Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Nalle

Dinna88 skriver:

hvor langt din puls kommer op når du træner kan også have noget at sige. Nu er det tiiiidligt på dagen, men jeg mener at en høj puls forbrænder kalorier. Oppe omkring de 160?

Den plejer at ligge mellem 161 - 164.

Kan ligesom også mærke når pulsen kommer op.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Nalle

wiebking skriver:

Oplevede heller ikke et tab da jeg motionerede da jeg var på de danske vægtkonsulenter og spurgte en konsulent til råds, hvor hun sagde at der er bare nogen hvor man som sådan ikke kan se på vægten at man motionere og at jeg skulle prøve at foksere på maden først og fremmest og så senere hen begynde stille og roligt op med motion..som en anden skrev, så er der sikkert sket en masse hvis du måler dig jævnligt..men som jeg også har skrevet i en anden tråd til dig, så tabte jeg mig 30kg KUN ved at ændre maden og uden motion... og det er også planen igen..så vil jeg bruge motionen BAGEFTER til at stramme op og få min kondi tilbage.... sådan er det selvfølgelig ikke for alle... vil bare sige, at det ikke kun er dig der har oplevet det..

Nu har jeg bare prøvet det med kosten længe nok, uden er skete en sk*d

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

Nalle skriver:

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være

Du skal huske, at muskler vejer mere end fedt, så du kan godt have tabt dig alligevel, hvis man kigger omkreds...

Anmeld

11. januar 2011

june1987

det kommer lige pludselig det gjorde det her, eller jeg har tabt mig meget fra starten af osse. nu er min mål i denne uge -1 kg og de 400 gram er allerede væk så mangler kun 600 gram for 1 kg nu og de forbrænder jeg de næste to dage

men bare rolig dit det kommer

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Baagøe skriver:

Du skal huske, at muskler vejer mere end fedt, så du kan godt have tabt dig alligevel, hvis man kigger omkreds...

Præcis

Anmeld

11. januar 2011

june1987

må jeg vide hvad du laver af træning samt din kost???

Anmeld

11. januar 2011

ønskebørn74

Nalle skriver:

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være

Husk at måle dig... For når man starter med at træne øger man muskelmassen... Og Muskler vejer mere end fedt, på den gode måde...

Anmeld

11. januar 2011

Muffinmus

Det er ikke unormalt at der går op til nogle mdr før det kan ses på vægten desværre.

Der sker en masse når du laver om på kosten samt bliver aktiv, alt sammen noget der er rigtig godt for din krop.

Målenebåndene er klart den bedste måde at følge resultater da de fortæller dig om der forsvinder fylde fra din krop, det er jo det du går efter, ikke bare decideret tal på en vægt:-)

Bananer er meget gode, men tror en om dagen er fint, ellers et æble eller kiwi eller f.eks grapefrugt som er kendt for at øge forbrændingen en anelse...

Den bedste motion for at tabe sig og få god kondition er jo løb, der forbrænder du mest.

Men hader man løb som jeg gør så er cykelture, spille fodbold, zumba og at sjippe osv også ok:-)Alt hvad der kan få pulsen op så det giver noget.

Anmeld

11. januar 2011

june1987

MariaE skriver:

Det er ikke unormalt at der går op til nogle mdr før det kan ses på vægten desværre.

Der sker en masse når du laver om på kosten samt bliver aktiv, alt sammen noget der er rigtig godt for din krop.

Målenebåndene er klart den bedste måde at følge resultater da de fortæller dig om der forsvinder fylde fra din krop, det er jo det du går efter, ikke bare decideret tal på en vægt:-)

Bananer er meget gode, men tror en om dagen er fint, ellers et æble eller kiwi eller f.eks grapefrugt som er kendt for at øge forbrændingen en anelse...

Den bedste motion for at tabe sig og få god kondition er jo løb, der forbrænder du mest.

Men hader man løb som jeg gør så er cykelture, spille fodbold, zumba og at sjippe osv også ok:-)Alt hvad der kan få pulsen op så det giver noget.

styrketræning er lige så effektivt som spinning feks.

men ja løb som du siger er klart også en winner

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Den plejer at ligge mellem 161 - 164.

Kan ligesom også mærke når pulsen kommer op.

Okay. I 1½ time i træk? Hvis du ikke kan se fremgang, og det ikke kan forklares med noget af det de andre skriver, hvad så med at træne hver dag? styrke én dag, kondition den næste?

Det kan da godt være at du kan mærke når den kommer op, men at den kommer lidt op i forhold til at komme meget op betyder jo en del.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.