Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Chalala85

loppen82 skriver:

Skræmmende at du ka beskrive mig så godt...

smiler... jaaaa nogen gange så skal man bare kigge, lukke øjnene og forestille sig hvordan personen er

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Chalala85

Ellim skriver:

ej hvor sjovt! Her er jeg:

1. min lillebror og mig

2. roskilde 2010

Tror du er en sjov pige, fuld af krudt og med på den værste. du kan godt lide at gøre noget ud af dig selv men samtidigt rør det dig ikke om du får jord under neglene eller har lidt morgenhår hvis du tøffer til bageren. Du har en stor vennekreds men mest drenge. Du er en sympatisk person men du siger din mening hvis du føler for det. Du er fars pige og elsker at spise din mad mens du ser tv.

Anmeld

8. januar 2011

JustAnotherName

tioyv skriver:

her er jeg

(det er ikk min egen stue jeg står i)

Dit udtryk udstråler, at du har ben i næsen.
Du er en sjov pige med masser af humor, og også en meget føsom person.

Du siger din ærlige mening, hvis nogen spørger..

Du har en masse "gamle minder", billeder af dine veninder og en ting du engang købte eller fik som barn/ung, som har værdi for dig, enten fordi det minder dig om en god tid eller en sjov oplevelse.

Der skal ske noget. Du keder dig, hvis du sidder for stille i alt for lang tid.

Og så er du god til mennesker og følelser.

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

A. skriver:

ej hvor sjovt kan du/i gætte mig så

Du er en lidt hård pige ud af til. Der skal noget til før man knækker skallen og kommer tæt på dig. Du er meget følsom overfor din familie og dine tætte venner. Du er ikke bleg for en bytur når muligheden er der men mere på bar en disko. Du går pænt klædt men er ikke til det spraglede look. Du er mere til flade sko end stilletter. Du har sort humor og nogen gange kan du godt virke provokerende over for andre.

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

LAURAS MOR skriver:

Sjov tråd..

Hvem er jeg?

Meget kærlig pige.. du elsker børn og går meget op i andre velvære. Du er til det mere enkle look, ikke for meget pang men pænt. Du er en grinebider, og nogen gange griner du af det andre ikke helt forstår. Du er til hjemmelavet mad, du sætter en ære i at der er orden i hjemmet. Du elsker at bruge penge.

Anmeld

8. januar 2011

JustAnotherName

Mor-til-Hasse skriver:

hvor sjovt... hvor`n mon jeg er?

Jeg tror, at du er en pige, som det tager en del tid at komme ORDENTLIGT ind på livet af. Men hvis først man når derind, så er det en keeper for life.

Jeg tror du er en meget loyal og trofast veninde.
Men der er også mange, som ikke når at se alle "lagene" ved dig, og derfor ikke opdager dine kvaliteter ....måske føler sig "skræmt/truet" af din personlighed.

Du er charmerede, smilende og virker tiltrækende på de fleste.
....Undtagen de piger, som måtte opleve det som irriterende/truende.

Du tager ikke dig selv alt for højtideligt, og kan sagtens grine af dine egne mangler og fejl. Jeg tror du har masser af humor, når først der bliver lukket op for posen.

Du er omsorgsfuld og kærlig, og passer godt på dém, som betyder meget for dig.

Du elsker overraskelser, og er også selv god til at finde på noget...

Andres mening om dig får ikke lov til at betyde ret meget. Selvom du ER følsom.
Du værner om det der virkelig betyder noget, og sortere det andet fra.

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

lillespurv20 skriver:

jeg vil os prøve

En pige med spræl i. du finder dig ikke i hvad som helst. du sætter din datter højere end noget andet. Du kan godt blive usikker på dig selv hvis andre kommentere dine valg. Du er kærlig og gør meget ud af at vise de mennesker der betyder noget for dig at de er værdsat. Dit hjem er ungdommeligt. du er til de lidt sort/hvide linier.. din sofa er af stof brunlig farve. Du er til det romantiske soveværelse og du kan lide at lave mad.

Anmeld

8. januar 2011

JustAnotherName

lauras*mor* skriver:

det er da meget sjovt det her...

Prøv mig... (undtaget de der kender mig selvfølgelig hehe)

Ikke at det fortæller ret meget om din personlighed....
Jeg ville bare lige tilføje, at du da godt nok er en utrolig smuk pige!

Anmeld

8. januar 2011

Guldet

Chalala85 skriver:

Meget kærlig pige.. du elsker børn og går meget op i andre velvære. Du er til det mere enkle look, ikke for meget pang men pænt. Du er en grinebider, og nogen gange griner du af det andre ikke helt forstår. Du er til hjemmelavet mad, du sætter en ære i at der er orden i hjemmet. Du elsker at bruge penge.

ihh der ramte du godt plet! elsker at grine ogb griner faktisk tit af egne jokes, som andre ikke fatter..

enkel stil, menlig lig med sort (tøj)

er dog noget af et rodehovede, men er altid så glad for mit hjem, når jeg har gjort rent og ryddet op. elsker farver og stuen af fuld af farver..

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

LAURAS MOR skriver:

ihh der ramte du godt plet! elsker at grine ogb griner faktisk tit af egne jokes, som andre ikke fatter..

enkel stil, menlig lig med sort (tøj)

er dog noget af et rodehovede, men er altid så glad for mit hjem, når jeg har gjort rent og ryddet op. elsker farver og stuen af fuld af farver..

Hahah fedt det var da ret godt remt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.