Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

JustAnotherName

Jeg syntes da også, at det kunne være sjovt at høre, hvad andre tænker om mig udfra lidt billeder.....Så hvis nogen gider gætte, så skyd endelig løs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

oerbaek

Jeg vil da også prøve hvem er jeg ???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

Guldet

Chalala85 skriver:

Hahah fedt det var da ret godt remt

sjov sjov tråd..

Anmeld

8. januar 2011

Guldet

Meget kærlig pige.. du elsker børn og går meget op i andre velvære. Du er til det mere enkle look, ikke for meget pang men pænt. Du er en grinebider, og nogen gange griner du af det andre ikke helt forstår. Du er til hjemmelavet mad, du sætter en ære i at der er orden i hjemmet. Du elsker at bruge penge.

Den måde du har beskrevet mig, tror jeg passer godt på dig selv, har jeg ret?

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

LAURAS MOR skriver:

Den måde du har beskrevet mig, tror jeg passer godt på dig selv, har jeg ret?

naaah lidt af det

Anmeld

8. januar 2011

Guldet

Chalala85 skriver:

naaah lidt af det

hihi.. bedre held næste gang..

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

JustAnotherName skriver:

Jeg syntes da også, at det kunne være sjovt at høre, hvad andre tænker om mig udfra lidt billeder.....Så hvis nogen gider gætte, så skyd endelig løs 

Nede på jorden.. lidt konservativ måske? du virker som en landlig pige med ben i næsen og gå på mod. du forfølger dine drømme og tænker ikke så meget over hvad andre mener.. du elsker at få bekræftet din succes af dem du holder af. du har ikke den vilde venindeflok men en par stykker du tilgengæld er rigtig tæt med. Du er MOR med storebogstaver og det betyder en del for dig. Du har en enkel tøjsmag. Din hjem er med en masse nips og mange familie billeder børn osv.

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

LAURAS MOR skriver:

hihi.. bedre held næste gang..

hehe jeps

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

oerbaek skriver:

Jeg vil da også prøve hvem er jeg ???

Du er en utrolig sød pige.. du kan være stille men i det rigtig selvskab er du sorudlende. du har en grin der får andre til at grine. Du er omsorgsfuld og trofast. Du sætter din familie højt.. måske mors pige? Du er vild med hunde. Du kan godt lide det moderne elegante look.

Anmeld

8. januar 2011

oerbaek

Chalala85 skriver:

Du er en utrolig sød pige.. du kan være stille men i det rigtig selvskab er du sorudlende. du har en grin der får andre til at grine. Du er omsorgsfuld og trofast. Du sætter din familie højt.. måske mors pige? Du er vild med hunde. Du kan godt lide det moderne elegante look.

Du har ret i noget af det men mors pige er jeg bestemt ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.