Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Frøken J.

june1987 skriver:

ja under, men muskler er så uøkonimiske at de forbrænder selvom du er færdig

Andet har jeg heller ikke påstået Men det var jo ikke det vi snakkede om. Jeg snakkede om, hvor mange kalorier man forbrænder i timen ved en given sportslig aktivitet, og der er det ikke rigtigt at sige, at styrketræning forbrænder mest Jeg tror faktisk vi er enige, vi snakker bare om 2 forskellige ting!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

betski

Secrets skriver:

Det er jeg nu meget uenig i, det første. En af mine gamle folkeskoleveninder havde anoreksi, og der gik altså ikke lang tid, før hun tabte sig. Det kom med det samme. Vi er enige i, at jævnligt madindtag er godt for forbrændingen, men forbrændingen går ikke i stå ved at spise for lidt. Kroppen bruger energi på at bevæge sig, styre åndedrættet, holde hjertet igang osv. Så hvis forbrændingen gik i stå, så var man altså død  Ydermere kan man jo godt spise jævnligt og holde kroppen i gang, og stadig få alt for få kalorier, hvis man nu lever af hvidkål, agurker osv. Jeg siger ikke, man skal spise for lidt. ABSOLUT ikke. Men at sige, at man ikke taber sig, hvis man får for få kalorier, det er altså ikke rigtigt 

Okay så er vi så bare ikke helt enige på det område mht hvornår man begynder at tabe sig ved at sulte sig selv  

Jeg har nu aldrig påstået at man ikke taber sig ved at spise færre kalorier, men at man taber sig mere og hurtigere ved at spise den rigtige kost, som er med til at sætte forbrændingen i gang. Og har heller ikke skrevet at forbrændingen vil gå i stå, hvis man ikke spiser nok. Blot at man ikke forbrænder nær så meget

Anmeld

12. januar 2011

Nalle

june1987 skriver:

ja under, men muskler er så uøkonimiske at de forbrænder selvom du er færdig

Ja, muskler vokser når man slapper af.

Defor må man ikke træne de samme muskler hver dag.

Anmeld

12. januar 2011

Frøken J.

duddi. skriver:

Okay så er vi så bare ikke helt enige på det område mht hvornår man begynder at tabe sig ved at sulte sig selv  

Jeg har nu aldrig påstået at man ikke taber sig ved at spise færre kalorier, men at man taber sig mere og hurtigere ved at spise den rigtige kost, som er med til at sætte forbrændingen i gang. Og har heller ikke skrevet at forbrændingen vil gå i stå, hvis man ikke spiser nok. Blot at man ikke forbrænder nær så meget

Tror vidst det er nytteløst at fortsætte diskussionen

Anmeld

12. januar 2011

betski

Secrets skriver:

Tror vidst det er nytteløst at fortsætte diskussionen

Anmeld

12. januar 2011

june1987

Secrets skriver:

Andet har jeg heller ikke påstået Men det var jo ikke det vi snakkede om. Jeg snakkede om, hvor mange kalorier man forbrænder i timen ved en given sportslig aktivitet, og der er det ikke rigtigt at sige, at styrketræning forbrænder mest Jeg tror faktisk vi er enige, vi snakker bare om 2 forskellige ting!

det forbrænder mest i sidste ende fordi det også gør efter men ja under trtæning forbrænder det ikke mest men set over en uge så ja

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Nalle skriver:

Vægten siger - 900 gram, siden mandag

Er spændt på når min mens er kommet her en af dagen og er væk igen, om vægten falder mere

Der kan du bare se

Anmeld

13. januar 2011

Nalle

Baagøe skriver:

Der kan du bare se

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Nalle skriver:

Har skrevet lidt længere oppe i tråden men hopper lige på vægten nu her

Ja, det så jeg så længere nede

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

Nalle skriver:

Lige om lidt er du åleslank og lækker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.