MariaE skriver:
Jamen der vil helt sikkert også ske noget når du træner, men giv det lidt tid, en uge eller 2 er ikke nok at regne efter kg mæssigt:-)
Og maden, jamen diskutionerne er jo mange hvad måltider angår,...jeg synes ikke det lyder som lidt mad du spiser som en skriver. Du spiser såmænd mere end mig på en dag, men jeg er det klassiske eksempel er ved hvad jeg skal spise, men ikke orker at gøre så meget i mad :-)
Nå, men det handler jo bare om hvad slags mad oven i hatten med motionen.
til morgenmad kunne et stykke rugbrød, evt ristet så det smager lidt anderledes med f.eks hytteost være godt. Vælger du banan skal du have mindre kalorier andre steder fra da der er meget energien banan.
Og igen, kiwi og grape er gode saftfyldte frugter,især grapen.
Til frokost kunne du spise en god blandet salat med et par peanuts, peanuts er ikke fedtfattige, men de giver den del i smagen så salaten ikke bliver for kedelig.
Og en en grovbolle med magert pålæg.God ide med kun 2 stk frugt, resten skal være grøntsager i form af tomater, rodfrugter, bønner eller hvad du nu bedst kan lide. Og steg maden i den gode fedt i stedet for margarine hvis du steger med fedt.
Ris og fisk, lækkert spise og kan tilberedes på mange måder:-)
Der er så mange muligheder hvis man først tager sig sammen til at gøre noget ved det, og det har du jo gjort.
Jeg synes det er fedt du gør noget, sidder som så mange andre og tænker det kunne være rart at tabe lidt kg, men gider åbenbart ikke nok, for gang på gang sidder jeg og gnasker chokolade eller ships eller colaer eller hvad det måtte være. Er glad for fisk og ris og grøntsager, men eeeelsker også flødesovs
Så jo, kunne jeg selv efterleve den gode stil jeg ved skal ti, så ville jeg sikkert tabe mig ret hurtigt, men motivationen er bare ikke til stede pt.
Altså, de dage jeg træner spiser jeg banaer af den årsag, jeg kan ikke træne på tom mave, det giver mig kvalme men jeg vil heller ikke være prop mæt
Alt jeg spiser er groft eller fuldkorn, får intet hvidt at spise.
Men kan ikke helt forstå hvorfor jeg ikke må spise en sandwich med kylling og salat hver dag?