Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.162 visninger
157 svar
0 synes godt om
8. januar 2011

Risen

Vis et billede af dig selv, og udfra billede skal vi andre gætte os frem til hvilken pige du er. Hvilken stil du har i hjemme, personlighed osv.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

sarahb

haha, det er da meget sjovt..
jamen værsgo og gæt...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

NoName

sarahb skriver:

jamen værsgo og gæt...

Jeg er ik go til sådan noget gætteri, men vil bare lige sige at jeg synes du er vildt smuk

Anmeld

8. januar 2011

fif

Risen skriver:

Vis et billede af dig selv, og udfra billede skal vi andre gætte os frem til hvilken pige du er. Hvilken stil du har i hjemme, personlighed osv.  

Gæt, gæt undtagen dig RISEN!!!

Anmeld

8. januar 2011

Loa

sarahb skriver:

jamen værsgo og gæt...

Jeg tror:

Du er en pige med kant. Du finder dig ikke i noget, og du er ikke bange for at sige din mening. Folk der kender dig, kan lide dig som du er, men folk der ikke kender dig, kan måske blive lidt "skræmt".. (Forstå mig ret)

Hjemme hos dig tror jeg der er rimelig stilet, men ikke klinisk ryddet. Der er lidt nips ting/ferie minder/billeder af børnene men ikke så der er roddet og proppet i hjemmet. Jeg tror du er til mest enkelhed i dit hjem, måske en enkelt farve eller to kombineret ind i....

Det var mit bud

Anmeld

8. januar 2011

Loa

fif skriver:

Gæt, gæt undtagen dig RISEN!!!

Jeg tror du er MEGET sød. Du er en person der har let ved at møde nye mennesker, du er meget åben og glad og positiv.

Så er du lidt "hippi/retro" agtig tror jeg. Du kan godt lide den gammeldags stil med lidt blomster og flower power ind over. Der skal helst ikke være for minimalistisk hjemme hos dig, man skal kunne se hvem der bor der, og der skal være hyggeligt og personligt...

Det var mit bud

Anmeld

8. januar 2011

Risen

sarahb skriver:

jamen værsgo og gæt...

Okay, så vil jeg prøve. Undskyld hvis det er helt ude af sporet for er dårlig menneskekender. Hehe

Jeg tror du er en pige som går op i hvordan du ser ud til hverdag.  Det slår mig at du er en blid person og meget stilsikker - nok generelt rimelig sikker på dig selv. Mærketøj kan sikkert finde i dit klædeskab og barnets også. Hjemme har du også en ren lys stil, med blanding af ikea og moderne ting. Tror ikke du er typen der har mange nips stående men derimod et mere lyst og "rent" hjem (kunne ikke lige finde udtrykket) 

Anmeld

8. januar 2011

fif

Loa skriver:

Jeg tror du er MEGET sød. Du er en person der har let ved at møde nye mennesker, du er meget åben og glad og positiv.

Så er du lidt "hippi/retro" agtig tror jeg. Du kan godt lide den gammeldags stil med lidt blomster og flower power ind over. Der skal helst ikke være for minimalistisk hjemme hos dig, man skal kunne se hvem der bor der, og der skal være hyggeligt og personligt...

Det var mit bud

Hihi er desværre ikk hippi/retro typen ...(mine bukser ku godt ligne det lidt) Jeg kan godt lide hygge i hjemmet, med en masse pynte/nusse ting Vi bor meget sort/hvidt med nogle pang farver!! Men ellers sjovt gættet af dig...

Anmeld

8. januar 2011

sarahb

Loa skriver:

Jeg tror:

Du er en pige med kant. Du finder dig ikke i noget, og du er ikke bange for at sige din mening. Folk der kender dig, kan lide dig som du er, men folk der ikke kender dig, kan måske blive lidt "skræmt".. (Forstå mig ret)

Hjemme hos dig tror jeg der er rimelig stilet, men ikke klinisk ryddet. Der er lidt nips ting/ferie minder/billeder af børnene men ikke så der er roddet og proppet i hjemmet. Jeg tror du er til mest enkelhed i dit hjem, måske en enkelt farve eller to kombineret ind i....

Det var mit bud

VILDT, det er skam helt rigtigt. Jeg kan godt af mange virke som en Bitch når de møder mig første gang, men jeg er blød som smør over for mine veninder og familie, samtidig med du altid vil få en ærlig mening.. Godt ramt...

Og ja herhjemme, meget enkelt og stilet og vores møbler i stuen er fx. KUN hvide i højglans osv. Men på vægene er der et maleri fra min søn i lillae nuancer der matcher de meget stilede lavendel puder med fatimas hånd på. Derud over er der en væg med masser forskellige sølvrammer af familien i sort hvid. Og så en del nips der har stor betydning for os..

Du er jo for SEJ

Se her:

Anmeld

8. januar 2011

tioyv

her er jeg

(det er ikk min egen stue jeg står i)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.