Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Du må sige fra HØJT OG TYDELIGT og gerne med vidner så han får sig en forskrækkelse

Ja, og så ville jeg gerne være en flue på væggen.

P.S.  Dejligt profilbillede af jer begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Pige2009

Cris skriver:

Tja, at ryge dræber, men dem der sælger det, gør ikke noget forkert... Der er en kæmpe market for gifte mennesker. Min veninde arbejdede med reklemer og der var en swinging-klub eller hvad det nu hedder, hvor man bytter rundt med parrerne   Hvor de havde så mange kunder! Hun sagde, at der var proppet næsten hver aften!   Så der er også mulighed for dating og alt det der, hvis de godt kan lide at have en åben forhold. Nu hvis kæresten ikke ved noget om, så er det noget andet, men de gør det alligevel i alle andre mulige stedder...

Ja, swingerklubber har også vundet indpas i DK, men det synes jeg er noget helt andet end utroskab, da parret jo er enige

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Cris skriver:

Tja, at ryge dræber, men dem der sælger det, gør ikke noget forkert... Der er en kæmpe market for gifte mennesker. Min veninde arbejdede med reklemer og der var en swinging-klub eller hvad det nu hedder, hvor man bytter rundt med parrerne   Hvor de havde så mange kunder! Hun sagde, at der var proppet næsten hver aften!   Så der er også mulighed for dating og alt det der, hvis de godt kan lide at have en åben forhold. Nu hvis kæresten ikke ved noget om, så er det noget andet, men de gør det alligevel i alle andre mulige stedder...

Ja, swingerklubber har også vundet indpas i DK, men det synes jeg er noget helt andet end utroskab, da parret jo er enige

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Albertesmor skriver:

Jeg kan ikke tage en side alvorligt, hvor mit øje fanger SÅ mange tastefejl/stavefejl i de første 5 linjer

• 100% anonymt & fortroligt!
  • Tusindvis af gifte, der søger en diskré affære!
  • Webflirt? Eller affære? Du sætter selv grænsen!
  • Ægte medlemer, ægte profiler!

Ja, jeg tænkte det samme, da jeg kiggede på forsiden. Dybt dybt uprofessionelt!

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

FrkT skriver:

Nej!  Jeg synes det er SÅ grotesk at lave sådan en side. Og jeg HÅBER virkelig at det er falskt, for at nogle kan finde på at lave sådan en side sådan rent seriøst, det kan jeg SLET ikke sætte mig ind i 

For mig vil det da være lidt a la at lave en side for folk der er interesseret i at/har begået mord, som vil møde andre som også har den "interesse".... arj jeg kan slet ikke sætte mig ind i det. Men synes det er grotesk og burde være ulovligt at lave sådan en side! 

Den er skam god nok...

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Ja, og så ville jeg gerne være en flue på væggen.

P.S.  Dejligt profilbillede af jer begge

Osse miiiig

Tak

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Jeg synes jo også, det er noget underligt noget. Heldigvis har jeg det godt og trives på mit nye job Hans kone har jo nægtet at have noget som helst med Laura at gøre for jeg har foreslået at sætte mine følelser i baggrunden, så Laura kunne være hos dem ifm samvær.

Nu er tingene gået i hårdknude og Johnny har ikke set Laura i 4 mdr. fordi han ikke samtidig magter at se mig, da han stadig elsker mig. Han ignorerer totalt mine opringninger, hvilket jeg synes er temmelig umodent, da han netop selv i december foreslog, at han til en start kunne se Laura hver onsdag 

Den mands veje er simpelthen uransalige!

Tænk at han ikke kan sætte sig ud over sine egene følelser for sit barns skyld

Ja det kan heller ikke være helt nemt for hans kone...jeg ville aldrig finde mig i det. Nok derfor jeg ingen mand har...host host

Men hun har da et valg!!!

...han må have nogle tricks i ærmet

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Osse miiiig

Tak

Tihi

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Tænk at han ikke kan sætte sig ud over sine egene følelser for sit barns skyld

Ja det kan heller ikke være helt nemt for hans kone...jeg ville aldrig finde mig i det. Nok derfor jeg ingen mand har...host host

Men hun har da et valg!!!

...han må have nogle tricks i ærmet

Det er mig godt nok også ubegribeligt Men nu kan han hænge i sit eget dynd og sit miserable ægteskab, for der er ingen tvivl om, at jeg har det klart bedst af os begge, men det er helt hans egen skyld.

Ja, Sidsel har et valg og det kan undre, at hun er blevet, men det handler om tryghed og om ikke at ville miste hus og det idylliske billede af en lykkelig kernefamilie, for der er jo absolut ingen i deres familie eller omgangskreds, der ved noget om hverken Laura eller jeg...

Det er sådan landet ligger.

Tricks? NEJ
LØGNE? JA

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er mig godt nok også ubegribeligt Men nu kan han hænge i sit eget dynd og sit miserable ægteskab, for der er ingen tvivl om, at jeg har det klart bedst af os begge, men det er helt hans egen skyld.

Ja, Sidsel har et valg og det kan undre, at hun er blevet, men det handler om tryghed og om ikke at ville miste hus og det idylliske billede af en lykkelig kernefamilie, for der er jo absolut ingen i deres familie eller omgangskreds, der ved noget om hverken Laura eller jeg...

Det er sådan landet ligger.

Tricks? NEJ
LØGNE? JA

Tænk at der stadig findes kvinder der hellere vil sidde i et dårligt ægteskab end hanke op i sig selv og finde sine styrker på egne ben!!!...og så for materielle goder

Hvis jeg havde tænkt sådan så havde jeg ikke haft Runa Darling nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.