Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.799 visninger
103 svar
0 synes godt om
7. januar 2011

Pige2009

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

BabyThilde

Synes simpelthen... ej faktisk så ved jeg slet ikke hva jeg skal sige til det!!! Er måløs!!!

Anmeld

7. januar 2011

Happiness

Har folk ikke hørt om at gå fra hinanden hvis forholdet er dødt... I stedet for at lave numre ved siden af. Og så på den måde... Puha....

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

Tjaa tænker bare, hvis man har lyst til andre hvorfor så være/blive gift???

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

dorthemus skriver:

Tjaa tænker bare, hvis man har lyst til andre hvorfor så være/blive gift???

To sjæle, een tanke. Hvis det er nødvendigt med sådan en side, så synes jeg ærlig talt folk burde gå fra hinanden. Men.. Der er jo nogle der lever i åbne forhold, og det er jo helt deres valg. Jeg kunne ikke, men jeg dømmer ikke andre for det..

Så ja, både og..

Anmeld

7. januar 2011

Ni-ko-li-ne

Har hørt flere reklamer på NovaFM... Utroskab er noget af det mest respektløse man kan byde sin partner! Men man kan aldrig komme det til livs, og jeg synes da ikke den side er et fedt initiativ! Desværre kan man ikke forbyde det jo, så jeg vælger at være ligeglad...

Anmeld

7. januar 2011

Cris

Tja, at ryge dræber, men dem der sælger det, gør ikke noget forkert... Der er en kæmpe market for gifte mennesker. Min veninde arbejdede med reklemer og der var en swinging-klub eller hvad det nu hedder, hvor man bytter rundt med parrerne   Hvor de havde så mange kunder! Hun sagde, at der var proppet næsten hver aften!   Så der er også mulighed for dating og alt det der, hvis de godt kan lide at have en åben forhold. Nu hvis kæresten ikke ved noget om, så er det noget andet, men de gør det alligevel i alle andre mulige stedder...

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

kitty skriver:

To sjæle, een tanke. Hvis det er nødvendigt med sådan en side, så synes jeg ærlig talt folk burde gå fra hinanden. Men.. Der er jo nogle der lever i åbne forhold, og det er jo helt deres valg. Jeg kunne ikke, men jeg dømmer ikke andre for det..

Så ja, både og..

Jeg synes bare det er mega lusket, hvis man ikke har aftalt at man lever i et åbent forhold...der er bare nogle mennesker der både vil blæse OG have mel i munden

Og nej jeg ku heller ikke....

Anmeld

7. januar 2011

ulleby

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Jeg har sågar hørt en reklame i radioen for den hjemmeside - det er simpelthen forrykt! Hvordan kan det være tilladt at reklamere for utroskab - de må have en dårlig smag i munde

Anmeld

7. januar 2011

slettet_7530

Jeg kan ikke tage en side alvorligt, hvor mit øje fanger SÅ mange tastefejl/stavefejl i de første 5 linjer

• 100% anonymt & fortroligt!
  • Tusindvis af gifte, der søger en diskré affære!
  • Webflirt? Eller affære? Du sætter selv grænsen!
  • Ægte medlemer, ægte profiler!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.