light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. januar 2011

Tanja1234

Hjemme hos os får light produkter aldrig rigtig foden indenfor.

For det første kan jeg ikke lide light sodavand og når man så læser lidt om de sødemidler de indeholder, får man kun mindre lyst til light.

I øvrigt så anbefaler sundhedsstyrelsen vist også at gravide undgår sødemidler som fx aspartam.

Mht. mad - så er min kæreste kok og han vil hellere sørge for at vi spiser noget ordentlig og sund mad end at bruge light produkter.

Til gengæld er jeg nok af den overbevisning at light er opfundet for at "please" overvægtige mennesker - men for langt de flestes vedkommende handler det nok mere om at styre sit indtag af det ene og det andet - og så dyrke lidt motion engang i mellem...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. januar 2011

Nalle

Jeg drikker coca cola zero en gang i mellem, og det har jeg tænkt mig at blive ved med

Anmeld

12. januar 2011

B&J

heisamig skriver:

Jeg vil tilslutte mig Andens synspunkt og citere:

Lightsodavand giver slanke forældre, men selvlysende børn

hihihihih

Anmeld

12. januar 2011

SpunkenJo

Tanja1234 skriver:

Hjemme hos os får light produkter aldrig rigtig foden indenfor.

For det første kan jeg ikke lide light sodavand og når man så læser lidt om de sødemidler de indeholder, får man kun mindre lyst til light.

I øvrigt så anbefaler sundhedsstyrelsen vist også at gravide undgår sødemidler som fx aspartam.

Mht. mad - så er min kæreste kok og han vil hellere sørge for at vi spiser noget ordentlig og sund mad end at bruge light produkter.

Til gengæld er jeg nok af den overbevisning at light er opfundet for at "please" overvægtige mennesker - men for langt de flestes vedkommende handler det nok mere om at styre sit indtag af det ene og det andet - og så dyrke lidt motion engang i mellem...

Enig

Anmeld

12. januar 2011

mor2011

For store indagelser af kunstige sødemidler er kræftfremkaldende så light sodavand er en djævel i uskyldige engleklæder hvis man kan sige det sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.