light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

slettet_7530

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

Sukkerindholdsmæssigt ja, men ikke på alle mulige kunstige ting jeg vil langt hellere drikke en halv liter sukekrsodavand engang imellem end jeg vil drikke light, mine børn FÅR aldrig lightprodukter da man er i tvivl om deres nyre kan udskille de stoffer der er i lightprodukter, det synes jeg er så skræmmende at jeg helst holder mig fra det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

Albertesmor skriver:

Sukkerindholdsmæssigt ja, men ikke på alle mulige kunstige ting jeg vil langt hellere drikke en halv liter sukekrsodavand engang imellem end jeg vil drikke light, mine børn FÅR aldrig lightprodukter da man er i tvivl om deres nyre kan udskille de stoffer der er i lightprodukter, det synes jeg er så skræmmende at jeg helst holder mig fra det

Ja det ville ikke være godt for børne

taak for svaret

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

B&J skriver:

ja det ville da være en god løsning for dem der er overvægtige og drikker masser af sodavand

nu drikker jeg ikke så meget sodavand selv så et sjovt spørgsmål jeg lige kom på nok fordi min kæreste drikker meget sodavand dog ikke light og mange i min familie har sukker syge og drikker light sodavand

ja det er sandt, det er også et godt alternativ til diabetes ramte...

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Ni-ko-li-ne skriver:

ja det er sandt, det er også et godt alternativ til diabetes ramte...

Anmeld

10. januar 2011

Dinna88

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

Jeg ved ikke meget om selve indholdet....

Men jeg kan ikke se hvorfor man skulle drikke det, hvis ikke det er fordi det smager bedre. Vil man tabe sig så lader man bare være med at drikke cola, hvis man mener colaen er noget af det der påvirker en.

Anmeld

10. januar 2011

Lusi

B&J skriver:

nemlig men hvor usundt er mon de søde stoffer der er i tænker især på dem der har sukker syge i min familie som drikker light

Det ved jeg sgu ik.. Ved ik om nogle af delene er mere usundt end det andet.. Er også ligeglad i mit tilfælde, for MÅ kun indtage light produkter og derfor gider jeg ik rigtig måle mig i hvad der er sundest af de to ting

Anmeld

10. januar 2011

signe.

Hvis jeg køber sodavand køber jeg det almindelige.. for hvis man alligevel køber light er det vel bedre bare helt at undvære..?  for hvis det er for at være sund, er det jo meget sundere med et glas mælk eller vand

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Mor-til-Hasse skriver:

Hvis jeg køber sodavand køber jeg det almindelige.. for hvis man alligevel køber light er det vel bedre bare helt at undvære..?  for hvis det er for at være sund, er det jo meget sundere med et glas mælk eller vand

du har helt ret...

Anmeld

10. januar 2011

Faith

Jeg er desværre blevet ret afhængig af Coke Zero. Der må altså være et eller andet afhængighedsskabende i de der lightprodukter!

Men mine børn kommer ikke til at lightprodukter, det er min mand og jeg helt enige i!

Når de bliver gamle nok må de få et glas almindelig sodavand ved festlige lejligheder.

Anmeld

10. januar 2011

B&J

smillaluna skriver:

Jeg er desværre blevet ret afhængig af Coke Zero. Der må altså være et eller andet afhængighedsskabende i de der lightprodukter!

Men mine børn kommer ikke til at lightprodukter, det er min mand og jeg helt enige i!

Når de bliver gamle nok må de få et glas almindelig sodavand ved festlige lejligheder.

hihihih det må da være svært af forklare dem hvis du drikker zero hele tiden

og forstår dig godt... det gjorde vi også altid som lille eller hvis vi virkelig havde en hygge aften

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.