Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

A.

ej hvor sjovt kan du/i gætte mig så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

lauras*mor*

misslea skriver:

Hehehe... det er da vildt sjovt, det her

Her er jeg..... gæt løs, hvis I har lyst!!

jeg prøver..

Jeg tror du er en meget glad person, du har ben i næsen og der skal rimelig meget til at ødelægge dit gode humør.. Du er en rigtig humør spreder og tror også du har nogle øjeblikke hvor du kan få vennerne til at skraldgrine.. :-) Jeg tror du er en person der er fyldt med en masse kærlighed til dem omkring dig.. Og din datter har en helt speciel plads i dit hjerte.. Jeg tror også du har oplevet en del i dit liv, du har levet dit liv til fulde og agter at forsætte  med det.. Det er bla. disse oplevelser der har gjort dig til en stærk og kærlig person. Du er der altid for dine veninder hvis det brænder på.. Du er en rigtig god veninde og en fantastisk mor der  ikke tvivler på sig selv men står fast på sine beslutninger.Måske har du fået af vide før at du er en spændende og interassant person, og du kan snakke med alle slags mennesker..

I dit hjem er der hyggeligt.. Jeg tror du er rigtig  glad for stearinlys. Du har visse farver der går igen igennem dit hjem, det er stærke og glade farver. Alt i alt så rummer dit hjem af kærlighed og glæde.Du kan godt lide at der er rydeligt men tror ikke du er en der gør hovedrent flere gange om ugen, da dine prioriteter ligger andre steder..

Anmeld

8. januar 2011

lauras*mor*

det er da meget sjovt det her...

Prøv mig... (undtaget de der kender mig selvfølgelig hehe)

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

misslea

lauras*mor* skriver:

jeg prøver..

Jeg tror du er en meget glad person, du har ben i næsen og der skal rimelig meget til at ødelægge dit gode humør.. Du er en rigtig humør spreder og tror også du har nogle øjeblikke hvor du kan få vennerne til at skraldgrine.. :-) Jeg tror du er en person der er fyldt med en masse kærlighed til dem omkring dig.. Og din datter har en helt speciel plads i dit hjerte.. Jeg tror også du har oplevet en del i dit liv, du har levet dit liv til fulde og agter at forsætte  med det.. Det er bla. disse oplevelser der har gjort dig til en stærk og kærlig person. Du er der altid for dine veninder hvis det brænder på.. Du er en rigtig god veninde og en fantastisk mor der  ikke tvivler på sig selv men står fast på sine beslutninger.Måske har du fået af vide før at du er en spændende og interassant person, og du kan snakke med alle slags mennesker..

I dit hjem er der hyggeligt.. Jeg tror du er rigtig  glad for stearinlys. Du har visse farver der går igen igennem dit hjem, det er stærke og glade farver. Alt i alt så rummer dit hjem af kærlighed og glæde.Du kan godt lide at der er rydeligt men tror ikke du er en der gør hovedrent flere gange om ugen, da dine prioriteter ligger andre steder..

Gud.... det er da næsten uhyggeligt..... - er ret sikker på, at netop sådan, som du beskriver mig, ville alle der kender mig beskrive mig.... GODT GÅET

Du har fuldstændig ret i, at jeg er en MEGET positiv person...!! Jeg kan stort set se det positive i ALT, og jeg bruger det meste af min tid på at være glad og grine med menneskerne omkring mig!! '

Ja - jeg har oplevet meget i mit liv - på den ulta gode måde, heheh!!... og jeg har ikke mindst oplevet en masse skønne ting sammen med min mand inden vi fik Wilma!!! Og ja - min datter betyder alt i verden for mig...!! Og hele mit liv har jeg ventet på, at jeg skulle blive "gammel nok" til at få børn... hahaha!!!

Du har helt ret... der er stearinlys ÜBER ALLES herhjemme.... uuhhh jeg elsker det!!! Vi bor dog nok lidt mere "stil-rent" end du beskriver, men du har ret i, at jeg ikke gider at bruge al min tid på rengøring... heheh!! Jeg lægger dog vægt på, at her ikke roder!!  

Men igen.... SEJT gået.... tænk du kunne ramme så meget plet ud fra to billeder...

Anmeld

8. januar 2011

lauras*mor*

misslea skriver:

Gud.... det er da næsten uhyggeligt..... - er ret sikker på, at netop sådan, som du beskriver mig, ville alle der kender mig beskrive mig.... GODT GÅET

Du har fuldstændig ret i, at jeg er en MEGET positiv person...!! Jeg kan stort set se det positive i ALT, og jeg bruger det meste af min tid på at være glad og grine med menneskerne omkring mig!! '

Ja - jeg har oplevet meget i mit liv - på den ulta gode måde, heheh!!... og jeg har ikke mindst oplevet en masse skønne ting sammen med min mand inden vi fik Wilma!!! Og ja - min datter betyder alt i verden for mig...!! Og hele mit liv har jeg ventet på, at jeg skulle blive "gammel nok" til at få børn... hahaha!!!

Du har helt ret... der er stearinlys ÜBER ALLES herhjemme.... uuhhh jeg elsker det!!! Vi bor dog nok lidt mere "stil-rent" end du beskriver, men du har ret i, at jeg ikke gider at bruge al min tid på rengøring... heheh!! Jeg lægger dog vægt på, at her ikke roder!!  

Men igen.... SEJT gået.... tænk du kunne ramme så meget plet ud fra to billeder...

Det var da rimelig sejt gået af mig.. hehe.. Jeg tror at lige de 2 billeder du smed ind virkelig fortæller noget om dig som person.. Jeg synes du virker som en jeg kunne finde rigtig godt ud af det med, og derfor prøvede jeg at beskrive en person som jeg ville kunne blive rigtig gode venner med.. Men er også lidt overrasket selv over hvor rigtigt det faktisk var.. hihi.. det kan være jeg har en evne..

Anmeld

8. januar 2011

Risen

TbCp skriver:

Sjov tråd!

Jeg er mega elendig til at gætte sådan noget, men vil da gerne høre hvad i siger om mig...

Måske NS-tøserne ikke skal svare

Kunne forstille mig at du er typen som hviler meget i dig selv. Elsker familie og hygge derhjemme. Jeg kunne forstille mig du er en "overskudsmor" som har styr på dit liv og har opnået meget af det du forventede til dig selv. Din stil er hjemme er rene linjer og ikke for mange nips og skæve sider.  En sød, romantisk og hyggelig person.. Måske svært ved at sige fra noglegange ? Bare et bud..

Anmeld

8. januar 2011

otlitrom

lauras*mor* skriver:

Jeg prøver

Du vægter din familie højt, og er et hjælpsomt menneske. Når folk skal gætte din alder, gætter de at du er yngre end du er. Du er glad og positiv, og kan godt lide at der er orden i tingene - men ikke på den hysteriske måde. Du er glad for sund mad, men du kan sagtens spise en burger med fritter, når du er på café Jeg tror ikke du drikker kaffe - hvis du gør, så er det med mælk i

Du er en god veninde, og du er der for dine venner, når der er problemer. Og så kan du godt lide en festlig aften i byen!

Uh, jeg er så dårlig til den slags, men nu har jeg prøvet

Anmeld

8. januar 2011

loppen82

Vis et billede af dig selv, og udfra billede skal vi andre gætte os frem til hvilken pige du er. Hvilken stil du har i hjemme, personlighed osv.  

Prøv mig...

Anmeld

8. januar 2011

lauras*mor*

kitty skriver:

Jeg prøver

Du vægter din familie højt, og er et hjælpsomt menneske. Når folk skal gætte din alder, gætter de at du er yngre end du er. Du er glad og positiv, og kan godt lide at der er orden i tingene - men ikke på den hysteriske måde. Du er glad for sund mad, men du kan sagtens spise en burger med fritter, når du er på café Jeg tror ikke du drikker kaffe - hvis du gør, så er det med mælk i

Du er en god veninde, og du er der for dine venner, når der er problemer. Og så kan du godt lide en festlig aften i byen!

Uh, jeg er så dårlig til den slags, men nu har jeg prøvet

Det er faktisk et rigtig godt bud må jeg sige..

Jeg drikker dog kaffe, men det er ikke sådan at man skal lave kaffe for min skyld.. Og der skal ikke mælk i men sukker..

Jeg vægter min familie rigtig højt, og er altid parat til at hjælpe venner og veninder med problemer.. Jeg elsker at ha orden i tingene, men igen har du ret.. Ikke på den hysteriske måde.. med maden ramte du også rigtigt...Og en god aften i byen siger jeg ikke nej til, men efter vi fik vores datter ser jeg helst at der er en  grund til det.. Men SÅ er det også rigtig sjovt når vi endelig tager sådan en bytur..

Det er sjovt du nævner det medx at folk tror  jeg er yngre end jeg er, for det gør folk ALTID... :-) håber bare på det bliver ved for hvem vil ikke gerne gerne skydes til at være 25 når man er 30..

Så må sige at du ikke er så dårlig til det som du selv tror..

Anmeld

8. januar 2011

loppen82

lauras*mor* skriver:

Gode Billeder Søde...

Vil ikke gætte, kender dig jo lidt. Men vil bare sige du er fantastisk smuk søde...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.