hvor mange er medlem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

wamse

KaLee skriver:

PRøv at hoppe tilbage til side 4... Der er en som har slået noget op, omkring nedsættelse af akassebidrag som studerende.. 

Det er den kategori jeg er inde under... 

Jeg er medlem af HK - både akasse og fagforening

Jeg kunne ikke ved 3f få den mere nedsat end det, så tror da lige jeg må ringe rundt og høre nogle andre steder så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Hansen97

SpunkenJo skriver:

Ja, det er jeg godt klar over, men hvis man er ansat på vilkår der overflødiggør en a-kasse, ville det jo være penge ud af vinduet for mig at betale for det

Hvordan det?? Undskyld jeg spørger men det lyder da dejligt med et så sikkert arbejde.

Anmeld

7. januar 2011

Nemesis

har stemt nej, da jeg sidste år meldte mig ud efter jeg blev flexgodkendt og derfor aldrig mere kan få fra akassen alligevel.
Det var faktisk min fagforening der selv sagde det og den er jeg naturligvis stadig medlem af.

:-) Sisse

Anmeld

7. januar 2011

wamse

112233 skriver:

Hold da fast!!

Giver omkring 500kr for fagforening og A-Kasse fuldtids. Som alm. lønmodtager.

hvor har du a-kasse henne?

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SpunkenJo skriver:

Ja, det er jeg godt klar over, men hvis man er ansat på vilkår der overflødiggør en a-kasse, ville det jo være penge ud af vinduet for mig at betale for det

Men hvis man bliver opsagt, så får man ingen penge. Samfundet er desværre skruet sådan sammen, at det ikke er nemt, at få nyt arbejde.

Jeg har lige gået arbejdsløs og jeg kunne ikke engang få rengøringsarbejde (mens jeg søgte kontorarbejde). Vi havde ikke kunne leve for bistand, så derfor kunne jeg aldrig drømme om ikke, at være medlem

Anmeld

7. januar 2011

Hansen97

wamse skriver:

hvor har du a-kasse henne?

Har sendt en PB... men det er Danske Lønmodtageres A-kasse under Det Faglige Hus som fagforening.

Anmeld

7. januar 2011

otlitrom

Jeg er studerende med afslutning om 11 dage... Alt den tid vi har været studerende har vi regnet med at der stod et job til når vi var færdige.. Men nu er der ingen job, hvilket vil sige at vi har meldt os ind i en a-kasse..

Jeg tænkte ikke på, for et år siden at jeg skulle melde mig ind for at få for den første måned, og så undgå karantæne.. jeg har aldrig før været i dagpenge systemet, og hvor skulle jeg så vide det fra, at man skulle melde sig ind et år før..

Så jeg er en af de dumme!

Jeg har også først meldt mig ind for en måned siden, så du er ikke alene... Jeg stod jo med samme håb som du. Nu skal jeg direkte på barsel, og ved ikke hvilken betydning det får for os økonomsk.. MEN! Det kan umuligt blive lavere end SU....

Jeg er medlem af DSA, hvilket er gratis som studerende. Min fagforening koster 113,- i kvartalet.. SÅ jeg klager ikke

Dejligt at have afleveret opgave??

Anmeld

7. januar 2011

Kloster

Jeg har stemt JA. Jeg har været medlem af en a-kasse siden jeg var 17 år. For mig er det en ligeså naturlig ting at betale til, som at betale til alle mulige andre forsikringer.

VH Kloster

Anmeld

7. januar 2011

Valle81

af en A-KASSE ???

nu er der bare en tråd, hvor en spørger med kh, som er færdig med uddannelse.

jeg tænker bare lidt, man ved jo man bliver færdig med sin uddannelse på et bestemt tidspunkt, hvorfor melder man sig så ikke ind i en a-kasse, året før man er færdig så man kan få dagpenge fra a-kassen???

det er mig et stort spørgsmål, det forstår jeg bare ikke. 

JA for sulan, det er jeg:0) Har været siden den dag jeg blev 18 år.

Kunne aldrig drømme om andet - og er lykkelig for jeg er det, for fik så sent som i december en fyreseddel da min arbejdsplads gik konkurs. Nu er jeg godt nok på barsel og skal igen med det samme,men var dette ikke realiteten og jeg ikke var medlem af akasse så var det KH, og nope det vil jeg sku aldrig........

christina, som er medlem af akasse og fagforening hos Det Faglige Hus og giver 1500 i kvartalet og de hjælper og er søde og rare:0)

Anmeld

7. januar 2011

DK

Jeg er medlem af akademikernes a-kasse! Det kan man som studerende være gratis, helt op til når man er færdig med sin uddannelse. Dvs at man undgår karantænen i den første måned, plus at man omkostningsfrit har været medlem i et år inden! Så smart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.