anoretikere spiser helt vildt lidt og motionerer helt vildt meget.
men i starten eller nogen perioder vil de ikke tabe sig og derfor tyer de til afføringsmidler osv.
nu er det jo ligesom diætister er uddannet inden for feltet. så mon ike de har mest styr på det
Så du kender ikke dit anoretikere, der lader som om de spiser, men gemmer maden og smider den ud bag efter? Som lever af 200 kalorier om dagen, og på den måde taber sig drønhurtigt? Jeg er self. enig i, at man skal spise fornuftigt og jævnligt, da det er bedst for forbrændingen, men man kan altså ikke postulere, at vægttabet er dødsdømt og bare vil gå i stå, hvis man spiser for lidt
Jeg synes ikke, at det lyder til trådstarter spiser for lidt. Man må jo spise mindre, hvis man vil tabe sig, og eksempelvis 1200 kcal er meget passende. Det anbefaler flere diætister også
Og så skal jeg da lige hilse og sige, at min bonusfar går hos diætist som har sagt det omvendte af den hernævnte diætist. At kroppen ikke går i stå.
Så kan man jo spørge, hvem der har ret. Bare fordi man har en uddannelse, betyder det jo ikke altid, at man siger det rette
Læger kan komme med forskellige diagnoser, psykologer kan være uenige i hinandens brug af teoretikere osv.
Anmeld