Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

lauras*mor*

linselouise skriver:

fantastisk leg! Men skal du ikke selv være med ts??

En eller anden, prøv mig! (den er svær!)

den prøver jeg lige...

Du er en sød person, som helst ikke vil træde nogle over tæerne. Du er stille og rolig anlagt mht dit hjem, men har et par designermøbler. Du har længe vidst at du ville være mor. Du kan rigtig godt ide at være sammen med familien, og det er en stor familie.. men altid smadder hyggeligt... Du har veninder der ser op til dig. Du er sikker i din sag når du fremægger et forslag til enten ændringer eller nye tiltag.. Du taler meget, og du har et pænt sprog.. Du vil ikke ha et sort/hvidt hjem, da du finder det for kedeligt og at det ikke reflektere dit liv, så der er masser af farver men stadig så det hele passer sammen og med en bagtanke i hver ting du har.. Jeg tror du er ret klog på dit felt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Mira0911

Her... 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

tioyv

JustAnotherName skriver:

Dit udtryk udstråler, at du har ben i næsen.
Du er en sjov pige med masser af humor, og også en meget føsom person.

Du siger din ærlige mening, hvis nogen spørger..

Du har en masse "gamle minder", billeder af dine veninder og en ting du engang købte eller fik som barn/ung, som har værdi for dig, enten fordi det minder dig om en god tid eller en sjov oplevelse.

Der skal ske noget. Du keder dig, hvis du sidder for stille i alt for lang tid.

Og så er du god til mennesker og følelser.

hvor er du god

det er hel rigtigt

bettina

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

lauras*mor* skriver:

den prøver jeg lige...

Du er en sød person, som helst ikke vil træde nogle over tæerne. Du er stille og rolig anlagt mht dit hjem, men har et par designermøbler. Du har længe vidst at du ville være mor. Du kan rigtig godt ide at være sammen med familien, og det er en stor familie.. men altid smadder hyggeligt... Du har veninder der ser op til dig. Du er sikker i din sag når du fremægger et forslag til enten ændringer eller nye tiltag.. Du taler meget, og du har et pænt sprog.. Du vil ikke ha et sort/hvidt hjem, da du finder det for kedeligt og at det ikke reflektere dit liv, så der er masser af farver men stadig så det hele passer sammen og med en bagtanke i hver ting du har.. Jeg tror du er ret klog på dit felt..

åh ja det var meget bedre! faktisk rigtig godt ramt, på nær det med sproget, haha jeg bander som en havnearbejder!!!

Anmeld

9. januar 2011

TbCp

Risen skriver:

Kunne forstille mig at du er typen som hviler meget i dig selv. Elsker familie og hygge derhjemme. Jeg kunne forstille mig du er en "overskudsmor" som har styr på dit liv og har opnået meget af det du forventede til dig selv. Din stil er hjemme er rene linjer og ikke for mange nips og skæve sider.  En sød, romantisk og hyggelig person.. Måske svært ved at sige fra noglegange ? Bare et bud..

Jeg vil sige halvdelen af det var rigtigt

Jeg ELSKER min familie og hygge! Og jeg synes selv jeg er en sød, romantisk og hyggelig person.. Og ja så har jeg desværre svært ved at sige fra nogle gange.

Jeg vil ikke sige at jeg hviler i mig selv, og overskudsmor synes jeg heller ikke jeg er, selvom jeg vældig gerne ville være det

Stilen herhjemme er det vist mest min mand der står for, jeg er slet ikke god til den slags Den skifter en del, men det er altid mig der sørger for at der kommer lidt nips/hygge ind imellem med lysestager, små figurer osv.

Så 50% rigtigt

Anmeld

9. januar 2011

lauras*mor*

linselouise skriver:

åh ja det var meget bedre! faktisk rigtig godt ramt, på nær det med sproget, haha jeg bander som en havnearbejder!!!

hihi... jeg tror også jeg sad og kiggede på dit billede i flere minutter for at danne mig et indtryk...

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

Risen skriver:

Joo det vil jeg da gerne Her er et lidt ældre billede af mig, har desværre ikke mange på computeren.

jeg tror:

Du går i det moderne tøj, men handler nok mest vila eller veromoda. Du går op i dit udseende, og bekymrer dig om hvad andre synes om dig. Du har et par brødre, muligvis mindre? ingen søstre. Du elsker god dansk mad, men er kræsen. Du er bestemt ikke sushi typen. Du kan virke reserveret overfor mennesker du ikke kender, men er en sød og frisk pige som elsker en god bytur med dine mange veninder, som du har kendt siden skoletiden. Du har dine egne meninger og er den dominerende i dit hjem.

Derhjemme er der pænt og rydeligt, sort/hvid/jord farver, mange ikea møbler, de klassiske.

???

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

lauras*mor* skriver:

hihi... jeg tror også jeg sad og kiggede på dit billede i flere minutter for at danne mig et indtryk...

spot on må jeg sige

Anmeld

9. januar 2011

Ellim

Chalala85 skriver:

Tror du er en sjov pige, fuld af krudt og med på den værste. du kan godt lide at gøre noget ud af dig selv men samtidigt rør det dig ikke om du får jord under neglene eller har lidt morgenhår hvis du tøffer til bageren. Du har en stor vennekreds men mest drenge. Du er en sympatisk person men du siger din mening hvis du føler for det. Du er fars pige og elsker at spise din mad mens du ser tv.

Du har HELT ret.. Bortset fra det med fars pige

Det er faktisk mig 100 % du lige har beskrevet.. Vildt nok

Anmeld

9. januar 2011

Chalala85

Ellim skriver:

Du har HELT ret.. Bortset fra det med fars pige

Det er faktisk mig 100 % du lige har beskrevet.. Vildt nok

Hvor fedt Det er sku da godt klaret med den lille fejl der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.