light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

bonanza

Hej.Jeg drikker aldrig light ìgen, og det gælder både sodvand og saft, Jeg googlede det og fandt ud af at det er det rene gift det sødestof der er i.....Og hjernen bliver snydt og så sætter sødestofferne sig i kroppen som fedt alligevel :-( så der kommer ikk light i huset mere, puha alle de gange jeg har fyldt mine unger med light :-( jeg køber heller ikk slik osv mere med kunstige sødestofferne i

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

bonanza skriver:

Hej.Jeg drikker aldrig light ìgen, og det gælder både sodvand og saft, Jeg googlede det og fandt ud af at det er det rene gift det sødestof der er i.....Og hjernen bliver snydt og så sætter sødestofferne sig i kroppen som fedt alligevel :-( så der kommer ikk light i huset mere, puha alle de gange jeg har fyldt mine unger med light :-( jeg køber heller ikk slik osv mere med kunstige sødestofferne i

okay...

Anmeld

10. januar 2011

Kief31

Jeg drikker også Zero, tænker ikke så meget over, hvad der er i..

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Kief31 skriver:

Jeg drikker også Zero, tænker ikke så meget over, hvad der er i..

Det gør jeg endelig heller ikke men skønt af vide hvad er er forskellen på light og alm.  jeg tænker dog heller ikke så meget det der er i light kun de kunstige sødestoffer og om de er lige så usunde som alm sukker

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

smillaluna skriver:

Coke zero er bare det bedste!!!!

Mums ja

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

B&J skriver:

hihhihhi nemlig jeg må også indrømme hvis jeg drikker sodavand drikker jeg en grøn light og det er fordi jeg godt kan lig den

Øhm grøn light? Hvad er det

Anmeld

11. januar 2011

wamse

Jeg elsker min zero

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

Tja cola generelt er jo ikke sundt, men det er jo hvordan man vælger, for alm cola har jo sukkeret og flere kalorier, hvor light colaen, har færre calorier men sødemiddel og aspartam i sig, og så er det jo så hvad man vælger, men jeg gik over til light, fordi jeg synes det smagte bedst, men det var indtil jeg blev gravid, og fik at vide jeg skulle drikke alm, da aspartamet gjorde risikoen stor for at man fødte for tidligt, og vænnede mig hurtigt til smagen af alm cola, og bryder mig nu slet ikke om smagen af light. Er ikke alle dage ejg kan drikke alm sodavand, da jeg synes det er noget sødt stads, så her bruger jeg meget mere danskvand

men igen er det jo nok hvad man er til

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Baagøe skriver:

Øhm grøn light? Hvad er det

det er en grøn sodavan man kan købe i netto og rema 1000 jeg syntes den smager fantastisk en rigtigt børne sodavand hihihihi

Anmeld

11. januar 2011

B&J

wamse skriver:

Jeg elsker min zero

den smager ikke godt efter min mening så er det godt i andre kan drikke den for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.