Jeg taber mig ikke?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

Det håber jeg.

Synes nemlig alle andre har tabt sig den sidste uge, bare ikke mig

Det synes jeg også i starten, men vupti nu er der røget 21 kg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Det synes jeg også i starten, men vupti nu er der røget 21 kg

På hvor lang tid?

Jeg vil gerne smide 15 kilo

Anmeld

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

På hvor lang tid?

Jeg vil gerne smide 15 kilo

Siden 26/8-10

Start med at sætte dig nogle del mål. F.eks inden 1/3-11 skal du have tabt dig 5 kg. inden 1/6 10 kg osv.

Jeg skulle bare tabe 20 kg. for at blive insemineret. Men fandt hurtigt ud af, at det var for stort et mål for mig. Kunne ikke overskue det var så meget. Man vil blive overrasket over, at man sagtens kan tabe mere inden for den periode man har sat sig et mål. Lad være med og veje dig tit, det var en fejl jeg lavede.. I starten vejede jeg mig hver dag, og der ser man sgu sjældent forandringer  Nu vejer jeg mig 1 gang om måneden..

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Siden 26/8-10

Start med at sætte dig nogle del mål. F.eks inden 1/3-11 skal du have tabt dig 5 kg. inden 1/6 10 kg osv.

Jeg skulle bare tabe 20 kg. for at blive insemineret. Men fandt hurtigt ud af, at det var for stort et mål for mig. Kunne ikke overskue det var så meget. Man vil blive overrasket over, at man sagtens kan tabe mere inden for den periode man har sat sig et mål. Lad være med og veje dig tit, det var en fejl jeg lavede.. I starten vejede jeg mig hver dag, og der ser man sgu sjældent forandringer  Nu vejer jeg mig 1 gang om måneden..

Havde også tænkt mig, at veje mig hver 14 dag

Anmeld

11. januar 2011

Becks

Nalle skriver:

Havde også tænkt mig, at veje mig hver 14 dag

Lyder som en god plan

Du er velkommen til og skrive privat hvis du har spørgsmål eller har brug for en hjælper

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Tutter skriver:

Lyder som en god plan

Du er velkommen til og skrive privat hvis du har spørgsmål eller har brug for en hjælper

Tusind tak, får jeg helt sikkert

Anmeld

11. januar 2011

Frøken J.

Nalle skriver:

Ifølge madlog kan jeg spise mere end det jeg gør, det burde vel ikke have noget at sige?

Feks idag har jeg spist i alt: 2 bananer, 1 stykke rugbrød med fiskefrikadelle, 2 tortilla pandekager med salat og kylling, en sandwich med kylling og salat.

Er det for meget, eller?

Nej, så burde det ikke have nogen betydning Så er det sikkert bare væske og den almindelige stilstand, som man kan opleve under vægttabet. Med mindre du self. har sat dig aktivitetsniveau forkert derinde!

Anmeld

11. januar 2011

wiebking

Oplevede heller ikke et tab da jeg motionerede da jeg var på de danske vægtkonsulenter og spurgte en konsulent til råds, hvor hun sagde at der er bare nogen hvor man som sådan ikke kan se på vægten at man motionere og at jeg skulle prøve at foksere på maden først og fremmest og så senere hen begynde stille og roligt op med motion..som en anden skrev, så er der sikkert sket en masse hvis du måler dig jævnligt..men som jeg også har skrevet i en anden tråd til dig, så tabte jeg mig 30kg KUN ved at ændre maden og uden motion... og det er også planen igen..så vil jeg bruge motionen BAGEFTER til at stramme op og få min kondi tilbage.... sådan er det selvfølgelig ikke for alle... vil bare sige, at det ikke kun er dig der har oplevet det..

Anmeld

11. januar 2011

Dinna88

Nalle skriver:

Jeg har intet tabt den sidste uge, trods jeg har spist sundt, trænet 3 gange 1 ½ time ( træner aldrig normalt ) Men vægten står bare bom stille!
Kan det være fordi jeg skal have min mens om 2 dage ca, bliver nemlig tit lidt oppustet når jeg skal have den.

Ellers ved jeg ikke hvad det kan være

hvor langt din puls kommer op når du træner kan også have noget at sige. Nu er det tiiiidligt på dagen, men jeg mener at en høj puls forbrænder kalorier. Oppe omkring de 160?

Anmeld

11. januar 2011

Nalle

Secrets skriver:

Nej, så burde det ikke have nogen betydning Så er det sikkert bare væske og den almindelige stilstand, som man kan opleve under vægttabet. Med mindre du self. har sat dig aktivitetsniveau forkert derinde!

Hvad mener du?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.