Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Pige2009

Nattøs skriver:

Jeg fatter slet ikke at folk vil være utro, de tænker slet ikke på den anden part og det bliver sku opdaget på et eller andet tidspunkt. Jeg må ærlig gå en kende, jeg har i mine yngre år været den anden pige og fuck jeg havde så dårlig samvigtighed. Men som en sagde til mig, det er ikke dit problem. Men jeg kunne slet ikke holde tanken ud, tænk nu hvis det var min bedre halvdel som leget ved siden af? jeg ville gå helt ned med flaget

Har aldrig kunne klare tanken, og fuck hvor har jeg skældt de fyre ud, når jeg har opdaget at jeg var den anden part. Inden jeg skiftede nummer, var der stadigvæk en som kontaktede mig, trods at min kæreste pænt forklaret ham, at jeg ikke var ung mere og jeg var i fast profast forhold. Glad for at jeg skiftede nummer

I dine yngre år?! Du er kun 21 og stadig meget ung Men ja... utroskab er noget møg.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

A&F

Der findes nærmest ingen ord for sådan noget. Er helt forarget. Så gå dog fra hinanden, hvis der ikke længere er noget at bygge videre på i forholdet istedet for at være sin partner utro. Synes virkelig, at der skal gøres noget ved den side. Det burde da være ulovligt? Kan ikke lade være med at tænke på polygami, som er forbudt i dk. Men skæbnens ironi, må man gerne have elskerinder og affærer selvom man er gift.

Anmeld

7. januar 2011

lisbethita

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Jeg er lidt tom for ord....synes det er noget mærkeligt noget! 

Anmeld

8. januar 2011

Ox.

WTF !!!

Anmeld

8. januar 2011

N&J

Noneother skriver:

Ja det er amoralsk. men udbyder har øjnet muligheden for at tjene nogle lette penge, og fair nok.

Der er godt nok mange jobs rundt om hvor du bør gemme samvittigheden langt væk inden du siger ja tak. 
mange af dem er osse værre end at opfordre til sidespring.

Skal vi ikke bare sige at det ikke ligefrem når min top 1000 over ting jeg gad slå ned på. med mindre min evt. partner var derinde, men så kunne jeg jo nøjes med bare at slå ham ned.

Det opsummerede bare alt hvad jeg sad og tænkte, jeg har mere ondt at alle de hvis ægtefæller er derinde, og hvem går bevidst ind og leder efter en gift mand/kvinde hvis man selv er single?? det forstår jeg så ikke.. 

Anmeld

8. januar 2011

N&J

Baagøe skriver:

Ja, det er jo så spørgsmålet? Jeg tror det i mange tilfælde handler om tryghed, for det er jo ikke altid lige nemt at skulle gå hver til sit, hvis man har børn, hus, bil osv.

Jeg tror til dels at en af årsagerne til hvorfor nogle er utro handler om man møder en pige/fyr, taget det næste naturlige skridt, flyttet sammen, bliver gift og så kommer det næste naturlige skridt, børn, som man jo elsker, men så en dag vågner man op og tænker, var det det!, og tænker så når der kommer en trunte eller en "stud" som viser en opmærksomhed, og viser en den legende flirtende side, som er forsvundet gennem årene i vasketøj og pligter, at her er noget sjovt, noget der får dig til at føle dig som "teenager" igen, og så er det at manden eller konen tænker.. eller rettere holder op med at tænke og istedet tænker med lysten.. at de er utro - selvfølgelig ikke for alle.. men jeg tror det er sådan for nogen

Anmeld

8. januar 2011

Noneother

N&J skriver:

Det opsummerede bare alt hvad jeg sad og tænkte, jeg har mere ondt at alle de hvis ægtefæller er derinde, og hvem går bevidst ind og leder efter en gift mand/kvinde hvis man selv er single?? det forstår jeg så ikke.. 

Præcis. og jeg tror i øvrigt ikke at der er nogen derinde, der ikke ville have været utro under alle omstændigheder alligevel.

Derudover så er det faktisk lidt bedre i mine øjne at de får en "ærlig side" til det.- lidt ligesom den der dating-med-kønssygdomme-side! På den måde snyder og sårer de kun deres partner derhjemme,(den nye part ved i det mindste hvad han/hun går ind til) i stedet for flere mennesker på en gang.

Mht. hvorfor folk bevidst ville vælge en gift partner, så er det bl.a. folk der gerne vil havde opmærksomheden, men samtidig ikke ønsker noget egentlig fast.
Så er der jo osse dem der bare nyder at gå efter hvad andre har.
Det synes jeg personligt er sygt, men sådan er vi jo så forskellige.

-og hvis man endelig finder sin egen partner derinde, så kan man da være 100% sikker på, at det ikke er en der er værd at samle på, på nogen måde!  

Anmeld

8. januar 2011

N&J

Noneother skriver:

Præcis. og jeg tror i øvrigt ikke at der er nogen derinde, der ikke ville have været utro under alle omstændigheder alligevel.

Derudover så er det faktisk lidt bedre i mine øjne at de får en "ærlig side" til det.- lidt ligesom den der dating-med-kønssygdomme-side! På den måde snyder og sårer de kun deres partner derhjemme,(den nye part ved i det mindste hvad han/hun går ind til) i stedet for flere mennesker på en gang.

Mht. hvorfor folk bevidst ville vælge en gift partner, så er det bl.a. folk der gerne vil havde opmærksomheden, men samtidig ikke ønsker noget egentlig fast.
Så er der jo osse dem der bare nyder at gå efter hvad andre har.
Det synes jeg personligt er sygt, men sådan er vi jo så forskellige.

-og hvis man endelig finder sin egen partner derinde, så kan man da være 100% sikker på, at det ikke er en der er værd at samle på, på nogen måde!  

Jeg anede ikke der var en hjemmeside for folk med kønssygdomme, men egentlig er det jo meget smart.. men ja er enig med dig.. 

Anmeld

8. januar 2011

klmf

Synes egentlig udbyderen spiller med åbne kort - de skriver at det er op til folk selv, hvad de vil være med til. Synes det er mere amoralsk af den, der vælger at lave en profil, medmindre det er i orden med ægtefællen. Er ikke en fn af utroskab, uagtet hvordan det kommer i stand synes jeg det er at pisse på den svigne part i forholdet.

Anmeld

8. januar 2011

Steph_Laurits

Uden ord!
Det er da klamt at lave sådan en side!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.