light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Pige2009

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

Jeg drikker COca Cola Zero, fordi jeg synes det smager bedst, men jeg ved nu ikke om det er sundere. Det er sjældent, at jeg i det hele taget drikker sodavand

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

Baagøe skriver:

Jeg drikker COca Cola Zero, fordi jeg synes det smager bedst, men jeg ved nu ikke om det er sundere. Det er sjældent, at jeg i det hele taget drikker sodavand

hihhihhi nemlig jeg må også indrømme hvis jeg drikker sodavand drikker jeg en grøn light og det er fordi jeg godt kan lig den

Anmeld

10. januar 2011

Faith

B&J skriver:

hihihih det må da være svært af forklare dem hvis du drikker zero hele tiden

og forstår dig godt... det gjorde vi også altid som lille eller hvis vi virkelig havde en hygge aften

Ja det er jo et problem.... Hvordan skal man lige forklare sine børn at visse mad og drikkevarer er et no go, når man selv går og fylder sig med det???

Men så må jeg sku styre mit misbrug. Det kan jeg osse godt. Hvis vi ikke har coke zero i huset, så drikker jeg det jo ikke. Og kan sagtens lade være. Vil bare rigtig gerne have et fix i ny og næ

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Baagøe skriver:

Coke zero er bare det bedste!!!!

Anmeld

10. januar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Ja det er jo et problem.... Hvordan skal man lige forklare sine børn at visse mad og drikkevarer er et no go, når man selv går og fylder sig med det???

Men så må jeg sku styre mit misbrug. Det kan jeg osse godt. Hvis vi ikke har coke zero i huset, så drikker jeg det jo ikke. Og kan sagtens lade være. Vil bare rigtig gerne have et fix i ny og næ

hihihih mor lister ud i køleskabet når børne kigger væk og hvad fandt hun COLA ZERO jubiii

Anmeld

10. januar 2011

Faith

B&J skriver:

hihihih mor lister ud i køleskabet når børne kigger væk og hvad fandt hun COLA ZERO jubiii

Eller om natten når alle i huset sover..... Så dykker jeg lige ned i skuffen med undertøj og hiver en zero frem

Anmeld

10. januar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Eller om natten når alle i huset sover..... Så dykker jeg lige ned i skuffen med undertøj og hiver en zero frem

hihihihhi kan lige se det for mig hihihihih

Anmeld

10. januar 2011

Faith

B&J skriver:

hihihihhi kan lige se det for mig hihihihih

Hvis det kommer dertil kunne det godt være jeg skulle få noget hjælp til at styre mit misbrug

Anmeld

10. januar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Hvis det kommer dertil kunne det godt være jeg skulle få noget hjælp til at styre mit misbrug

hihihi ja jeg hedder  - - - -  og jeg er afhængig af cola zero jeg gemmer det i skuffer og skabe

Anmeld

10. januar 2011

Faith

B&J skriver:

hihihi ja jeg hedder  - - - -  og jeg er afhængig af cola zero jeg gemmer det i skuffer og skabe

Ha ha ha

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.