Gætte leg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. januar 2011

L.J.L

Risen skriver:

Hihi hvor sjovt. Nogle af tingene er rigtige men også en del forkerte.. Er kræsen, men er faktisk mere til wok eller andre mere nymoderne retter.  Tøj - tja meget blandet kan gå i alt fra en bluse fra H&M til en fra magasin til mange penge Hvor sjovt du kunne gætte det med mine brødre (har 2) og ingen søskende.. 

Ja faktisk meget udadvent så reserveret tror jeg ikke jeg virker ? Ved det selvfølgelig ikke.. hehe 

Helt ret med stilen  , meget sort/hvid her hjemme med enkelte feminine ting og nips

såå 50/50 ca.. Men godt skudt

Sjovt det med dine brødre!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2011

MoarTNoah

Miia90 skriver:

Gæt mig, hvis i har lyst

så vil jeg da lige prøve dig mens jeg venter på nogen har lyst til at gætte mig

du er en stille og rolig pige, hende der altid fulgte med i timerne, lavede lektierne, men heller ikke til perfektion.. jeg tror du er lidt en "rodemikkel" der godt kan være igang med noget, og så begynde på noget andet uden liiige at huske at rydde det første du var igang med op - men så tror jeg til gengæld også at når du så rydder op bruges en hel dag til det, og alt bliver finpudset

Du har et par rigtig gode veninder, og i holder sammen og snakker sammen tit, men tilgengæld ved du hvem mange mennesker er, uden at de lige umidelbart ved hvem du er.

Du kan godt lide at sidde og hygge hjemme lørdag aften med kæresten og rigtig hygge, men du er også en værre party-tøs når du er i byen med veninderne - du er typen der har tømmermænd hele weekenden efter en bytur, og mandag ku du faktisk godt undvære kom så hurtigt

Og så tror jeg at du ELSKER din hamster LoL

Har jeg overhoved gættet noget rigtigt??

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

Ellim skriver:

Okay - jeg kaster mig ud i det..

Du er en omsorgsfuld mor - men tror ikke at du er sådan en mor der panikker over hvis nu dit barn (søn/datter?) har fået nogle bukser på der ikke matcher blusen - altså det er vigtigere at leve livet?!

Du er perfektionist til et vist punkt - men man skal jo også have lov til at hygge, nyde livet og slappe af..

hmm helt rigtigt er jeg en meget omsorgsfuld mor Men jeg går nu op i at min søns tøj matcher  haha. Hvis min mand klæder ham på er det næsten stensikkert at han får ternede sokker, stribet bluse og prikkede bukser på Og det kribler i mine fingre at få lov at rette på det, men er nu heller ikke så pernippen at han bare skal matche altid.

Perfektionist synes jeg slet ikke jeg er....

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

Hihi er jeg svær? 

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

MoarJ skriver:

Her... 

jeg vil gerne prøve

Du lever og ånder for dit barn og din mand/kæreste. Det vigtigste er at de har det godt, og du kommer altid selv i anden række. Du kan til tider være lidt usikker på dig selv. Du har ingen udd. men vil gerne arbejde med mennesker, enten pædagog eller sosu.

Jeres hjem er en blanding af gamle møbler og ikea. Du går ikke så meget op i at tingene matcher der skal bare være hyggeligt og rart at være, og så skal tingene være funktionelle.

Du drikker kaffe og elsker et godt glas rødvin.

Anmeld

9. januar 2011

Miia90

MoarTNoah skriver:

så vil jeg da lige prøve dig mens jeg venter på nogen har lyst til at gætte mig

du er en stille og rolig pige, hende der altid fulgte med i timerne, lavede lektierne, men heller ikke til perfektion.. jeg tror du er lidt en "rodemikkel" der godt kan være igang med noget, og så begynde på noget andet uden liiige at huske at rydde det første du var igang med op - men så tror jeg til gengæld også at når du så rydder op bruges en hel dag til det, og alt bliver finpudset

Du har et par rigtig gode veninder, og i holder sammen og snakker sammen tit, men tilgengæld ved du hvem mange mennesker er, uden at de lige umidelbart ved hvem du er.

Du kan godt lide at sidde og hygge hjemme lørdag aften med kæresten og rigtig hygge, men du er også en værre party-tøs når du er i byen med veninderne - du er typen der har tømmermænd hele weekenden efter en bytur, og mandag ku du faktisk godt undvære kom så hurtigt

Og så tror jeg at du ELSKER din hamster LoL

Har jeg overhoved gættet noget rigtigt??

OVERHOVEDE IKK .

Jeg hader rod og der er altid pænt herhjemme. jeg har nogen tætte veninder Elsker og lørdags hygge. og jeg er ALDRIG i byen elsker min kanin helt vildt og mere et familie menneske

Nogen ting fik du da rart i

Anmeld

9. januar 2011

MoarTNoah

Miia90 skriver:

OVERHOVEDE IKK .

Jeg hader rod og der er altid pænt herhjemme. jeg har nogen tætte veninder Elsker og lørdags hygge. og jeg er ALDRIG i byen elsker min kanin helt vildt og mere et familie menneske

Nogen ting fik du da rart i

haha.. det viser vist bare at jeg er super dårlig til det med at gætte folk..

og kanin.. ja flot katrine, ku være jeg sku bruge mine briller bare en gang i mellem.. LOL

Anmeld

9. januar 2011

MoarTNoah

en eller anden - gæt mig

Anmeld

9. januar 2011

Mira0911

linselouise skriver:

jeg vil gerne prøve

Du lever og ånder for dit barn og din mand/kæreste. Det vigtigste er at de har det godt, og du kommer altid selv i anden række. Du kan til tider være lidt usikker på dig selv. Du har ingen udd. men vil gerne arbejde med mennesker, enten pædagog eller sosu.

Jeres hjem er en blanding af gamle møbler og ikea. Du går ikke så meget op i at tingene matcher der skal bare være hyggeligt og rart at være, og så skal tingene være funktionelle.

Du drikker kaffe og elsker et godt glas rødvin.

Hehe godt klaret... 

Kaffe og rødvin er ikke lige mig... 

Anmeld

9. januar 2011

L.J.L

MoarJ skriver:

Hehe godt klaret... 

Kaffe og rødvin er ikke lige mig... 

ok, men ellers var det da godt klaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.