Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Tænk at der stadig findes kvinder der hellere vil sidde i et dårligt ægteskab end hanke op i sig selv og finde sine styrker på egne ben!!!...og så for materielle goder

Hvis jeg havde tænkt sådan så havde jeg ikke haft Runa Darling nu

Det er mig også en gåde. Sjovt du skriver det for, hvis jeg ikke havde fulgt kærligheden, havde jeg netop siddet i et fornuftsægteskab med villa, volvo og vovhund og så havde jeg heller ikke haft Laura!

Nu er kærligheden så væk, men Laura er der heldigvis

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Isabella_mor

det må da virkelig være en dårlig joke den side... men hva fanden, det kan jo være at det bliver rigtig stort og tillykke til dem der har opfundet siden at have på samvittigheden at være med til at ødelægge en masse familier fordi at manden eller konen lige havde lyst til at prøve et lille sidespring... 

men ja, som nogen skriver m.h.t tobak og ja sågar alkohol (som også er med til at folk er hinanden utro) er jo heller ikke ulovligt at sælge, så man kan vel slippe afsted med det med samvittigheden i god behold da det jo er dem der er medlemmer af siden der skal have det på deres samvittighed, og det er deres valg...

Anmeld

7. januar 2011

MamaLook

Siden virker for mig ikke troværdig, da den er FYLDT med stavefejl..

Er den mon overhovedet seriøs?

Mærkeligt koncept i hvert fald........ puuha

Anmeld

7. januar 2011

Nattøs

Baagøe skriver:

Jeg faldt over denne side i et reklamebanner. Hvad mener I om den? Er det amoralsk af udbyderen?

http://www.victoriamilan.dk/

Hvorfor går folk ikke bare fra hinanden? som kæresten og jeg lige snakket om, så kan man lige så godt, lade hver med at være sammen.

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Siden virker for mig ikke troværdig, da den er FYLDT med stavefejl..

Er den mon overhovedet seriøs?

Mærkeligt koncept i hvert fald........ puuha

Det er skam ganske seriøst. Ellers tror jeg heller ikke, de ville bruge penge på at reklamere i radioen

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Nattøs skriver:

Hvorfor går folk ikke bare fra hinanden? som kæresten og jeg lige snakket om, så kan man lige så godt, lade hver med at være sammen.

Ja, det er jo så spørgsmålet? Jeg tror det i mange tilfælde handler om tryghed, for det er jo ikke altid lige nemt at skulle gå hver til sit, hvis man har børn, hus, bil osv.

Anmeld

7. januar 2011

MamaLook

Baagøe skriver:

Det er skam ganske seriøst. Ellers tror jeg heller ikke, de ville bruge penge på at reklamere i radioen

Det må så være de eneste penge, der er blevet brugt på det skidt..

Anmeld

7. januar 2011

Nattøs

Baagøe skriver:

Ja, det er jo så spørgsmålet? Jeg tror det i mange tilfælde handler om tryghed, for det er jo ikke altid lige nemt at skulle gå hver til sit, hvis man har børn, hus, bil osv.

Jeg fatter slet ikke at folk vil være utro, de tænker slet ikke på den anden part og det bliver sku opdaget på et eller andet tidspunkt. Jeg må ærlig gå en kende, jeg har i mine yngre år været den anden pige og fuck jeg havde så dårlig samvigtighed. Men som en sagde til mig, det er ikke dit problem. Men jeg kunne slet ikke holde tanken ud, tænk nu hvis det var min bedre halvdel som leget ved siden af? jeg ville gå helt ned med flaget

Har aldrig kunne klare tanken, og fuck hvor har jeg skældt de fyre ud, når jeg har opdaget at jeg var den anden part. Inden jeg skiftede nummer, var der stadigvæk en som kontaktede mig, trods at min kæreste pænt forklaret ham, at jeg ikke var ung mere og jeg var i fast profast forhold. Glad for at jeg skiftede nummer

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Det må så være de eneste penge, der er blevet brugt på det skidt..

Ja, de har nok selv stået for korrekturlæsning eller mangel på samme

Anmeld

7. januar 2011

Frk.S

Den side er simpelthen for langt ude. Det er SÅ usmageligt ligefrem at opfordre folk til utroskab.

Jeg håber godt nok ikke de får succes med sådan en side, men kunne desværre godt frygte at de gør.

Jeg blev også målløs da jeg hørte at de reklamerede for det i radioen. Lidt plat at de reklamerer for denne side, når en af deres radioværter sad og var forarget over selvsamme (eller en tilsvarende?) side for nogle uger siden.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.