Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Hvad mener du?

Du skal jo selv sætte dit aktivitetsniveau derinde, og hvis du har fejlbedømt det, så får du jo for mange kalorier tildelt. Hvis man fx har sat sit niveau til "moderat", men i virkeligheden er "let", men man stadig spiser alle de kalorier man får under moderat.. Så kan man godt opleve problemer med at tabe sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Maja88

Nalle skriver:

Ifølge madlog kan jeg spise mere end det jeg gør, det burde vel ikke have noget at sige?

Feks idag har jeg spist i alt: 2 bananer, 1 stykke rugbrød med fiskefrikadelle, 2 tortilla pandekager med salat og kylling, en sandwich med kylling og salat.

Er det for meget, eller?

man kan også godt spise for lidt... og det vil jeg faktisk sige at du gør...

hvordan har du spist de ting i løbet af dagen.

hvis de 2 bananer er morgenmad så er det længe længe ikke nok.

du skal spise 6 små måltider i løbet af dagen og der skal meget mere frugt og grøntsager til..

prøv at veje din mad fx.

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

june1987 skriver:

må jeg vide hvad du laver af træning samt din kost???

Har skrevet længere oppe hvad jeg feks spist igår.

Jeg løber, styrketræner, bruger crosstrainer

Det hele er hver anden dag.

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

MariaE skriver:

Det er ikke unormalt at der går op til nogle mdr før det kan ses på vægten desværre.

Der sker en masse når du laver om på kosten samt bliver aktiv, alt sammen noget der er rigtig godt for din krop.

Målenebåndene er klart den bedste måde at følge resultater da de fortæller dig om der forsvinder fylde fra din krop, det er jo det du går efter, ikke bare decideret tal på en vægt:-)

Bananer er meget gode, men tror en om dagen er fint, ellers et æble eller kiwi eller f.eks grapefrugt som er kendt for at øge forbrændingen en anelse...

Den bedste motion for at tabe sig og få god kondition er jo løb, der forbrænder du mest.

Men hader man løb som jeg gør så er cykelture, spille fodbold, zumba og at sjippe osv også ok:-)Alt hvad der kan få pulsen op så det giver noget.

Har ikke lavet om på min kost, for vi spiste sundt i forvejen, har kun droppet alt usundt helt nu og er begyndt at træne hver anden dag

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Dinna88 skriver:

Okay. I 1½ time i træk? Hvis du ikke kan se fremgang, og det ikke kan forklares med noget af det de andre skriver, hvad så med at træne hver dag? styrke én dag, kondition den næste?

Det kan da godt være at du kan mærke når den kommer op, men at den kommer lidt op i forhold til at komme meget op betyder jo en del.

Det kan godt være, men jeg skal også selv kunne holde til det.

Og jeg har ikke tid til det hver dag, har to børn og en ødelagt ryg.

Anmeld

11. januar 2011

Lou87

Nalle skriver:

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være

Jeg kan huske da jeg fik til noget vægttabs halløj at min "mentor" fortalte at når man har sit lort, eller skal til og ha det.. så kan det godt binde vandet i kroppen. Og hvis du så har drukket "for meget vand" i forhold til det du plejer kan det godt stå stille og nogle gange gøre man tager et lille kg på. Ihvertfald hva hun sagde til mig..
Min vægt stod nemlig også stille lige den uge jeg havde mit lort.

Så fat mod
(tror også godt hvis du har tabt dig meget, at vægten kan stå stille lidt, også når først dine muskler måske bliver opbygget og der ikk er lige så meget fedt tilbage og smide... så går det bare langsommere desværre!)

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Secrets skriver:

Du skal jo selv sætte dit aktivitetsniveau derinde, og hvis du har fejlbedømt det, så får du jo for mange kalorier tildelt. Hvis man fx har sat sit niveau til "moderat", men i virkeligheden er "let", men man stadig spiser alle de kalorier man får under moderat.. Så kan man godt opleve problemer med at tabe sig

Jeg spiser kun lidt over det halve af hvad jeg må Såå, det ikke det.

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Det kan godt være, men jeg skal også selv kunne holde til det.

Og jeg har ikke tid til det hver dag, har to børn og en ødelagt ryg.

Jeg prøver skam også blot på at hjælpe.

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Maja88 skriver:

man kan også godt spise for lidt... og det vil jeg faktisk sige at du gør...

hvordan har du spist de ting i løbet af dagen.

hvis de 2 bananer er morgenmad så er det længe længe ikke nok.

du skal spise 6 små måltider i løbet af dagen og der skal meget mere frugt og grøntsager til..

prøv at veje din mad fx.

Når jeg læser om alle andre der taber sig, spiser de mindre frugt?

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Lou87 skriver:

Jeg kan huske da jeg fik til noget vægttabs halløj at min "mentor" fortalte at når man har sit lort, eller skal til og ha det.. så kan det godt binde vandet i kroppen. Og hvis du så har drukket "for meget vand" i forhold til det du plejer kan det godt stå stille og nogle gange gøre man tager et lille kg på. Ihvertfald hva hun sagde til mig..
Min vægt stod nemlig også stille lige den uge jeg havde mit lort.

Så fat mod
(tror også godt hvis du har tabt dig meget, at vægten kan stå stille lidt, også når først dine muskler måske bliver opbygget og der ikk er lige så meget fedt tilbage og smide... så går det bare langsommere desværre!)

Bare det går fremad på et tidspunkt, skal heldigvis ikke nå noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.