Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

Koen.

Chalala85 skriver:

En pige med spræl i. du finder dig ikke i hvad som helst. du sætter din datter højere end noget andet. Du kan godt blive usikker på dig selv hvis andre kommentere dine valg. Du er kærlig og gør meget ud af at vise de mennesker der betyder noget for dig at de er værdsat. Dit hjem er ungdommeligt. du er til de lidt sort/hvide linier.. din sofa er af stof brunlig farve. Du er til det romantiske soveværelse og du kan lide at lave mad.

woooooow passer bare perfekt udover min sofa er sort læder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

L.J.L

Risen skriver:

Vis et billede af dig selv, og udfra billede skal vi andre gætte os frem til hvilken pige du er. Hvilken stil du har i hjemme, personlighed osv.  

fantastisk leg! Men skal du ikke selv være med ts??

En eller anden, prøv mig! (den er svær!)

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

lillespurv20 skriver:

woooooow passer bare perfekt udover min sofa er sort læder

ej hvor fedt.. en fejl.. hihi im gooood

Anmeld

8. januar 2011

misslea

lauras*mor* skriver:

Det var da rimelig sejt gået af mig.. hehe.. Jeg tror at lige de 2 billeder du smed ind virkelig fortæller noget om dig som person.. Jeg synes du virker som en jeg kunne finde rigtig godt ud af det med, og derfor prøvede jeg at beskrive en person som jeg ville kunne blive rigtig gode venner med.. Men er også lidt overrasket selv over hvor rigtigt det faktisk var.. hihi.. det kan være jeg har en evne..

Heheh... ja måske har du nogle evner dér, du ikke vidste eksisterede hos dig...

Jeg er i hvert fald imponeret....

Og tak iøvrigt.... det var jo søde ord at få med på vejen

Anmeld

8. januar 2011

Risen

linselouise skriver:

Joo det vil jeg da gerne Her er et lidt ældre billede af mig, har desværre ikke mange på computeren.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

Risen

linselouise skriver:

hhhmmmm.. Vil  prøve.. Jeg tror du er en kvinde med mange mål i livet, eller har haft mange mål. Måske en skrap pige med ben i næsten , men samtidig er du også utrolig kærlig og rar. Du er ikke bange for at sige din mening til folk, men du tænker meget over tingene før du siger dem.  eller måske bagefter? .. Du er udadvendt og selskabeligt og dejlig at være i selskab med .. Din stil er funkis agtig ikke mange nips men rent..  

Ved ikke om det er helt ude i tågen

Anmeld

8. januar 2011

Louisiana

Hihi, det er jeg spændt på hvad blir til. Gæt løs

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

L.J.L

Risen skriver:

hhhmmmm.. Vil  prøve.. Jeg tror du er en kvinde med mange mål i livet, eller har haft mange mål. Måske en skrap pige med ben i næsten , men samtidig er du også utrolig kærlig og rar. Du er ikke bange for at sige din mening til folk, men du tænker meget over tingene før du siger dem.  eller måske bagefter? .. Du er udadvendt og selskabeligt og dejlig at være i selskab med .. Din stil er funkis agtig ikke mange nips men rent..  

Ved ikke om det er helt ude i tågen

Hmm det er ret meget ved siden af

Men sagde også jeg var svær

Anmeld

8. januar 2011

Fru.Mäes <3

8. januar 2011

Risen

linselouise skriver:

Hmm det er ret meget ved siden af

Men sagde også jeg var svær

haha jaa det må være Hvordan er du så? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.