Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. januar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er mig også en gåde. Sjovt du skriver det for, hvis jeg ikke havde fulgt kærligheden, havde jeg netop siddet i et fornuftsægteskab med villa, volvo og vovhund og så havde jeg heller ikke haft Laura!

Nu er kærligheden så væk, men Laura er der heldigvis

Og HELDIGVIS for det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2011

Pige2009

Nattøs skriver:

Jeg fatter slet ikke at folk vil være utro, de tænker slet ikke på den anden part og det bliver sku opdaget på et eller andet tidspunkt. Jeg må ærlig gå en kende, jeg har i mine yngre år været den anden pige og fuck jeg havde så dårlig samvigtighed. Men som en sagde til mig, det er ikke dit problem. Men jeg kunne slet ikke holde tanken ud, tænk nu hvis det var min bedre halvdel som leget ved siden af? jeg ville gå helt ned med flaget

Har aldrig kunne klare tanken, og fuck hvor har jeg skældt de fyre ud, når jeg har opdaget at jeg var den anden part. Inden jeg skiftede nummer, var der stadigvæk en som kontaktede mig, trods at min kæreste pænt forklaret ham, at jeg ikke var ung mere og jeg var i fast profast forhold. Glad for at jeg skiftede nummer

Jeg har det således, at hvis man er utro, er der noget galt med det forhold, man er i.

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Jeg er lidt tom for ord....synes det er noget mærkeligt noget! 

Det er i hvert fald utroligt, at der reklameres så meget for den i medier...

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Og HELDIGVIS for det

Nemlig og lige nu har jeg slet ikke brug for en mand 

Anmeld

8. januar 2011

Pige2009

N&J skriver:

Jeg tror til dels at en af årsagerne til hvorfor nogle er utro handler om man møder en pige/fyr, taget det næste naturlige skridt, flyttet sammen, bliver gift og så kommer det næste naturlige skridt, børn, som man jo elsker, men så en dag vågner man op og tænker, var det det!, og tænker så når der kommer en trunte eller en "stud" som viser en opmærksomhed, og viser en den legende flirtende side, som er forsvundet gennem årene i vasketøj og pligter, at her er noget sjovt, noget der får dig til at føle dig som "teenager" igen, og så er det at manden eller konen tænker.. eller rettere holder op med at tænke og istedet tænker med lysten.. at de er utro - selvfølgelig ikke for alle.. men jeg tror det er sådan for nogen

Lige præcis. Jeg er helt enig og det er vel en naturlig udvikling i et samfund, hvor individet er i cemtrum fremfor fællesskabet.

Anmeld

8. januar 2011

Margorie

Føj! Har ingen respekt for gifte der boller uden om! Og heller ikke for dem der kan finde på at være sammen med en der er gift. Er der intet der er helligt mere? Sikke en trist verden vi lever i Dybt umoralsk..

Anmeld

8. januar 2011

Emily

Jeg synes det er noget svineri at opfordre folk til at finde en affære, lever man i et forhold hvor tingene ligesom ikke kører og er for kedeligt, så er det måske på tide at sige stop?

Der er ikke noget værre end utroskab!

Anmeld

8. januar 2011

Lusi

Jeg vil tro den vil få svært ved at løbe rundt.. Altså hvis man tror ens partner er utro, ville det der, så ik være den første side, man tjekkede? Og hvis jeg var single, ville jeg da absolut ik bruge den side, velvidende om jeg ville være del i en mands utroskab.. Jeg tror ik på konceptet.. Og yderst umoralsk!!

Anmeld

8. januar 2011

MetteMTH

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Syntes det er total latterligt!! 

Anmeld

8. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

Lige præcis. Jeg er helt enig og det er vel en naturlig udvikling i et samfund, hvor individet er i cemtrum fremfor fællesskabet.

Ja, samfundet er jo et forbrug og smid væk samfund, så det kan vel ikke undre at nogle også agere sådan med deres samliv.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.