Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

Ellim

misslea skriver:

Hehehe... det er da vildt sjovt, det her

Her er jeg..... gæt løs, hvis I har lyst!!

hmm, okay - grunden til at jeg gætter på følgende er at du ligner en af mine veninder utrolig eget

Jeg tror at du er en SUPER veninder over for de piger der er i dit liv - og altid er der for dem nå du har brug for gode råd, omsorg og støtte..!!

Så venskab er meget meget højt på dig list!?

Og du er meget social!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

MoarTNoah

SJOOV!

PRØV MIG

Og dem der kender mig eller har været her hvor jeg bor må self. ikke snydegætte

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. januar 2011

Ellim

malenecl skriver:

Ej hvor sjovt! Prøv mig

En omsorgsfuld veninde - med god humor!!

Anmeld

9. januar 2011

malenecl

Ellim skriver:

En omsorgsfuld veninde - med god humor!!

Håber jeg da jeg er

men tak!

Anmeld

9. januar 2011

Musen85

Hehe, genial tråd!! Så vil jeg da godt se om folk kan gætte hvem jeg er

Billederne er taget i vidt forskellige situationer, som man vel nok kan se på min "udklædning" på billed 2

Anmeld

9. januar 2011

Ellim

linselouise skriver:

fantastisk leg! Men skal du ikke selv være med ts??

En eller anden, prøv mig! (den er svær!)

Okay - jeg kaster mig ud i det..

Du er en omsorgsfuld mor - men tror ikke at du er sådan en mor der panikker over hvis nu dit barn (søn/datter?) har fået nogle bukser på der ikke matcher blusen - altså det er vigtigere at leve livet?!

Du er perfektionist til et vist punkt - men man skal jo også have lov til at hygge, nyde livet og slappe af..

Anmeld

9. januar 2011

Risen

linselouise skriver:

jeg tror:

Du går i det moderne tøj, men handler nok mest vila eller veromoda. Du går op i dit udseende, og bekymrer dig om hvad andre synes om dig. Du har et par brødre, muligvis mindre? ingen søstre. Du elsker god dansk mad, men er kræsen. Du er bestemt ikke sushi typen. Du kan virke reserveret overfor mennesker du ikke kender, men er en sød og frisk pige som elsker en god bytur med dine mange veninder, som du har kendt siden skoletiden. Du har dine egne meninger og er den dominerende i dit hjem.

Derhjemme er der pænt og rydeligt, sort/hvid/jord farver, mange ikea møbler, de klassiske.

???

Hihi hvor sjovt. Nogle af tingene er rigtige men også en del forkerte.. Er kræsen, men er faktisk mere til wok eller andre mere nymoderne retter.  Tøj - tja meget blandet kan gå i alt fra en bluse fra H&M til en fra magasin til mange penge Hvor sjovt du kunne gætte det med mine brødre (har 2) og ingen søskende.. 

Ja faktisk meget udadvent så reserveret tror jeg ikke jeg virker ? Ved det selvfølgelig ikke.. hehe 

Helt ret med stilen  , meget sort/hvid her hjemme med enkelte feminine ting og nips

såå 50/50 ca.. Men godt skudt

Anmeld

9. januar 2011

Miia90

Gæt mig, hvis i har lyst

Anmeld

9. januar 2011

misslea

Ellim skriver:

hmm, okay - grunden til at jeg gætter på følgende er at du ligner en af mine veninder utrolig eget

Jeg tror at du er en SUPER veninder over for de piger der er i dit liv - og altid er der for dem nå du har brug for gode råd, omsorg og støtte..!!

Så venskab er meget meget højt på dig list!?

Og du er meget social!?

eeeejjj hvor sjovt!!!!

Jeg minder åbenbart ikke kun om din veninde på udseende.... for det er faktisk ret godt gættet

Jeg har rigtig MANGE veninder, og sætter meget meget stor pris på dem allesammen!!! Mit hjem har altid været samlingspunktet, og r det faktisk stadig, selvom det ikke er så længe siden, jeg fik en datter!!!

Og ja social.... det kan man vidst roligt kalde mig... heheh!!!! Jeg ELSKER at have folk  omkring mig

Så virkelig godt gættet

Anmeld

9. januar 2011

Ellim

misslea skriver:

eeeejjj hvor sjovt!!!!

Jeg minder åbenbart ikke kun om din veninde på udseende.... for det er faktisk ret godt gættet

Jeg har rigtig MANGE veninder, og sætter meget meget stor pris på dem allesammen!!! Mit hjem har altid været samlingspunktet, og r det faktisk stadig, selvom det ikke er så længe siden, jeg fik en datter!!!

Og ja social.... det kan man vidst roligt kalde mig... heheh!!!! Jeg ELSKER at have folk  omkring mig

Så virkelig godt gættet

K*ft hvor er jeg sej!!

Lige som jeg gættet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.