Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

otlitrom

lauras*mor* skriver:

Det er faktisk et rigtig godt bud må jeg sige..

Jeg drikker dog kaffe, men det er ikke sådan at man skal lave kaffe for min skyld.. Og der skal ikke mælk i men sukker..

Jeg vægter min familie rigtig højt, og er altid parat til at hjælpe venner og veninder med problemer.. Jeg elsker at ha orden i tingene, men igen har du ret.. Ikke på den hysteriske måde.. med maden ramte du også rigtigt...Og en god aften i byen siger jeg ikke nej til, men efter vi fik vores datter ser jeg helst at der er en  grund til det.. Men SÅ er det også rigtig sjovt når vi endelig tager sådan en bytur..

Det er sjovt du nævner det medx at folk tror  jeg er yngre end jeg er, for det gør folk ALTID... :-) håber bare på det bliver ved for hvem vil ikke gerne gerne skydes til at være 25 når man er 30..

Så må sige at du ikke er så dårlig til det som du selv tror..

Fedt.... Og den med sukkeret.. Jeg sad og overvejede "enten mælk eller sukker... Men ikke begge dele - hvis hun overhovedet drikker kaffe"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

lauras*mor*

loppen82 skriver:

Gode Billeder Søde...

Vil ikke gætte, kender dig jo lidt. Men vil bare sige du er fantastisk smuk søde...

Nej det ville næsten være for nemt ikk.. hehe... Og tak søde.. Dit billede er da også godt..

Anmeld

8. januar 2011

loppen82

lauras*mor* skriver:

Nej det ville næsten være for nemt ikk.. hehe... Og tak søde.. Dit billede er da også godt..

hehe jo... har da 2 billeder...

og de nederste har oliver taget på en ferie i 07.

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

lauras*mor* skriver:

det er da meget sjovt det her...

Prøv mig... (undtaget de der kender mig selvfølgelig hehe)

Jeg tror du er en omsorgsfuld person. Bestemt type, følsom og din familie betyder alt. du har gode tætte veninder. men mange bekendte. Du er den søde pige udaftil hvilket godt kan irritere dig lidt. Du går i klassisk pænt tøj, ikke for meget pow med flowers osv men stilet og moderne. du har et hjem der er pænt, men en gang vasketøj på guævet slår dig ikke ud. Hvis tingene ikke går som du har sat dig i hovedet tror jeg godt du kan blive lidt hidsig

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

loppen82 skriver:

Prøv mig...

Lidt stille pige overfor dem du ikke kender. Utrolig pålidelig over for venner og familie. Du elsker dyr. Du er mere til en hjemme aften end en bytur. Du er til cowboybukser og en pæn trøje/tshirt. Du vil hellere have få gode venner en end masse bekendte. Du har humor når du tør slå dig løs. Et herligt selvskab når først man kender dig

Anmeld

8. januar 2011

loppen82

Chalala85 skriver:

Lidt stille pige overfor dem du ikke kender. Utrolig pålidelig over for venner og familie. Du elsker dyr. Du er mere til en hjemme aften end en bytur. Du er til cowboybukser og en pæn trøje/tshirt. Du vil hellere have få gode venner en end masse bekendte. Du har humor når du tør slå dig løs. Et herligt selvskab når først man kender dig

temlig godt ramt... 

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

Gæt mig måtte lige finde lidt der kunne afspejle mig så 4 stk

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

loppen82 skriver:

temlig godt ramt... 

Wuuuhu

Anmeld

8. januar 2011

loppen82

Chalala85 skriver:

Wuuuhu

Skræmmende at du ka beskrive mig så godt...

Anmeld

8. januar 2011

Chalala85

loppen82 skriver:

Skræmmende at du ka beskrive mig så godt...

smiler... jaaaa nogen gange så skal man bare kigge, lukke øjnene og forestille sig hvordan personen er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.