linselouise skriver:
Søde Louise.
Ja jeg kender dig jo ikke, selvom vi har handlet sammen, så må nok gerne prøve den her 
Du er:
Et rigtig glad menneske, der stort set altid har et smil på læben, og du elsker dit liv. Du kan godt blive sur, men der skal meget til, eks. hvis folk ikke er ærlige, eller er meget uretfærdige. Du er meget sød, og har en sød lys stemme, en stille stemme.
Din kæreste har en plat humor, og du bliver tit flov over ham
Men i har et rigtig godt forhold, og i viser også gerne at i elsker hinanden, ved at holde i hånd og kramme hele tiden.
Jeg tror du har en lillebror måske flere? Tror du er den ældste af dine søskende. Dine forældre er sikkert stadig gift, og i har et tæt forhold hele familien.
Du bor i lejlighed med din kæreste og lille Milan. Lejligheden er hyggelig, og pænt indrettet. Jeg forestiller mig at jeres gang er rigtig hyggelig, da det er her man får førstehåndsindtrykket. Der hænger et spejl med lys omkring, måske en lyskæde? Resten af lejligheden er lys med mørke møbler, og farverige malerier på væggene. Masser af stearinlys. Lyse vægge i hele lejligheden, Milans værelse er grønt eller turkis.
Du drikker Chai-the og elsker sushi 
Det er egentlig på nogle punkter godt ramt, men nogle af tingne er også ret ved siden af 
Du har helt ret i det du skriver med min personlighed. Er et rigtig glad menneske, som stort set altid har et smil på læben. Jeg værdsætter mit liv. Ja, der skal nemlig meget til jeg bliver sur, og det er lige pga de grunde du skriver, der kan gøre mig sur og skuffet. Min stemme er godt nok ikke en lys, stille stemme. Men kan blive genert, hvor min stemme så bliver "stille". Kan blive meget genert, og kan kun græde foran mennesker som virkelig er tætte på mig.
Det med min kæreste har du egentlig også ret i
Kan godt blive flov over ting han siger eller gør. Og det ved han godt
Men elsker ham meget højt, og det viser vi gerne, som du skriver. <3
Det med familien, er ikke helt rigtigt 
Jeg har ikke en lillebror, men dog en enkel skøn lillesøster, som blev født på min 10 års fødselsdag. Mine forældre er skilt på 6. år, men har ellers et rigtig tæt forhold med min familie, især min mor og søster.
Vi bor i en lejlighed, der stort set passer på din beskrivelse. Det lidt sjovt du skriver det med lyskæden rundt om spejlet, da jeg igår fandt en lyskæde frem, som jeg vil ha rundt om vores store guld spejl, der hænger i gangen
Alle vægge i lejligheden er hvide, og møblerne mørke, undtagen vores sofa og spisebord, som er lyst. Vi har et farverigt maleri på væggen som min morfar har malet til os. Og masser af sterinlys, og hygge. Og Milans værelse er lige præcis i grønne og turkis blå nuancer. 
Elsker the, men også en god latte. Er ikke så vild med Sushi 
Men ellers super godt gættet smukke. Det er sjovt hvad man kan få ud af bare at kigge på nogle billeder