hvor mange er medlem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. januar 2011

mor-til-vanessa

BBK skriver:

Jeg ville faktisk gerne svare både ja og nej. for jeg har været det ind til 31. dec. 2010, hvor jeg er blevet meldt ud da jeg nu er hjemmegående husmoder og skal være det ca 3-4 år endnu, og så er der ikke nogen point i at jeg betaler 430 kr for A-kassen om måneden. 

For jeg ville alligevel ikke kunne bruge den før jeg har været i arbejde 1 år, og så kan jeg vente med at melde mig ind til jeg har fået et nyt arbejde om 4-5 år.

ja det er også helt rigtig. så er der heller ikke nogen grund til det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. januar 2011

Pige2009

mor-til-vanessa skriver:

ja det er mega skod... men nu læser jeg til noget andet min ryg kan holde til. så får jeg også en bedre løn, forhåbentligt

Det håber vi så

Anmeld

7. januar 2011

Hasselnødden

Har stemt ja - for selvfølgelig er jeg det!  Er mig en gåde, de der vælger det fra bevidst.

Anmeld

7. januar 2011

SussieThyssen

mor-til-vanessa skriver:

af en A-KASSE ???

nu er der bare en tråd, hvor en spørger med kh, som er færdig med uddannelse.

jeg tænker bare lidt, man ved jo man bliver færdig med sin uddannelse på et bestemt tidspunkt, hvorfor melder man sig så ikke ind i en a-kasse, året før man er færdig så man kan få dagpenge fra a-kassen???

det er mig et stort spørgsmål, det forstår jeg bare ikke. 

Helt enig...jeg har været medlem af en a-kasse lige siden jeg blev 18 år så det er 32 år, og kunne ikke drømme om at være andet.
Dvs..nu er jeg det ikke, for jeg er flexjobber, og der fungerer kommunen som ens a-kasse.
Men jeg er medlem af en fagforening og vil være det til jeg stopper helt med arbejdsmarkedet.

Kærligst
Sussie

Anmeld

7. januar 2011

2babygirls

mor-til-vanessa skriver:

hmm ved jeg stadig ikke. jeg har altid fået den laveste sats på dp alligevel.

øvs.... den klub er jeg også medlem af

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.