Lykke86 skriver:
Jeg vil tro den vil få svært ved at løbe rundt.. Altså hvis man tror ens partner er utro, ville det der, så ik være den første side, man tjekkede? Og hvis jeg var single, ville jeg da absolut ik bruge den side, velvidende om jeg ville være del i en mands utroskab.. Jeg tror ik på konceptet.. Og yderst umoralsk!!
Konceptet er nu egentlig meget smart. Der er kvinder der "jager" gifte mænd og omvendt er der gifte mænd der jager kvinder/gifte kvinder selvom de er gift selv - man kan se på det ligesom med mormonerne der tror på det med at være gift med flere kvinder.
For mange af os inkl. undertegnede, er det absurd at være sammen med en gift mand (som du selv skriver) + at være gift og være sammen med andre mænd/kvinder selvom man er lykkeligt gift. Men der er jo dem med andre tanker.
Og så er der dem, som folk skriver, der bliver i ægteskabet for "sikkerheden" men som alligevel sniger sig udenom engang i mellem - og hvor de så ønsker at "den anden" er klar over at man er gift.
Og mere til TS: jeg synes det er noget sært noget fordi jeg ikke kan relatere til det, men nogle mennesker kan jo - og nogle mennesker har intet imod at tjene penge på hvad der eventuelt kan være andre ulykke 
Anmeld