lauras*mor* skriver:
jeg prøver..
Jeg tror du er en meget glad person, du har ben i næsen og der skal rimelig meget til at ødelægge dit gode humør.. Du er en rigtig humør spreder og tror også du har nogle øjeblikke hvor du kan få vennerne til at skraldgrine.. :-) Jeg tror du er en person der er fyldt med en masse kærlighed til dem omkring dig.. Og din datter har en helt speciel plads i dit hjerte.. Jeg tror også du har oplevet en del i dit liv, du har levet dit liv til fulde og agter at forsætte med det.. Det er bla. disse oplevelser der har gjort dig til en stærk og kærlig person. Du er der altid for dine veninder hvis det brænder på.. Du er en rigtig god veninde og en fantastisk mor der ikke tvivler på sig selv men står fast på sine beslutninger.Måske har du fået af vide før at du er en spændende og interassant person, og du kan snakke med alle slags mennesker..
I dit hjem er der hyggeligt.. Jeg tror du er rigtig glad for stearinlys. Du har visse farver der går igen igennem dit hjem, det er stærke og glade farver. Alt i alt så rummer dit hjem af kærlighed og glæde.Du kan godt lide at der er rydeligt men tror ikke du er en der gør hovedrent flere gange om ugen, da dine prioriteter ligger andre steder..
Gud.... det er da næsten uhyggeligt..... - er ret sikker på, at netop sådan, som du beskriver mig, ville alle der kender mig beskrive mig.... GODT GÅET 
Du har fuldstændig ret i, at jeg er en MEGET positiv person...!! Jeg kan stort set se det positive i ALT, og jeg bruger det meste af min tid på at være glad og grine med menneskerne omkring mig!!
'
Ja - jeg har oplevet meget i mit liv - på den ulta gode måde, heheh!!... og jeg har ikke mindst oplevet en masse skønne ting sammen med min mand inden vi fik Wilma!!! Og ja - min datter betyder alt i verden for mig...!! Og hele mit liv har jeg ventet på, at jeg skulle blive "gammel nok" til at få børn... hahaha!!! 
Du har helt ret... der er stearinlys ÜBER ALLES herhjemme.... uuhhh jeg elsker det!!! Vi bor dog nok lidt mere "stil-rent" end du beskriver, men du har ret i, at jeg ikke gider at bruge al min tid på rengøring... heheh!! Jeg lægger dog vægt på, at her ikke roder!! 
Men igen.... SEJT gået.... tænk du kunne ramme så meget plet ud fra to billeder... 
Anmeld