hvor mange er medlem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

Hansen97

wamse skriver:

Nej det ved jeg godt, men det jeg mente var, at der før i indlægget bliver nævnt noget om at man skal melde sig ind 1 år før, og det har ingen betydning når vi studerer, der er er det nemlig nok at melde sig ind de 14 dage efter sidste eksamen, men at man så ikke får noget den første måned

Okay så

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

wamse

R&N skriver:

Ifølge a-kassen så er jeg...

Okay, det troede jeg ikke man kunne blive, hvis man ikke optjente timer til det, med mindre det er dimitentsatsen, hvor man jo bare skal være indmeldt senest 14 dage efter sidste eksamen.

Anmeld

7. januar 2011

Halbschön

wamse skriver:

Okay, det troede jeg ikke man kunne blive, hvis man ikke optjente timer til det, med mindre det er dimitentsatsen, hvor man jo bare skal være indmeldt senest 14 dage efter sidste eksamen.

Det er dimittendsatsen.. ellers skal jeg ha været i arbejde i tre måneder...

Anmeld

7. januar 2011

eElak

mor-til-vanessa skriver:

jeg er lige begyndt at studere nu, og overvejer at melde mig ud, kan ikke lige se hvorfor jeg skal betale mens jeg læser, får jo ikke brug for den. dropper i hver fald ikke ud fra udd.

synes stadig det er mange penge selvom man får rabat når man læser, det koster i hver fald over 300 i krifa

Hvad for en uddannelse læser du og hvor har du din akasse?

Jeg betaler altså kun 142.50 om måneder for akasse og fagforening

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

mor-til-vanessa skriver:

ja det vist rigtig nok. det så langt tid siden jeg blev udlært, så kan ikke helt huske det.

hvad mener du med det ikke kan betale sig inden, medmindre lønnen ligger på 18000 kr?

Jeg fik at vide at de jo udregner ens sats efter lønnen, men hvis den ligger under 18000 kan det ikke svare sig, da man jo kun får ca 85% af det beløb.. Så jeg er på dimitens satsen

Anmeld

7. januar 2011

wamse

KaLee skriver:

Hvad for en uddannelse læser du og hvor har du din akasse?

Jeg betaler altså kun 142.50 om måneder for akasse og fagforening

142?? Hold da op, jeg skal af med 613 kr i måneden som studerende i 3F

Anmeld

7. januar 2011

eElak

wamse skriver:

PRøv at hoppe tilbage til side 4... Der er en som har slået noget op, omkring nedsættelse af akassebidrag som studerende.. 

Det er den kategori jeg er inde under... 

Jeg er medlem af HK - både akasse og fagforening

Anmeld

7. januar 2011

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
SpunkenJo skriver:

Kommer an på hvor man er ansat

Hvis man mister sit arbejde skal man være medlem af en a-kasse for, at få penge - så derfor er jeg selvfølgelig medlem

Anmeld

7. januar 2011

Hansen97

wamse skriver:

Hold da fast!!

Giver omkring 500kr for fagforening og A-Kasse fuldtids. Som alm. lønmodtager.

Anmeld

7. januar 2011

SpunkenJo

MoarHvidovre skriver:

Hvis man mister sit arbejde skal man være medlem af en a-kasse for, at få penge - så derfor er jeg selvfølgelig medlem

Ja, det er jeg godt klar over, men hvis man er ansat på vilkår der overflødiggør en a-kasse, ville det jo være penge ud af vinduet for mig at betale for det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.