light sodavand din mening

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

B&J

Macaab skriver:

Men man kender ikke langstidvirkningerne ved mange tilsætningsstoffer, fx mange sødemidler. Det gør man ved sukker. Så vil jeg hellere give/have sukker end sødemidler.

ja klart forstår bare ikke hvorfor de endelig ikke fortæller hvor meget der er i så man ved det 110%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Kløver

B&J skriver:

hihhihihi ja de små babyer der de bestemmer alt for meget og sikke som de kan dreje ens smag for en hihihihi

Ja min lugtesans og og smagssans er blevet forstærket, ihvertfald i forhold til hinanden, kan slet ikke klare hvis nogle har for meget parfume på, og slet ikke de mere kradse som ofte ældre damer bruger eller de mere frugtagtige som unge tøser har på, jeg kan desideret smage dme i munden

Oplevede en dag jeg var ude at spise at jeg kunne lugte en eller andens parfume, fordi de tændte for udsugningen, dvs da luften cirkulerede rundt i restauranten Og i dag var jeg med min mor og mormor på jensens, og der kom nogle piger og sad ved sidne af vors bord, og jeg kunne tydeligt lugte og smage at dne ene var ryger, så min mad smagte desideret af røg ret vildt, har aldrig oplevet den slags før

Anmeld

11. januar 2011

Corn

B&J skriver:

ja klart forstår bare ikke hvorfor de endelig ikke fortæller hvor meget der er i så man ved det 110%

Mængden i et produkt er mig egentlig ret ligegyldig, hvis jeg om 5-10 år finder ud af, at et ofte brugt tilsætningsmiddel er kræftfremkaldende, når jeg bare kan vælge fx det sukkerholdige produkt og så få et hul i tanden...

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Maja84 skriver:

Ja min lugtesans og og smagssans er blevet forstærket, ihvertfald i forhold til hinanden, kan slet ikke klare hvis nogle har for meget parfume på, og slet ikke de mere kradse som ofte ældre damer bruger eller de mere frugtagtige som unge tøser har på, jeg kan desideret smage dme i munden

Oplevede en dag jeg var ude at spise at jeg kunne lugte en eller andens parfume, fordi de tændte for udsugningen, dvs da luften cirkulerede rundt i restauranten Og i dag var jeg med min mor og mormor på jensens, og der kom nogle piger og sad ved sidne af vors bord, og jeg kunne tydeligt lugte og smage at dne ene var ryger, så min mad smagte desideret af røg ret vildt, har aldrig oplevet den slags før

wow hold da op ja der sker en masse forandringer i din krop må man sige håber da det går væk igen så du ikke har det sådan....

men pyt verdens dejligste gave er på vej

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Macaab skriver:

Mængden i et produkt er mig egentlig ret ligegyldig, hvis jeg om 5-10 år finder ud af, at et ofte brugt tilsætningsmiddel er kræftfremkaldende, når jeg bare kan vælge fx det sukkerholdige produkt og så få et hul i tanden...

må være ærlig og sige det tænker jeg dog ikke så meget over

Anmeld

11. januar 2011

Kløver

B&J skriver:

wow hold da op ja der sker en masse forandringer i din krop må man sige håber da det går væk igen så du ikke har det sådan....

men pyt verdens dejligste gave er på vej

Ja helt sikkert

Men ja hvis man ikke drikker så meget sodavand, tror jeg måske også det ikke er så vigtigt hvad man drikker, og så måske bare drikker det man har lyst til, men det kommer måske også an på hvor meget man drikker Men alt kan jo være skidt i store mængder, selv gulerødder

Anmeld

11. januar 2011

B&J

Maja84 skriver:

Ja helt sikkert

Men ja hvis man ikke drikker så meget sodavand, tror jeg måske også det ikke er så vigtigt hvad man drikker, og så måske bare drikker det man har lyst til, men det kommer måske også an på hvor meget man drikker Men alt kan jo være skidt i store mængder, selv gulerødder

ja nemlig....

Anmeld

12. januar 2011

Pige2009

B&J skriver:

det er en grøn sodavan man kan købe i netto og rema 1000 jeg syntes den smager fantastisk en rigtigt børne sodavand hihihihi

Nåå, den

Anmeld

12. januar 2011

SpunkenJo

B&J skriver:

Hej jeg har altid tænkt på de rygter der går omkring light sodavand...

er det virkelig sunder en alm sodavan eller????

hvis nej hvorfor

hvis ja hvorfor

Har ikke læst alle svarene.

Men...

Light er i min verden lavet for at folk med sukkersyge også kan få lov at få en sodavand, slik mm....

Jeg drikker ikke light, for jeg tror ikke at det er sundt, ligesom jeg også godt ved at produkters med sukker ikke er. Men jeg tænker, at nu begge dele alligevel ikke er gode for os, vælger jeg sgu den originale med fuld pakke på sukker, farve og E-numre!

- en undersøgelse med 50.000 testpersoner viste at over halvdelen fødte før tid højst sandsynligt fordi de drak light sodavand!

KH
En sukkeraddict

Anmeld

12. januar 2011

heisamig

Jeg vil tilslutte mig Andens synspunkt og citere:

Lightsodavand giver slanke forældre, men selvlysende børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.