light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

wamse

B&J skriver:

den smager ikke godt efter min mening så er det godt i andre kan drikke den for mig

Nice, så drikker jeg din portion for dig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Corn

Jeg bruger som regel ikke lightprodukter, da man har taget noget ud af "original" produktet og erstattet det med noget andet...

Derfor tror jeg at alt-med-måde er bedre end light

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Maja84 skriver:

Tja cola generelt er jo ikke sundt, men det er jo hvordan man vælger, for alm cola har jo sukkeret og flere kalorier, hvor light colaen, har færre calorier men sødemiddel og aspartam i sig, og så er det jo så hvad man vælger, men jeg gik over til light, fordi jeg synes det smagte bedst, men det var indtil jeg blev gravid, og fik at vide jeg skulle drikke alm, da aspartamet gjorde risikoen stor for at man fødte for tidligt, og vænnede mig hurtigt til smagen af alm cola, og bryder mig nu slet ikke om smagen af light. Er ikke alle dage ejg kan drikke alm sodavand, da jeg synes det er noget sødt stads, så her bruger jeg meget mere danskvand

men igen er det jo nok hvad man er til

nemlig.. du har helt ret

men ja det er også en stor omvendt verden og gå fra light til alm cola der er meget forskeld

Anmeld

11. januar 2011

B&J

wamse skriver:

Nice, så drikker jeg din portion for dig

det er super godt søde

Anmeld

11. januar 2011

wamse

B&J skriver:

det er super godt søde

Alt for at hjælpe en ven da

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Macaab skriver:

Jeg bruger som regel ikke lightprodukter, da man har taget noget ud af "original" produktet og erstattet det med noget andet...

Derfor tror jeg at alt-med-måde er bedre end light

ja tror du har ret alt med måde... men det er jo svært hvis man ikke kan med måde så er det jo godt der er light

Anmeld

11. januar 2011

B&J

wamse skriver:

Alt for at hjælpe en ven da

Mange taak

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

B&J skriver:

nemlig.. du har helt ret

men ja det er også en stor omvendt verden og gå fra light til alm cola der er meget forskeld

Ja rigtig meget, og var meget overrasket over hvor hurtigt jeg vænnede mig til smagen af normal sodavand, hvor jeg før elskede en kold pepsi maks, kan jeg nu ikke ret godt li den, uanset hvor kold den er

Men ja mine smagsløg har ændret sig siden jeg blev gravid, og synes heller ikke nær så meget om slik og lignende, kan skam godt li det, men det må ikke være noget som er alt for sødt, så bliver det hurtigt for kvalm, og det har jeg ikke oplevet før

Anmeld

11. januar 2011

Corn

B&J skriver:

ja tror du har ret alt med måde... men det er jo svært hvis man ikke kan med måde så er det jo godt der er light

Men man kender ikke langstidvirkningerne ved mange tilsætningsstoffer, fx mange sødemidler. Det gør man ved sukker. Så vil jeg hellere give/have sukker end sødemidler.

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Maja84 skriver:

Ja rigtig meget, og var meget overrasket over hvor hurtigt jeg vænnede mig til smagen af normal sodavand, hvor jeg før elskede en kold pepsi maks, kan jeg nu ikke ret godt li den, uanset hvor kold den er

Men ja mine smagsløg har ændret sig siden jeg blev gravid, og synes heller ikke nær så meget om slik og lignende, kan skam godt li det, men det må ikke være noget som er alt for sødt, så bliver det hurtigt for kvalm, og det har jeg ikke oplevet før

hihhihihi ja de små babyer der de bestemmer alt for meget og sikke som de kan dreje ens smag for en hihihihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.