light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Tulle28

B&J skriver:

Læs lige linket (hvis du ikke allerede har gjort det) - så har du virkelig ikke lyst til noget der indeholder aspartam...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

B&J

Tulle28 skriver:

Læs lige linket (hvis du ikke allerede har gjort det) - så har du virkelig ikke lyst til noget der indeholder aspartam...

Smiler har læst tager desværre ikke så tungt alt det med kræft syntes snart man kan få kraft af alt

Anmeld

10. januar 2011

Tulle28

B&J skriver:

Smiler har læst tager desværre ikke så tungt alt det med kræft syntes snart man kan få kraft af alt

Jo men... Træsprit, formaldehyd og myresyre? Så kan man jo ligeså godt tilsætte lidt WC rens til sine vingummier

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Tulle28 skriver:

Jo men... Træsprit, formaldehyd og myresyre? Så kan man jo ligeså godt tilsætte lidt WC rens til sine vingummier

ja det er rigtigt... men der er jo så mange der drikker light og der er jo ikke sket noget med  så jeg tager slet ikke de ting så nøje

Anmeld

10. januar 2011

Carina1977

Nu har jeg drukket light sodavand i mange år, og har egentlig valgt ikke at tænke på alt det de siger omkring light-produkter....mit liv, mit valg. Men nu er jeg jo gravid, så skal også tænke på den lille i maven, og det er vel ikke godt for den. Så jeg tror at jeg vil vælge sodavand med sukker for fremtiden bare i begrænede mængder, og så ellers drikke vand.

men når man ser bort fra de der kunstige sødemidler og deres eventueller skadelige virkninger, så synes jeg altså at light er sundere. jeg har aldrig fået trang til søde sager ved at drikke light sodavand, nok nærmere tværtimod. Det er som om at min krop slet ikke hungrer efter sukker, når jeg drikker light produkter.

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

i min optik kan man slet ikke tale om sundhed når man taler om sodavand...

og nej, light er bestemt ikke "sundere" end alm sodavand...

sødestoffer er det rene gift, sukker er heller ikke godt i for stor mængde...

når jeg drikker sodavand drikker jeg helst almindelig sodavand

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Ni-ko-li-ne skriver:

i min optik kan man slet ikke tale om sundhed når man taler om sodavand...

og nej, light er bestemt ikke "sundere" end alm sodavand...

sødestoffer er det rene gift, sukker er heller ikke godt i for stor mængde...

når jeg drikker sodavand drikker jeg helst almindelig sodavand

Taak for svaret

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Carina1977 skriver:

Nu har jeg drukket light sodavand i mange år, og har egentlig valgt ikke at tænke på alt det de siger omkring light-produkter....mit liv, mit valg. Men nu er jeg jo gravid, så skal også tænke på den lille i maven, og det er vel ikke godt for den. Så jeg tror at jeg vil vælge sodavand med sukker for fremtiden bare i begrænede mængder, og så ellers drikke vand.

men når man ser bort fra de der kunstige sødemidler og deres eventueller skadelige virkninger, så synes jeg altså at light er sundere. jeg har aldrig fået trang til søde sager ved at drikke light sodavand, nok nærmere tværtimod. Det er som om at min krop slet ikke hungrer efter sukker, når jeg drikker light produkter.

Nemlg du har helt ret din mening og dit valg godt skrevet ... og fantastisk du stopper på grund af lille spiren i maven og går over til alm sodavand bare i mindre mængder (staves)

Anmeld

10. januar 2011

Ni-ko-li-ne

B&J skriver:

Taak for svaret

velbekomme...

men altså... hvis man er meget overvægtig, og light kan være en hjælp, jamen så synes jeg da at det er godt at det findes... det er jo ingen hemmelighed at det er noget skidt for kroppen, men hvis ens vægt er begyndt at være skadelig for een jamen så er det da bedre at skifte til light hvis det hjælper

Anmeld

10. januar 2011

B&J

Ni-ko-li-ne skriver:

velbekomme...

men altså... hvis man er meget overvægtig, og light kan være en hjælp, jamen så synes jeg da at det er godt at det findes... det er jo ingen hemmelighed at det er noget skidt for kroppen, men hvis ens vægt er begyndt at være skadelig for een jamen så er det da bedre at skifte til light hvis det hjælper

ja det ville da være en god løsning for dem der er overvægtige og drikker masser af sodavand

nu drikker jeg ikke så meget sodavand selv så et sjovt spørgsmål jeg lige kom på nok fordi min kæreste drikker meget sodavand dog ikke light og mange i min familie har sukker syge og drikker light sodavand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.