Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. januar 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

ER MÅLLØS !!!

ET er at man måske er i et ulykkeligt ægteskab osv osv og ihh hvor forfærdeligt man holder sammen for børnene osv osv.. og man så måske "klarer sig" netop pga man har en affærre og åbent forhold..
Det er folks helt egen liv og det ska jeg ikk blande mig i, hvis det fungerer for dem - så skal de jo bare ha lov til det !!
(fatter dog ikk man gider, hvorfor være gift så?!?!)

MEN... at NOGEN, altså denne hjemmeside.. rent faktisk laver en hjemmeside der ligefrem opfordrer til det !!!! WHAT THE FUCK !!!!
Er virkelig målløs over nogens succes kan komme pga af andres dårlige ægteskab eller andre folks ulykkelige liv.. Det kan jeg slet ikk ha!! Fint nok der er dating sider til single folk kan mødes, og hvis det så sku sidde en gift mand eller kvinde som udgiver sig for ikk og være det og vil ha en affære - ja det er da deres problem..

Men ja igen er målløs over man laver sådan en side..........

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2011

Mulse-mor

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Ej jeg synes at det er så for meget. Virkelig frastødende, men det er endnu værre at der faktisk er et marked for det. Tænk at der er nogen der kan få sig selv til at lave en profil sådan et sted. Hvis man vil ud og score eller lign. så bliv skilt og vær single.

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Ja men det er netop det, som jeg synes er mærkeligt - at man sådan skilter med det. Jeg ved da godt, at der findes mange, som er utro, men hvorfor bekender man så ikke kulør, at man ikke kan holde sig til en person og så bliver alene?? Det andet er jo bare at såre et andet menneske.

Jeg lyder hellig, det ved jeg! Men så er jeg nok det.... jeg fatter det ikke! 

Jeg tror det for mange er vanskeligt at gå fra den anden part, hvis man har været sammen i mange år, for det er jo trygt. Jeg havde i hvert fald svært ved at bryde definitivt med min ekskæreste, netop fordi han var min bedste ven og ikke bare kæreste.

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Mormilla skriver:

Ja det tror jeg at du har ret i. Men forstå ikke hvorfor folk lige frem vil lave en side for at hjælpe folk med at være u-tro. Det er klamt og jeg håber at de sover dårligt om natten!!!

Jeg har nu ingen problemer med det, men jeg blev virkelig overrasket over den store publicity, hvilket nærmest gør det legitimt!

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

ER MÅLLØS !!!

ET er at man måske er i et ulykkeligt ægteskab osv osv og ihh hvor forfærdeligt man holder sammen for børnene osv osv.. og man så måske "klarer sig" netop pga man har en affærre og åbent forhold..
Det er folks helt egen liv og det ska jeg ikk blande mig i, hvis det fungerer for dem - så skal de jo bare ha lov til det !!
(fatter dog ikk man gider, hvorfor være gift så?!?!)

MEN... at NOGEN, altså denne hjemmeside.. rent faktisk laver en hjemmeside der ligefrem opfordrer til det !!!! WHAT THE FUCK !!!!
Er virkelig målløs over nogens succes kan komme pga af andres dårlige ægteskab eller andre folks ulykkelige liv.. Det kan jeg slet ikk ha!! Fint nok der er dating sider til single folk kan mødes, og hvis det så sku sidde en gift mand eller kvinde som udgiver sig for ikk og være det og vil ha en affære - ja det er da deres problem..

Men ja igen er målløs over man laver sådan en side..........

Jeg må også sige, at jeg mildest talt blev noget forundret over reklamen i radionen og på nettet....

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Nattøs skriver:

Hehe ved godt at jeg kun er 21

Men det føltes bare så lang tid væk smiler. 

Ja man kan lige så godt gå fra hinanden

Hvad skal vi andre så sige?

Anmeld

10. januar 2011

Lou87

Baagøe skriver:

Jeg må også sige, at jeg mildest talt blev noget forundret over reklamen i radionen og på nettet....

I radioen også!!!???
EJ NEJ NEJ ALTSÅ...

Anmeld

10. januar 2011

Pige2009

Mulse-mor skriver:

Ej jeg synes at det er så for meget. Virkelig frastødende, men det er endnu værre at der faktisk er et marked for det. Tænk at der er nogen der kan få sig selv til at lave en profil sådan et sted. Hvis man vil ud og score eller lign. så bliv skilt og vær single.

Ja, det kan man sige. Jeg tror bare, det er mere kompliceret end som så...

Anmeld

10. januar 2011

Mulse-mor

Baagøe skriver:

Ja, det kan man sige. Jeg tror bare, det er mere kompliceret end som så...

Ja man kan jo også sige at folk der ligefrem søger efter utroskab på nettet, nok også ville finde nogen at være utro med under alle omstændigheder.

Har bare en veninde der er blevet forladt fordi hendes kæreste mødte en anden. Så ved hvor hårdt det er. Det kan sætte dybe ar hos modparten.

Anmeld

11. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg tror det for mange er vanskeligt at gå fra den anden part, hvis man har været sammen i mange år, for det er jo trygt. Jeg havde i hvert fald svært ved at bryde definitivt med min ekskæreste, netop fordi han var min bedste ven og ikke bare kæreste.

Men jeg synes det der bare er alt for nemt - altså at spille på to heste. Tror bare, at det er det, jeg mener...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.