Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
dorthemus skriver: Tjaa tænker bare, hvis man har lyst til andre hvorfor så være/blive gift???
Tjaa tænker bare, hvis man har lyst til andre hvorfor så være/blive gift???
seriøst sådan tænkte jeg også. jeg har oplevet en som lagde an på mig som skal til at blvie gift... det er rystende.. jeg mener hvorfor få børn med en og blive gift hvis man så ikke mener det seriøst og ligger op til sex med andre!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hmm synes det er lidt skummelt, men det kommer jo an på om man lever i et frit forhold, hvor nogle gifte par, jo synes det er spændende med den slags, men ja den er svær, for det er jo nemt at komme i klemme i forhold til utroskab
BabyThilde skriver: Synes simpelthen... ej faktisk så ved jeg slet ikke hva jeg skal sige til det!!! Er måløs!!!
Synes simpelthen... ej faktisk så ved jeg slet ikke hva jeg skal sige til det!!! Er måløs!!!
Jeg må også indrømme, at jeg for en gangs skyld er mundlam
Perl skriver: seriøst sådan tænkte jeg også. jeg har oplevet en som lagde an på mig som skal til at blvie gift... det er rystende.. jeg mener hvorfor få børn med en og blive gift hvis man så ikke mener det seriøst og ligger op til sex med andre!
Det forstår jeg heller ikke
Ni-ko-li-ne skriver: Har hørt flere reklamer på NovaFM... Utroskab er noget af det mest respektløse man kan byde sin partner! Men man kan aldrig komme det til livs, og jeg synes da ikke den side er et fedt initiativ! Desværre kan man ikke forbyde det jo, så jeg vælger at være ligeglad...
Har hørt flere reklamer på NovaFM... Utroskab er noget af det mest respektløse man kan byde sin partner! Men man kan aldrig komme det til livs, og jeg synes da ikke den side er et fedt initiativ! Desværre kan man ikke forbyde det jo, så jeg vælger at være ligeglad...
hørte det også godt i radion den anden dag!
MaybeMe skriver: Har folk ikke hørt om at gå fra hinanden hvis forholdet er dødt... I stedet for at lave numre ved siden af. Og så på den måde... Puha....
Har folk ikke hørt om at gå fra hinanden hvis forholdet er dødt... I stedet for at lave numre ved siden af. Og så på den måde... Puha....
Jeg tror faktisk, der er rigtig mange, der bliver sammen pga. tryghed. Det har jeg selv oplevet...
Det er præcis, hvad jeg tænker. Men jeg har det jo inde på livet lige nu med Lauras far. I deres tilfælde er det jo "keeping up appearances" for hans kone, selvom hun kender til Laura og jeg.
dorthemus skriver: Det forstår jeg heller ikke
Ja jeg har heldigvis meget åbent forhold med min kæreste så har fortalt ham om det. For jeg følte nærmest skyld fordi han lagde an på mig.. heldigvis har jeg sagt direkte til ham at jeg elsker min kæreste og slet ikke er interesseret.. Han er dog nærmest små forelsket i mig!og vil alt muligt alle mulige steder. Jeg må indrømme jeg har vært fristet til at sige det´til hende. men jeg vil ikke blande mig syntes ikke det er mit bord. kender hende heller ikke...lus at det ville ødelægge det da jeg kender ham ret godt og desværre er tvunget til at se på ham.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128