Datingside for gifte!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Lillefe

Baagøe skriver:

Jeg tror faktisk, der er rigtig mange, der bliver sammen pga. tryghed. Det har jeg selv oplevet...

Ja det tror jeg også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

dorthemus

Baagøe skriver:

Det er præcis, hvad jeg tænker. Men jeg har det jo inde på livet lige nu med Lauras far. I deres tilfælde er det jo "keeping up appearances" for hans kone, selvom hun kender til Laura og jeg.

Sådan noget forstår jeg bare slet ikke...faneme om jeg gad være gift med sådan en mand..ja undskyld jeg siger det

Synes det er så luset og får jo konsekvenser for flere mennesker end ham selv

Håber du er kommet godt ovenpå

Anmeld

7. januar 2011

Noneother

Ja det er amoralsk. men udbyder har øjnet muligheden for at tjene nogle lette penge, og fair nok.

Der er godt nok mange jobs rundt om hvor du bør gemme samvittigheden langt væk inden du siger ja tak. 
mange af dem er osse værre end at opfordre til sidespring.

Skal vi ikke bare sige at det ikke ligefrem når min top 1000 over ting jeg gad slå ned på. med mindre min evt. partner var derinde, men så kunne jeg jo nøjes med bare at slå ham ned.

Anmeld

7. januar 2011

dorthemus

Perl skriver:

Ja jeg har heldigvis meget åbent forhold med min kæreste så har fortalt ham om det. For jeg følte nærmest skyld fordi han lagde an på mig.. heldigvis har jeg sagt direkte til ham at jeg elsker min kæreste og slet ikke er interesseret.. Han er dog nærmest små forelsket i mig!og vil alt muligt alle mulige steder. Jeg må indrømme jeg har vært fristet til at sige det´til hende. men jeg vil ikke blande mig syntes ikke det er mit bord. kender hende heller ikke...lus at det ville ødelægge det da jeg kender ham ret godt og desværre er tvunget til at se på ham.

Du må sige fra HØJT OG TYDELIGT og gerne med vidner så han får sig en forskrækkelse

Anmeld

7. januar 2011

FrkT

Nej!  Jeg synes det er SÅ grotesk at lave sådan en side. Og jeg HÅBER virkelig at det er falskt, for at nogle kan finde på at lave sådan en side sådan rent seriøst, det kan jeg SLET ikke sætte mig ind i 

For mig vil det da være lidt a la at lave en side for folk der er interesseret i at/har begået mord, som vil møde andre som også har den "interesse".... arj jeg kan slet ikke sætte mig ind i det. Men synes det er grotesk og burde være ulovligt at lave sådan en side! 

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

ulleby skriver:

Jeg har sågar hørt en reklame i radioen for den hjemmeside - det er simpelthen forrykt! Hvordan kan det være tilladt at reklamere for utroskab - de må have en dårlig smag i munde

Der er nok penge i det. Nu du nævner det, har jeg også hørt den i radioen

Anmeld

7. januar 2011

Lillefe

dorthemus skriver:

Du må sige fra HØJT OG TYDELIGT og gerne med vidner så han får sig en forskrækkelse

hehe ja det kunne være.. men gud hvor har jeg ondt af hans forlovede...

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

Perl skriver:

Ja det tror jeg også

Det er desværre temmelig udbredt. Jeg havde bare svært ved at finde modet til at sige definitivt stop, så det er ikke bare sådan lige, når man samtidig holder af kæresten...

Anmeld

7. januar 2011

D.B.L

Ni-ko-li-ne skriver:

Har hørt flere reklamer på NovaFM... Utroskab er noget af det mest respektløse man kan byde sin partner! Men man kan aldrig komme det til livs, og jeg synes da ikke den side er et fedt initiativ! Desværre kan man ikke forbyde det jo, så jeg vælger at være ligeglad...

Ligge mine ord!

Anmeld

7. januar 2011

Pige2009

dorthemus skriver:

Sådan noget forstår jeg bare slet ikke...faneme om jeg gad være gift med sådan en mand..ja undskyld jeg siger det

Synes det er så luset og får jo konsekvenser for flere mennesker end ham selv

Håber du er kommet godt ovenpå

Jeg synes jo også, det er noget underligt noget. Heldigvis har jeg det godt og trives på mit nye job Hans kone har jo nægtet at have noget som helst med Laura at gøre for jeg har foreslået at sætte mine følelser i baggrunden, så Laura kunne være hos dem ifm samvær.

Nu er tingene gået i hårdknude og Johnny har ikke set Laura i 4 mdr. fordi han ikke samtidig magter at se mig, da han stadig elsker mig. Han ignorerer totalt mine opringninger, hvilket jeg synes er temmelig umodent, da han netop selv i december foreslog, at han til en start kunne se Laura hver onsdag 

Den mands veje er simpelthen uransalige!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.