Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. januar 2011

Enayia

Jeg synes at denne side, og reklamen er direkte smagsløs. Hvor herre bevarres!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2011

Pige2009

Mulse-mor skriver:

Ja man kan jo også sige at folk der ligefrem søger efter utroskab på nettet, nok også ville finde nogen at være utro med under alle omstændigheder.

Har bare en veninde der er blevet forladt fordi hendes kæreste mødte en anden. Så ved hvor hårdt det er. Det kan sætte dybe ar hos modparten.

Jeg ved det godt. Det er utrolig hårdt. Ja, uansset hvad, er der nok ingen problemer for folk at finde nogen at være utro med...

Anmeld

11. januar 2011

Pige2009

Lou87 skriver:

I radioen også!!!???
EJ NEJ NEJ ALTSÅ...

Jeg har hørt den ca. 4-5 gange idag på NovaFM

Anmeld

13. januar 2011

Pige2009

lisbethita skriver:

Men jeg synes det der bare er alt for nemt - altså at spille på to heste. Tror bare, at det er det, jeg mener...

Jamen vi er da helt enige

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

Enayia skriver:

Jeg synes at denne side, og reklamen er direkte smagsløs. Hvor herre bevarres!!!

Og alligevel er der så mange profiler

Anmeld

3. februar 2012

jydeinden

har aldrig helt forstået formålet eller årsagen til at mænd eller kvinder ( som er gifte) vælger at oprette sådan en profil.. hvis jeg følte behovet for at date igen, så var jeg ikke kærester med min kæreste, og jeg var da slet ikke gift.

Anmeld

3. februar 2012

l.kjoeller

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

finder det frastødende at tjene penge på utroskab. men man ville vel ikke kunne drive forretning på det medmindre folk benyttede sig af det desværre- trist

Anmeld

3. februar 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
A&F skriver:

Der findes nærmest ingen ord for sådan noget. Er helt forarget. Så gå dog fra hinanden, hvis der ikke længere er noget at bygge videre på i forholdet istedet for at være sin partner utro. Synes virkelig, at der skal gøres noget ved den side. Det burde da være ulovligt? Kan ikke lade være med at tænke på polygami, som er forbudt i dk. Men skæbnens ironi, må man gerne have elskerinder og affærer selvom man er gift.

Anmeld

3. februar 2012

Pige2009

l.kjoeller skriver:

finder det frastødende at tjene penge på utroskab. men man ville vel ikke kunne drive forretning på det medmindre folk benyttede sig af det desværre- trist

Jeg kan personligt ikke blive stødt over, at nogen opretter en sådan side, for hvis behovet ikke var der, ville siden ikke eksistere.

Anmeld

3. februar 2012

l.kjoeller

Baagøe skriver:

Jeg kan personligt ikke blive stødt over, at nogen opretter en sådan side, for hvis behovet ikke var der, ville siden ikke eksistere.

enig, som jeg også skriver. kan dog sagtens blive stødt over det moralske aspekt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.