det ikke rigtigt, at der ikke sker noget.

Anmeld

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Jeg tager ofte 1-3 kg på når jeg har mit lort..

Jeg vejede mig igår, og tænkte shit, der var røget 4 af de 21 kg på igen.. Men idag kom mit lort, så der havde jeg svaret

Men ja, istarten vil man ofte tage lidt på, når man er begyndt og træne, fordi du får flere muskler og de vejer mere end fedt..

Anmeld

11. januar 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Det kan sagtens være dét Men er du sikker på, at du spiser mindre end du forbrænder? Bare fordi man spiser sundt, kan man godt ske at få for mange kalorier, eller få nok kalorier til, at vægten hverken går op og ned. Fx ved at spise for store mængder af det sunde, eller tro noget er sundt, hvilket det måske også er, men stadig bare meget kcal-holdigt! Men bortset fra det, så oplever alle stilstand en gang imellem, du skal bare holde i. Det har jeg oplevet flere gange i mit vægttab på over 20 kg

Anmeld

11. januar 2011

Frøken J.

Tutter skriver:

Jeg vejede mig igår, og tænkte shit, der var røget 4 af de 21 kg på igen.. Men idag kom mit lort, så der havde jeg svaret

Men ja, istarten vil man ofte tage lidt på, når man er begyndt og træne, fordi du får flere muskler og de vejer mere end fedt..

Mange undersøgelser har vist, at den øgede vægt større muskler giver er ekstremt minimal Til gengæld øges blodvolumen ved træning, og mange oplever, at kroppen binder væske i en dags tid efter træning.. Jeg vejer altid mere dagen efter jeg har trænet, men dagen efter igen er det væk

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Men så sætter det sig vel også på en anden måde, eller?

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Secrets skriver:

Det kan sagtens være dét Men er du sikker på, at du spiser mindre end du forbrænder? Bare fordi man spiser sundt, kan man godt ske at få for mange kalorier, eller få nok kalorier til, at vægten hverken går op og ned. Fx ved at spise for store mængder af det sunde, eller tro noget er sundt, hvilket det måske også er, men stadig bare meget kcal-holdigt! Men bortset fra det, så oplever alle stilstand en gang imellem, du skal bare holde i. Det har jeg oplevet flere gange i mit vægttab på over 20 kg

Ifølge madlog kan jeg spise mere end det jeg gør, det burde vel ikke have noget at sige?

Feks idag har jeg spist i alt: 2 bananer, 1 stykke rugbrød med fiskefrikadelle, 2 tortilla pandekager med salat og kylling, en sandwich med kylling og salat.

Er det for meget, eller?

Anmeld

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

Men så sætter det sig vel også på en anden måde, eller?

Ja det vil det :)
Bare vent, om et par uger vil du kunne se forandringer..

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Ja det vil det
Bare vent, om et par uger vil du kunne se forandringer..

Det håber jeg.

Synes nemlig alle andre har tabt sig den sidste uge, bare ikke mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.